toch is het leuk dat ook zulke mensen het internet weten te vindenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:21 schreef bastibro het volgende:
O jee daar heb je die Tromp weer met zijn verhaal.
Ongetwijfeld zal hij een prooi zijn geweest voor corrupte mensen binnen het Justitiele Arubaanse apparaat, in mijn opinie blijft het een vreemd wraakzuchtig mannetje met teveel zelfmedelijden.
peter r de vries heeft ook maar een methode, altijd maar die verborgen camera om gek van te wordenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:43 schreef mrBhimself het volgende:
Brown geeft op zijn weblog een andere lezing aan van de confrontatie. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Klik hier om het verhaal van Brown te lezen.
Was ook het de bedoeling van Natalee om, toen Deepak en Satish haar afzetten bij het Marriott Hotel, direct terug te gaan naar het Holiday Inn?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:15 schreef duikkie het volgende:
de fischersman hutten werd alleen de eerste keer door joran op 31 mei 2005 genoemd , de kalpoe's onkende dat , later na afspraken onder leiding van pa van der sloot is het het strandje net te noorden van het hotel geworden.
In het midden liggen ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:43 schreef mrBhimself het volgende:
Brown geeft op zijn weblog een andere lezing aan van de confrontatie. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Klik hier om het verhaal van Brown te lezen.
Tsjaa mrB zoals mijn oma zaliger al zei: "waar er 2 vechten hebben er 2 schuld", maarja als er twee zijn die elkaar verdienen dan zijn dat Peterrrr en Steve wel.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:22 schreef mrBhimself het volgende:
Zoals ik al aangaf geloof ik niet dat één van beide versies de juiste is. En daarnaast geloof ik er helemaal niks van dat Peter de Vries de portierbeveiliging uitzet. Dat is net zoiets als met geopende ramen gaan rijden in een kogelvrije auto!
Dat zat er aan te komen natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:49 schreef johan555 het volgende:
Oppassen Joran
Online poker speler krijgt belastingformulier
Online poker minder lucratief door belasting
Denk je veilig geld te verdienen met poker via internet, blijkt dat de Nederlandse Belastingdienst in het bezit is van al jouw gegevens, inclusief gebruikersnaam en geboekte winsten. Online poker spelers krijgen namelijk een belastingformulier thuisgestuurd, waarop ze hun extra inkomen dienen op te geven, zodat er belasting over geheven kan worden.
peter heeft een M6quote:Op zondag 25 januari 2009 12:55 schreef mrBhimself het volgende:
Dat is de versie van Peter de Vries, de versie van Brown is anders. Het is dus maar net wie je geloofd.
Een ding klopt zowiezo niet aan het verhaal van Peter de Vries. Hij heeft een BMW M5 en daar worden de portieren automatisch op slot gezet als hij boven de 5 km/u komt. En de portieren gaan ook niet van slot af als hij stil staat bij een stoplicht. Dat is ingebouwd om te voorkomen dat je portier van buitenaf opengetrokken kan worden. Anti-kidnap + anti "jatten van tas van achterbank" beveiliging.
Als Peter dus zegt dat Brown het portier heeft opengetrokken dan kan dat niet kloppen. Tenzij de Vries de beveiliging heeft laten uitzetten.
lekker belangrijk al had ie S5 wat heeft dat met de Holloway-zaak te maken?quote:
Ah, ik zie toch wel een relatie met het Holloway topic. Je zou kunnen stellen dat Peter de BMW heeft gekocht van het geld wat hij heeft verdiend met de Holloway uitzendingen.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:52 schreef JoBuster het volgende:
[..]
lekker belangrijk al had ie S5 wat heeft dat met de Holloway-zaak te maken?
Ga je Peterrrrr trivia eens lekker in z'n eigen toppik dumpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |