Jezus wat knap bassie, kan jij je gefundeerde oordelen vormen over mensen die je helemaal niet kent, nog nooit ontmoet hebt en alleen maar iets van weet via het Internet??quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:44 schreef bastibro het volgende:
Nergens las ik overigens over Pauls perverse sexuele voorkeuren.
Wel over het feit dat hij een sexuele afwijking heeft en dat deze afwijking mijns inziens alles te maken heeft met de verdwijning van Natalee H.
Geef eens antwoord joh ipv als een laffe hond alleen je posts te editenquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:44 schreef bastibro het volgende:
En wat zie ik, ga je nu ook al foto`s van jezelf plaatsen! Relkabouter![]()
Jezus wat knap bassie, kan jij je gefundeerde oordelen vormen over mensen die je helemaal niet kent, nog nooit ontmoet hebt en alleen maar iets van weet via het Internet??quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:04 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Jezus wat knap bassie, kan jij je gefundeerde oordelen vormen over mensen die je helemaal niet kent, nog nooit ontmoet hebt en alleen maar iets van weet via het Internet??
Dus dr Bassie weet dat dhr Paul vd Sloot een sexuele afwijking heeft op basis van WAT???
ps "loskopende sloerie" leuke verspreking, een soort Estelle Gullit stel ik mij daar bij voor
Kom je nog met een motivering bassie, of blijf je je verschuilen achter editen en posts van je maatje johan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:45 schreef johan555 het volgende:
Jezus wat knap bassie, kan jij je gefundeerde oordelen vormen over mensen die je helemaal niet kent, nog nooit ontmoet hebt en alleen maar iets van weet via het Internet??
de vraag is was daar nog een festival op de 30 mei en tot hoe laat ???quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:16 schreef RSie het volgende:
Ik lees hier dat volgens sommige mensen het bewuste strandje vanaf de achterzijde vanaf het hotel te zien moet zijn geweest.
dat is gelul, het bewuste strandje ligt nog een flink stukkie lopen vanaf het hotel en het is daar aardedonker s'nachts.
Overigens vind ik het bootverhaal inmiddels ook wat moeilijk te geloven aangezien het middenin de nacht zo ontzettend stil is langs het strand van Palm beach dat het gelijk iemand op had gevallen wanneer er een boot op het water was met zijn motor aan.
het strandje bij de fisherman's huts is niet verlicht en door de vele bomen zie je niet veel, er loopt daar s'nachts geen hond en indien er een strandfeest was zal het bij het hotel zijn geweest en das nog best een eindje weg.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:05 schreef duikkie het volgende:
[..]
de vraag is was daar nog een festival op de 30 mei en tot hoe laat ???
en over welk strandje hebben we het ? de fischersman hut strand of net voorbij het hotel
en laatste kwatier is niet aarde donker hoor, en zo midden in de zomer vlak bij hotel lijkt mij helemaal niet zo stil , er liepen zo'n 100 uitgelate tieners rond tot een uur of 4 uur snachts
maar ja volgens 3 jongens die NOOIT de waarheid sprekenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:47 schreef RSie het volgende:
[..]
het strandje bij de fisherman's huts is niet verlicht en door de vele bomen zie je niet veel, er loopt daar s'nachts geen hond en indien er een strandfeest was zal het bij het hotel zijn geweest en das nog best een eindje weg.
geloof mij maar dat er daar geen hond loopt en dat je zonder gezien te worden erheen kunt en een wippie kan maken.
als je daar een wandeling langs zee maakt ga je juist de andere kant op.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:15 schreef duikkie het volgende:
[..]
maar ja volgens 3 jongens die NOOIT de waarheid spreken, is joran en natalee juist niet bij de fischers man hutten afgezet
de fischersman hutten werd alleen de eerste keer door joran op 31 mei 2005 genoemd , de kalpoe's onkende dat , later na afspraken onder leiding van pa van der sloot is het het strandje net te noorden van het hotel geworden.
als er ook nog een festival was lijkt me het daar niet rustig, mensen lopen dan heen en weer en de 100 studenten zaten tot laat in de nacht bij de hotel pool
het is zeer aannemelijk dat natalee nooit in de buurt van het strand is afgezet samen met joran, niet te bewijzen !!! maar als er een festival daar was moeten er ook mensen zijn geweest. er zijn wel meer mensen die na feest een wandeling langst zee maken lijkt mij
als het zo'n bekende plek is om wat te rommelen , lijkt mij dat juist niet rustig, maar ik daar nog nooit geweest dus ik wil je best geloven hoor. maar ik mag aannemen dat je van verre wel kan zien of daar juist iemand aan de waterlijn loopt of juist een bootje wat er vaart.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:27 schreef RSie het volgende:
[..]
als je daar een wandeling langs zee maakt ga je juist de andere kant op.
ook al is er een feest met dik 100 man is het niet waarschijnlijk dat ze naar het strandje aan de noordkant gingen.
dit is s'avonds gewoon echt een donkere plek waar je hooguit heengaat om inderdaad ff een wippie te maken zonder dat je last hebt van mensen.
geloof mij maar,.. als je daar 1 keer s'nachts geweest bent weet je wat ik bedoel.
Ik vind het een zeer aannemelijk plek om heen te gaan indien je verblijft in het nabijgelegen hotel om nog even wat te rommelen met je vakantievriendje/vriendinnetje. daarom kan ik het me ook heel erg goed voorstellen dat Joran daar inderdaad s'nachts geweest is met Nathalee, en het zal inderdaad zeer waarschijnlijk zijn geweest dat hij meer in de richting van die fisherman's huts heeft gezeten dan richting het hotel.
Ja volgens mij doen advocaten zelf ook vaak vreemde uitsprakenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:26 schreef duikkie het volgende:
corrupt as hell, onze maloten vinden elke vorm kritiek natuurlijk verwerpelijk
AMSTERDAM - De anti-racismeorganisatie Nederland Bekent Kleur verwacht dat PVV-Tweede Kamerlid Geert Wilders en zijn partijgenoot Hero Brinkman ook vervolgd zullen worden voor hun uitspraken over de Antillen.
Heeft de anti-racismeorganisatie dat echt zo uitgesproken?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:26 schreef duikkie het volgende:
corrupt as hell, onze maloten vinden elke vorm kritiek natuurlijk verwerpelijk
AMSTERDAM - De anti-racismeorganisatie Nederland Bekent Kleur verwacht dat PVV-Tweede Kamerlid Geert Wilders en zijn partijgenoot Hero Brinkman ook vervolgd zullen worden voor hun uitspraken over de Antillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |