Ik ben vaak vroeg op omdat ik niet meer zo goed lang kan liggen...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 08:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Goedemorgen
Jij bent ook vroeg op...
Oeps, had ik hem dicht gegooid?quote:
Nog 4 dagen, dat lig je weer wat beterquote:Ik ben vaak vroeg op omdat ik niet meer zo goed lang kan liggen...
quote:labels itself as a "socially conscious clothing company" which exists to assist in increasing employment and trade for developing regions, especially Sub-Saharan Africa. It also hopes to provide a business model that other companies will follow.
Clothing designs take elements from the Art Nouveau style, characterized by highly-stylized, flowing, curvilinear designs often incorporating floral and other plant-inspired motifs. Many of's designs are inspired by nature.
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niets? Weet je zeker dat Diaan zwanger is?
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:08 schreef peaceman het volgende:
Dan waren die echo's die gemaakt zijn zeker ook in scene gezet?
Ik wist niet dat ik zo veel macht had, hier op Fok.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:
tong80 is geband, heb je nu je zin wyccie?
Hij is al weer terug, het was een heel kort bannetje.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik zo veel macht had, hier op Fok.
Hier het bewijs:quote:Op zondag 11 januari 2009 13:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niets? Weet je zeker dat Diaan zwanger is?
Photoshop.quote:
Val je niet steeds voorover?quote:Op zondag 11 januari 2009 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier het bewijs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat-ie namens SCH gepost heeft.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:59 schreef wyccie het volgende:
Dan mag hij hier weer een plaatje komen posten.
Ik ben wel benieuwd namens wie hij gepost heeft.
Het groeit dan wel erg slecht.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Wyccie slaapt ook heel slecht. Zou ze zwanger zijn?
Probleem opgelostquote:Op zondag 11 januari 2009 15:12 schreef wyccie het volgende:
Ik kan ook helemaal niet fluiten, dus slapen gaat dan wel lukken.
Klaar! Het was eigenlijk niet zo moeilijk. Het is b, a, c, b, d, a, a, weet niet, c, d, b, b, d, a. En dan in willekeurige volgorde natuurlijkquote:
He verdoriequote:
Stratemaker op Zee Showquote:Op zondag 11 januari 2009 19:06 schreef wyccie het volgende:
Ik wil stratenmaker worden, met een eigen programma op tv.
Ik heb net even met John gebeld, hij ziet er wel iets in. Maar er moet wel iets van een sms-spelletje aan vastgekoppeld worden en of je zo nu en dan even door je eigen kots wil rollen.quote:
Nee.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:21 schreef Scrutinizer het volgende:
en of je zo nu en dan even door je eigen kots wil rollen.
Je stelt je niet heel erg flexibel opquote:
Het moet natuurlijk wel een beetje spraakmakend zijn. Met alleen een beetje straatje-leggen, al dan niet op land, red je het tegenwoordig niet meer. Iedere uitzending een BN-er, denk aan René, Geer, Jantje, Kelly, Herman en cs, uitnodigen is ook wel een puik plan.quote:
Ja, en dan ga je gewoon naar Jensen om je boek te promotenquote:Op zondag 11 januari 2009 20:04 schreef wyccie het volgende:
Vergeet het tv-gedoe dan maar. Ik schrijf wel een boek.
Jensen komt niet meer op tv hoor....quote:Op zondag 11 januari 2009 20:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, en dan ga je gewoon naar Jensen om je boek te promoten
Ik meende gelezen te hebben dat-ie weer terugkomt. Sylvana Simons heeft ook wel eens een boekenprogramma gepresenteerd, dat was ook lachenquote:Op zondag 11 januari 2009 20:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jensen komt niet meer op tv hoor....![]()
Ze heeft zelfs een boek geschréven.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik meende gelezen te hebben dat-ie weer terugkomt. Sylvana Simons heeft ook wel eens een boekenprogramma gepresenteerd, dat was ook lachen
Ik weet zelfs hoe haar toilet er uitzietquote:Op zondag 11 januari 2009 22:00 schreef wyccie het volgende:
Maar wel dat ze optreedt onder een andere naam.
Roze met blauw en zilveren letters?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:14 schreef wyccie het volgende:![]()
En die jurk met tekst was ook al niet veel soeps.
Correctquote:Op zondag 11 januari 2009 22:32 schreef wyccie het volgende:
Zo, ik ben klaar met mijn vitamine C-kick. Ik heb dus mijn handen weer vrij,
Macy Gray dus.
Z'n leven zou wel een beetje een soap kunnen zijn, als ik het zo lees.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Speelt-ie in een soap?
Dit is goed.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Die mevrouw op de foto van Wickedangel is trouwens mevrouw Bono,
Dit nietquote:Bona.
Aquarellen?quote:Op zondag 11 januari 2009 23:23 schreef wyccie het volgende:
Ja, zo kun je het wel noemen. Maar hij bleef zelf aan land.
Allicht, het wemelt daar van de schildersnamen.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Is er een straat in De Pijp naar hem vernoemd?
We hebben het hier wel over onze hoofdstad, hoor.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Allicht, het wemelt daar van de schildersnamen.
Hoe moet wyccie dat trouwens weten
Dat is wel wat veelgevraagd, realiseer ik me. Als jij nou zijn naam noemt dan zeg ik of er een straat naar hem vernoemd is in De Pijp, oké?quote:Op zondag 11 januari 2009 23:50 schreef wyccie het volgende:
Moet ik de hele Raed de Straet-reeks gaan uitpluizen?
Natuurlijk! Anders zou wyccie wel geweten hebben dat er in De Pijp geen straat naar hem vernoemd is.quote:
Ja, maar het is wel echt heel groot. Mijn zakjes met kruimels raken zo gauw op.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben je wel eens in de grote stad geweest?
quote:Op maandag 12 januari 2009 00:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel echt heel groot. Mijn zakjes met kruimels raken zo gauw op.
Wij hebben veel meer kunstschilders om uit te kiezen.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:45 schreef wyccie het volgende:
Wij zijn toch ook trots op Van Gogh en Rembrandt?
Ook een hele interessante manquote:Op maandag 12 januari 2009 01:43 schreef wyccie het volgende:
Een beetje een Wim T. Schippers-lachje.
quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 11:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Goedemorgen...
Alles nog rustig?
In die tijd noemde je dat nog de Stratemaker op Zeeshowquote:Op maandag 12 januari 2009 09:37 schreef Gellius het volgende:
Vroeger noemde ik in bad gaan altijd "Stratenmaker op Zeeshow"..
Dat is wel wat langer geleden, meer uit de tijd dat pyl nog op de middelbare school zat.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:38 schreef Gellius het volgende:
Tsja, vroeger schreef je ook "wysneus", maar ik schrijf gewoon wijsneus hoor.
Flauw hé,quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:28 schreef wyccie het volgende:
Is dat een cryptische omschrijving van het antwoord?
Hoi.. WAquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:17 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is Tracy Ulmann.
quote:
Oh ..we zijn maar dummies., dus dat moet lukkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb besloten om meer niet-te-raden plaatjes te posten.
je hebt buiten de waard gerekend ..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb besloten om meer niet-te-raden plaatjes te posten.
Scrutinizer = de waard.quote:
Ze hebben wel iets van elkaar wegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:58 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht eerst dat het John Cleese was. De ogen lijken erg.
Yep, Dr. John, The Nighttripperquote:
Ik was gewoon heel erg viesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
Drieëntwintig minuten. Dat was geen douche, dat was een bad.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij stond volgens mij ook model voor Dr. Teeth van The Electric Mayhem, de huisband van The Muppets.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
The Electric Mayhem, de huisband van The Muppets.
Je kunt duidelijk zien waar de grote namen van nu hun inspiratie vandaan hebben.quote:
Yepquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
Bianca Jagger.
Het is een oud wijf.quote:Man, wat ziet ze eruit.
Dat bedoel ik niet. Ze heeft nauwelijks make-up op en ze is ook niet geschminkt. De foto is gewoon niet flatteus.quote:
O dan is het makkelijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
[ afbeelding ]
Hint: het is niet Johnny Depp.
Trustenquote:![]()
Ze houdt zich tegenwoordig bezig met mensenrechten. Daar is weinig glamoureus aan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ze heeft nauwelijks make-up op en ze is ook niet geschminkt. De foto is gewoon niet flatteus.
Nee hoor en nu ook nog niet. Heb gisteren bijna de hele dag geslapen ivm griep....quote:
In Nijmegen gaan er minder minuten in een uur?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:43 schreef wyccie het volgende:
Die van mij heeft wel een achternaam, maar ik heb niet zo veel tijd.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou Wickedangel, zeg het maar: is het Dave, Marc of Anthony?
Het is idd Dave, maar ik heb een achternaam nodigquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:43 schreef wyccie het volgende:
Die van mij heeft wel een achternaam, maar ik heb niet zo veel tijd.
Eg welquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
"Mevrouw Bono" was van de week ook niet goed![]()
Het mens heeft een naam: Ali (of Alison) Hewson, maar die wist jij niet te verzinnen.quote:
Modern gedoe van die vrouwen die hun eigen naam houden als ze gaan trouwenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het mens heeft een naam: Ali (of Alison) Hewson, maar die wist jij niet te verzinnen.
Hewson is de naam van haar manquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Modern gedoe van die vrouwen die hun eigen naam houden als ze gaan trouwen![]()
Hopelijk houdt de baby zich daar STRIKT aan!quote:Diaan moet nog 42 minuten
O, ik dacht dat die Bono heette.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hewson is de naam van haar man![]()
Denk het wel, anders wordt het uitgesteld tot volgend jaar, begreep ik.quote:[..]
Hopelijk houdt de baby zich daar STRIKT aan!
Olifantendrachtquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Denk het wel, anders wordt het uitgesteld tot volgend jaar, begreep ik.
Ik denk dat ze naar de sportschool is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Olifantendracht![]()
Waar is wyccie, want ze moet het plaatje raden. Of zou ze nog ziekjes in bed liggen? Maar ze heeft tussentijds wel gepost, zie ik.
Ze heeft hele korte beentjes, dus heeft ze even tijd nodig om van de sportschool naar hier te komen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Zeg, het is bijna middernacht! En ze mag niet sporten, ze moet plaatjes raden!
Hij heeft anders een behoorlijk slappe buik op de tweede foto.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
Daar is hij al geweest. Hij leeft heel gezond. Zeker na zijn bijnadoodervaring.
Gelukkig kunnen we op de tweede foto zien dat meneer wel een neus heeft. Ik maakte me daar na het zien van de eerste foto nogal ongerust over.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
Dat kan best, misschien is de foto van vóór die tijd. Helemaal goed is het niet te zien
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Die Dave ken ik niet. Wat nu?
Dat is zijn eigen keuze geweest.quote:Tong80 had het wel geweten, maar ja .....
Neuh, ik heb echt niets met muziekquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En jij noemt jezelf muziekliefhebber?
[..]
Jullie hebben hem tot die daad gedreven.quote:Dat is zijn eigen keuze geweest.
IS HIJ VAN DE BELASTINGDIENST?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
MAKKELIJKER KAN IK HET ECHT NIET MAKEN.
Dat zou ik denken, hij timmert al sinds 1980 aan de weg.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
enigszins bekend komt hij me wel voor
Daar gáán we weer... 'Jullie' is trouwens apert onjuist Het kan best gebeuren dat een bepaalde opmerking in het verkeerde keelgat schiet, daar hebben we allemaal wel eens last van. Maar daarna moet je ook zo groots kunnen zijn om eroverheen te stappen. Op dat moment wacht ik nog steeds.quote:Jullie hebben hem tot die daad gedreven.
Een drummer dus.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat zou ik denken, hij timmert al sinds 1980 aan de weg.
Ik denk dat tong80 verwacht dat jullie hem op jullie blote knietjes zullen smeken terug te komen.quote:[..]
Daar gáán we weer... 'Jullie' is trouwens apert onjuist Het kan best gebeuren dat een bepaalde opmerking in het verkeerde keelgat schiet, daar hebben we allemaal wel eens last van. Maar daarna moet je ook zo groots kunnen zijn om eroverheen te stappen. Op dat moment wacht ik nog steeds.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Een drummer dus.
Nee, ik denk dat hij dat helemaal niet verwacht. Gaat ook niet gebeuren.quote:Ik denk dat tong80 verwacht dat jullie hem op jullie blote knietjes zullen smeken terug te komen.
Ik vind dat sowieso zelden een goed idee. Zeker niet als je een slappe buik en lelijke tatoeages hebt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoeveel drummers ken jij die met ontbloot bovenlijf op het podium staan?
quote:[..]
Nee, ik denk dat hij dat helemaal niet verwacht. Gaat ook niet gebeuren.
Het is niet zijn achternaam, het is een hint mbt zijn 'bandje'. Aan Engels moet je daarbij niet denken.quote:
Ik ben een van de mildste personen die ik ken. Het was gewoon een realistische opmerking.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Je bent een harde vrouw, Wickedangel.
Ik ken er in ieder geval 1.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
Hoeveel drummers ken jij die met ontbloot bovenlijf op het podium staan?
Dan had je vast reuzentrekquote:Op donderdag 15 januari 2009 02:14 schreef wyccie het volgende:
Eten. Ik ben acht uur weggeweest om te eten.
Het was wel ok. Italiaan in een straatje met veel restaurants. Vlakbij een plein met veel lichtdecoratie.quote:Op donderdag 15 januari 2009 02:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan had je vast reuzentrek![]()
Wel lekker gegeten?
Lekker duidelijk, dat kan ongeveer overal in het centrum zijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 02:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het was wel ok. Italiaan in een straatje met veel restaurants. Vlakbij een plein met veel lichtdecoratie.
Ah oké, Rue de Vaseline. Daar zit in ieder geval één hele goede Italiaan. Dat is de vaste stek van Mariah Carey als ze in town is.quote:
De Reguliersdwars is het kloppend hart van de hoofdstedelijke gay-scene.quote:Op donderdag 15 januari 2009 02:26 schreef wyccie het volgende:
Je bedoelt dat daar de gladjakkers komen?
Het zijn ook bijna gewone mensen hè?quote:Op donderdag 15 januari 2009 02:33 schreef wyccie het volgende:
Oh, daar had ik niks van gemerkt.
That's the one. Ik heb er nog nooit gegeten. Ben het ook niet van plan, voor goed italiaans eten ga ik naar La Storia della Vita aan de Weteringschans. Daar besluit je hoeveel gangen je wilt, vertel je de ober wat je lekker vindt of juist niet lust en gaat de chef aan de slagquote:Ik heb waarschijnlijk wel in dat ene restaurant gezeten. D'Antica.
Het was lekker, maar zo speciaal is het ook niet.
Je kunt vaseline ook gebruiken om te zorgen dat de portierrubbers van een auto niet aan elkaar vastvriezen.quote:
Ik heb ook deels mn eigen naam gehouden hoor, maar heb de achternaam van Peace erachteraan geplakt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Modern gedoe van die vrouwen die hun eigen naam houden als ze gaan trouwen![]()
Diaan moet nog 42 minuten
Tja, ik kan nu niet meer terug hè?quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:55 schreef Gellius het volgende:
Zou je het nu wel doen, Diaan? Nòg een kind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |