Ik ben vaak vroeg op omdat ik niet meer zo goed lang kan liggen...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 08:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Goedemorgen
Jij bent ook vroeg op...
Oeps, had ik hem dicht gegooid?quote:
Nog 4 dagen, dat lig je weer wat beterquote:Ik ben vaak vroeg op omdat ik niet meer zo goed lang kan liggen...
quote:labels itself as a "socially conscious clothing company" which exists to assist in increasing employment and trade for developing regions, especially Sub-Saharan Africa. It also hopes to provide a business model that other companies will follow.
Clothing designs take elements from the Art Nouveau style, characterized by highly-stylized, flowing, curvilinear designs often incorporating floral and other plant-inspired motifs. Many of's designs are inspired by nature.
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niets? Weet je zeker dat Diaan zwanger is?
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:08 schreef peaceman het volgende:
Dan waren die echo's die gemaakt zijn zeker ook in scene gezet?
Ik wist niet dat ik zo veel macht had, hier op Fok.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:
tong80 is geband, heb je nu je zin wyccie?
Hij is al weer terug, het was een heel kort bannetje.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik zo veel macht had, hier op Fok.
Hier het bewijs:quote:Op zondag 11 januari 2009 13:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niets? Weet je zeker dat Diaan zwanger is?
Photoshop.quote:
Val je niet steeds voorover?quote:Op zondag 11 januari 2009 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier het bewijs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat-ie namens SCH gepost heeft.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:59 schreef wyccie het volgende:
Dan mag hij hier weer een plaatje komen posten.
Ik ben wel benieuwd namens wie hij gepost heeft.
Het groeit dan wel erg slecht.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Wyccie slaapt ook heel slecht. Zou ze zwanger zijn?
Probleem opgelostquote:Op zondag 11 januari 2009 15:12 schreef wyccie het volgende:
Ik kan ook helemaal niet fluiten, dus slapen gaat dan wel lukken.
Klaar! Het was eigenlijk niet zo moeilijk. Het is b, a, c, b, d, a, a, weet niet, c, d, b, b, d, a. En dan in willekeurige volgorde natuurlijkquote:
He verdoriequote:
Stratemaker op Zee Showquote:Op zondag 11 januari 2009 19:06 schreef wyccie het volgende:
Ik wil stratenmaker worden, met een eigen programma op tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |