Ik zie toch liever Ancilla dan Roosmarijn hoor maar jullie limburgers houden van stevig hequote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat dus. jammer dat Roosmarijn er niet is
hehe. ik bedoel ipv. die tuupquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zie toch liever Ancilla dan Roosmarijn hoor maar jullie limburgers houden van stevig he
Laat het daar dan maar mooi blijvenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:31 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Geniale plaat dit![]()
vaker te horen op StuBru
Nu weet ik weer waarom ik, die spaarzame keren dat ik freaknacht probeer te luisteren, al snel weer afhaak.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Totaal niet interessant dat radio 4-geneuzel.
En hebben echt een heel rare muzieksmaakquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:31 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Geniale plaat dit![]()
vaker te horen op StuBru
Roosmarijn ipv Kaakquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat dus. jammer dat Roosmarijn er niet is
Dat. Dus.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laat het daar dan maar mooi blijven.
moet je eens in een kroeg draaien vol met mensen die te veel gezopen hebbenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En hebben echt een heel rare muzieksmaak
quote:
Daar wil ik ook weleens wat dingen mee doen die zij schijnbaar onschuldig vindquote:
Dus je moet bezopen zijn om het goed te vinden?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
moet je eens in een kroeg draaien vol met mensen die te veel gezopen hebben![]()
dit blijft echt de hele dag in je kop hangen
Goed zou ik niet willen zeggen. Wellicht "om het te kunnen waarderen"quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dus je moet bezopen zijn om het goed te vinden?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:37 schreef jmac het volgende:
Geniet van deze overvolle uitzending!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |