Ik zie toch liever Ancilla dan Roosmarijn hoor maar jullie limburgers houden van stevig hequote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat dus. jammer dat Roosmarijn er niet is
hehe. ik bedoel ipv. die tuupquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zie toch liever Ancilla dan Roosmarijn hoor maar jullie limburgers houden van stevig he
Laat het daar dan maar mooi blijvenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:31 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Geniale plaat dit![]()
vaker te horen op StuBru
Nu weet ik weer waarom ik, die spaarzame keren dat ik freaknacht probeer te luisteren, al snel weer afhaak.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Totaal niet interessant dat radio 4-geneuzel.
En hebben echt een heel rare muzieksmaakquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:31 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Geniale plaat dit![]()
vaker te horen op StuBru
Roosmarijn ipv Kaakquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat dus. jammer dat Roosmarijn er niet is
Dat. Dus.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laat het daar dan maar mooi blijven.
moet je eens in een kroeg draaien vol met mensen die te veel gezopen hebbenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En hebben echt een heel rare muzieksmaak
quote:
Daar wil ik ook weleens wat dingen mee doen die zij schijnbaar onschuldig vindquote:
Dus je moet bezopen zijn om het goed te vinden?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
moet je eens in een kroeg draaien vol met mensen die te veel gezopen hebben![]()
dit blijft echt de hele dag in je kop hangen
Goed zou ik niet willen zeggen. Wellicht "om het te kunnen waarderen"quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dus je moet bezopen zijn om het goed te vinden?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:37 schreef jmac het volgende:
Geniet van deze overvolle uitzending!
Ik schrok me rot.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:39 schreef Marc63 het volgende:
Wat? Plork heeft gewoon een shirt aan?
Ach dat soort volk belde toch alquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:40 schreef TheZapster het volgende:
Gaan nu al die MIDNR debielen bellen
Hoop dat het lukt voor hemquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:45 schreef DJ_Ryow het volgende:
Erik-Jan lult Ancilla zo het bed in. deed ie met Wietske ook
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:44 schreef Cee het volgende:
Nog twee posts en ik zit op 10.000 en dan ga ik een klein feestje bouwen door keihard te gaan SLAPEN.
Ik heb ook maar een plaatje genomenquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb ook maar een plaatje genomen.
Hoezo?quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Het zit in de familie![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:50 schreef Cee het volgende:
Oh. Dat dus. Ik denk dat ik snel weg ben.
Lekkerste Vegetariër van het Jaar ooit.quote:
quote:
Hoe krijg je die view waar je kunt zien wat er naar iemand is gestuurd?quote:
Lekker stukje vlees iddquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Lekkerste Vegetariër van het Jaar ooit.
Eindelijk een verandering, eindelijk niet meer de zoveelste soapie, acteur of weet ik veel wat ook.
Toen ik haar eerste reportage in de FHM las, dacht ik bij mezelf: deze moet ik volgen!
Goedenacht.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:50 schreef ScottTracy het volgende:
GoedenachtIk val op een goed moment binnen
Niet. Je kunt alleen zien wat iemand zelf verstuurt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hoe krijg je die view waar je kunt zien wat er naar iemand is gestuurd?
Gefeliciteerd met de 10kquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:52 schreef Cee het volgende:
Nou mensen, ik snap helemaal niks meer van dit zooitje, m'n bed roept en ik post bij dezen #10.000, gooi er eenen een
en een
tegenaan met tot slot een
. Truste mensen!
Lapdance van N.E.R.D.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:52 schreef Cee het volgende:
Nou mensen, ik snap helemaal niks meer van dit zooitje, m'n bed roept en ik post bij dezen #10.000, gooi er eenen een
en een
tegenaan met tot slot een
. Truste mensen!
Lapdance van N.E.R.D.
Waar haalde jij dat shot vandaan dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet. Je kunt alleen zien wat iemand zelf verstuurt.
Ze vond dat ze alles gezien had.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:54 schreef ScottTracy het volgende:
Hoezo is dit de laatste Freaknacht van Ancilla trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |