welke michiel?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
doei allemaal. veel plezier met michiel!
quote:
quote:
dan al?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
Nou, prachtig.
Bij de derde keer Mars ben ik pleite.
Dus ik ben niet de enige die `m niet kentquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:17 schreef borisz het volgende:
Ohja Hoi![]()
en wie niet weet wie EJ is heeft nooit MIDNR geluisterd.
De sidekick van Veenstra als ie 's ochtends moet presenteren (zoals deze week het geval was dus). Hij maakt geniaal debiele jingles, verder vind ik het maar een apedrol.quote:
Ik lees net de reactie van borisz en het is schijnbaar iemand van MIDNR en dat programma heb ik inderdaad nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dus ik ben niet de enige die `m niet kent
ok. van welk program?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:17 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Een door vele geprezen Side-Kick. Ik vind d'r geen ruck aan.
En daarvoor The Morning J.E.M. op Radio 538. (Jeroen Nieuwehuize, Erik-Jan Roosendahl en Michiel Veenstra)quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:17 schreef DaMook het volgende:
EJ is een sidekick, heeft heel de tijd bij michiel in de ochtend show gezeten. Waarschijnlijk beter bekend van MIDNR.
Ik heb volgens mij nooit MIDNR gehoord. Welke zender was dat? Ik woonde tot een paar jaren terug in 'n durp waar we zenders als Q en 538 alleen vergezeld met ruis konden ontvangen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:17 schreef borisz het volgende:
Ohja Hoi![]()
Idd. nog nooit geluisterd. Op veronica ofzo?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:17 schreef borisz het volgende:
Ohja Hoi![]()
538quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Idd. nog nooit geluisterd. Op veronica ofzo?
Dan zou je het ooit hebben kunnen horenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nooit MIDNR gehoord. Welke zender was dat? Ik woonde tot een paar jaren terug in 'n durp waar we zenders als Q en 538 alleen vergezeld met ruis konden ontvangen.
Wat was die van gisteren overigens?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:16 schreef Sirolf het volgende:
De megahit aanvragen in de Freaknacht...
Neuh toen Rick nog op 538 zat, het meest geniale onzin programma op de radioquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Idd. nog nooit geluisterd. Op veronica ofzo?
Da's niet zo gek. MIDNR was ook 's nachts (op 538), en jij bent niet zo'n nachtbraker.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nooit MIDNR gehoord. Welke zender was dat? Ik woonde tot een paar jaren terug in 'n durp waar we zenders als Q en 538 alleen vergezeld met ruis konden ontvangen.
Jammer.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:13 schreef Cee het volgende:
Ik ga dit niet volhouden tot 2 uur trouwens. 't Is maar dat je het weet. Ik ben niet zo'n n8
(leuk rebus/cryptisch he, dat laatste).
Vele nachten in 'n deuk gelegen om die mannen. Ge-wel-digquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh toen Rick nog op 538 zat, het meest geniale onzin programma op de radio.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh toen Rick nog op 538 zat, het meest geniale onzin programma op de radio.
geniale uitzendingquote:
EW is heel anders. Midnr kun je beter vergelijken met nachtegiel en dan wint midnr het toch echtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]dat is toch Ekstra Weekend
![]()
![]()
![]()
hoop dat die gast snel optyft![]()
Bad boy!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:26 schreef Sirolf het volgende:
Ancilla: "Komt 't op YouTube te staan!"
Eh... dat was mijn werk dus.
Waarvan ik nog steeds honderden screens hebquote:
Toen bestond EW nog niet eensquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]dat is toch Ekstra Weekend
![]()
![]()
![]()
hoop dat die gast snel optyft![]()
Ik vind het wel interessantquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Totaal niet interessant dat radio 4-geneuzel.
Dat dus. jammer dat Roosmarijn er niet isquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Totaal niet interessant dat radio 4-geneuzel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |