welke michiel?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
doei allemaal. veel plezier met michiel!
quote:
quote:
dan al?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
Nou, prachtig.
Bij de derde keer Mars ben ik pleite.
Dus ik ben niet de enige die `m niet kentquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:17 schreef borisz het volgende:
Ohja Hoi![]()
en wie niet weet wie EJ is heeft nooit MIDNR geluisterd.
De sidekick van Veenstra als ie 's ochtends moet presenteren (zoals deze week het geval was dus). Hij maakt geniaal debiele jingles, verder vind ik het maar een apedrol.quote:
Ik lees net de reactie van borisz en het is schijnbaar iemand van MIDNR en dat programma heb ik inderdaad nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dus ik ben niet de enige die `m niet kent
ok. van welk program?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:17 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Een door vele geprezen Side-Kick. Ik vind d'r geen ruck aan.
En daarvoor The Morning J.E.M. op Radio 538. (Jeroen Nieuwehuize, Erik-Jan Roosendahl en Michiel Veenstra)quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:17 schreef DaMook het volgende:
EJ is een sidekick, heeft heel de tijd bij michiel in de ochtend show gezeten. Waarschijnlijk beter bekend van MIDNR.
Ik heb volgens mij nooit MIDNR gehoord. Welke zender was dat? Ik woonde tot een paar jaren terug in 'n durp waar we zenders als Q en 538 alleen vergezeld met ruis konden ontvangen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:17 schreef borisz het volgende:
Ohja Hoi![]()
Idd. nog nooit geluisterd. Op veronica ofzo?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:17 schreef borisz het volgende:
Ohja Hoi![]()
538quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Idd. nog nooit geluisterd. Op veronica ofzo?
Dan zou je het ooit hebben kunnen horenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nooit MIDNR gehoord. Welke zender was dat? Ik woonde tot een paar jaren terug in 'n durp waar we zenders als Q en 538 alleen vergezeld met ruis konden ontvangen.
Wat was die van gisteren overigens?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:16 schreef Sirolf het volgende:
De megahit aanvragen in de Freaknacht...
Neuh toen Rick nog op 538 zat, het meest geniale onzin programma op de radioquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Idd. nog nooit geluisterd. Op veronica ofzo?
Da's niet zo gek. MIDNR was ook 's nachts (op 538), en jij bent niet zo'n nachtbraker.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nooit MIDNR gehoord. Welke zender was dat? Ik woonde tot een paar jaren terug in 'n durp waar we zenders als Q en 538 alleen vergezeld met ruis konden ontvangen.
Jammer.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:13 schreef Cee het volgende:
Ik ga dit niet volhouden tot 2 uur trouwens. 't Is maar dat je het weet. Ik ben niet zo'n n8
(leuk rebus/cryptisch he, dat laatste).
Vele nachten in 'n deuk gelegen om die mannen. Ge-wel-digquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh toen Rick nog op 538 zat, het meest geniale onzin programma op de radio.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh toen Rick nog op 538 zat, het meest geniale onzin programma op de radio.
geniale uitzendingquote:
EW is heel anders. Midnr kun je beter vergelijken met nachtegiel en dan wint midnr het toch echtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]dat is toch Ekstra Weekend
![]()
![]()
![]()
hoop dat die gast snel optyft![]()
Bad boy!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:26 schreef Sirolf het volgende:
Ancilla: "Komt 't op YouTube te staan!"
Eh... dat was mijn werk dus.
Waarvan ik nog steeds honderden screens hebquote:
Toen bestond EW nog niet eensquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]dat is toch Ekstra Weekend
![]()
![]()
![]()
hoop dat die gast snel optyft![]()
Ik vind het wel interessantquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Totaal niet interessant dat radio 4-geneuzel.
Dat dus. jammer dat Roosmarijn er niet isquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zie toch liever Ancilla dan Roosmarijn hoor maar jullie limburgers houden van stevig hequote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat dus. jammer dat Roosmarijn er niet is
hehe. ik bedoel ipv. die tuupquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zie toch liever Ancilla dan Roosmarijn hoor maar jullie limburgers houden van stevig he
Laat het daar dan maar mooi blijvenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:31 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Geniale plaat dit![]()
vaker te horen op StuBru
Nu weet ik weer waarom ik, die spaarzame keren dat ik freaknacht probeer te luisteren, al snel weer afhaak.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
En hebben echt een heel rare muzieksmaakquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:31 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Geniale plaat dit![]()
vaker te horen op StuBru
Roosmarijn ipv Kaakquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat dus. jammer dat Roosmarijn er niet is
Dat. Dus.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laat het daar dan maar mooi blijven.
moet je eens in een kroeg draaien vol met mensen die te veel gezopen hebbenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En hebben echt een heel rare muzieksmaak
quote:
Daar wil ik ook weleens wat dingen mee doen die zij schijnbaar onschuldig vindquote:
Dus je moet bezopen zijn om het goed te vinden?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
moet je eens in een kroeg draaien vol met mensen die te veel gezopen hebben![]()
dit blijft echt de hele dag in je kop hangen
Goed zou ik niet willen zeggen. Wellicht "om het te kunnen waarderen"quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dus je moet bezopen zijn om het goed te vinden?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:37 schreef jmac het volgende:
Geniet van deze overvolle uitzending!
Ik schrok me rot.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:39 schreef Marc63 het volgende:
Wat? Plork heeft gewoon een shirt aan?
Ach dat soort volk belde toch alquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:40 schreef TheZapster het volgende:
Gaan nu al die MIDNR debielen bellen
Hoop dat het lukt voor hemquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:45 schreef DJ_Ryow het volgende:
Erik-Jan lult Ancilla zo het bed in. deed ie met Wietske ook
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:44 schreef Cee het volgende:
Nog twee posts en ik zit op 10.000 en dan ga ik een klein feestje bouwen door keihard te gaan SLAPEN.
Ik heb ook maar een plaatje genomenquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb ook maar een plaatje genomen.
Hoezo?quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Het zit in de familie![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:50 schreef Cee het volgende:
Oh. Dat dus. Ik denk dat ik snel weg ben.
Lekkerste Vegetariër van het Jaar ooit.quote:
quote:
Hoe krijg je die view waar je kunt zien wat er naar iemand is gestuurd?quote:
Lekker stukje vlees iddquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Lekkerste Vegetariër van het Jaar ooit.
Eindelijk een verandering, eindelijk niet meer de zoveelste soapie, acteur of weet ik veel wat ook.
Toen ik haar eerste reportage in de FHM las, dacht ik bij mezelf: deze moet ik volgen!
Goedenacht.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:50 schreef ScottTracy het volgende:
GoedenachtIk val op een goed moment binnen
Niet. Je kunt alleen zien wat iemand zelf verstuurt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hoe krijg je die view waar je kunt zien wat er naar iemand is gestuurd?
Gefeliciteerd met de 10kquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:52 schreef Cee het volgende:
Nou mensen, ik snap helemaal niks meer van dit zooitje, m'n bed roept en ik post bij dezen #10.000, gooi er eenen een
en een
tegenaan met tot slot een
. Truste mensen!
Lapdance van N.E.R.D.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:52 schreef Cee het volgende:
Nou mensen, ik snap helemaal niks meer van dit zooitje, m'n bed roept en ik post bij dezen #10.000, gooi er eenen een
en een
tegenaan met tot slot een
. Truste mensen!
Lapdance van N.E.R.D.
Waar haalde jij dat shot vandaan dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet. Je kunt alleen zien wat iemand zelf verstuurt.
Ze vond dat ze alles gezien had.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:54 schreef ScottTracy het volgende:
Hoezo is dit de laatste Freaknacht van Ancilla trouwens?
quote:
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:56 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Jammer! Wij hebben nog niet alles gezien van haar.
Maar dan moet je wel alleen thuis hebben of je Internetgeschiedenis achteraf wissen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wij nog niet van haar.
Oh wacht... daar hebben we internet voor
Sinds Serious Request zit dat aanstekelijke deuntje in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:57 schreef Qunix het volgende:
Again "MARS"
Ook onderin de blauwe balk achterin
Mijn browser, Safari, heeft een prive mode en dan slaat ie ook helemaal niets opquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel alleen thuis hebben of je Internetgeschiedenis achteraf wissen.
De website van Ancilla Tilia is namelijk NSFW/NSFH (Not Suitable For Work of Home).
Gelukkig heeft mijn Firefox een merkwaardige storing (feature), waardoor ik helaas wel iedere keer moet inloggen.
Ga jij trouwens ook even mijn antwoord bij de AKQ goedkeuren.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sinds Serious Request zit dat aanstekelijke deuntje in mijn hoofd.
Ik probeer het nog te neuriën, maar dan mis ik net de juiste toonsoorten.
Iemand zou een keer onderzoek moeten doen hoe vaak dat liedje wordt gedraaid.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:57 schreef DiedjeeJ het volgende:
Nog geen kwartier verder, en alweerM
A
R
S
.
Oh ja. Ben al onderweg.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:59 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ga jij trouwens ook even mijn antwoord bij de AKQ goedkeuren.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Iemand zou een keer onderzoek moeten doen hoe vaak dat liedje wordt gedraaid.
Elk moment dat ik 3FM inschakel, krijg ik het steeds weer te horen.
nou inderdaadquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:00 schreef Marc63 het volgende:
Daar zitten we op te wachten. Skinhead O'Conner in de Freaknacht...
Iets met muziekpolitie en wakker worden was 't toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/6611
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/5987
Bij EWquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:07 schreef Marc63 het volgende:
Ancilla gaat wat anders doen... ze komt voortaan langs bij alle andere programma's
beetje wishful thinking mag toch wel?
Welke programma's onder andere?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:07 schreef Marc63 het volgende:
Ancilla gaat wat anders doen... ze komt voortaan langs bij alle andere programma's
beetje wishful thinking mag toch wel?
Valt wel vies tegen dan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/6611
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/5987
Dan mag hij ook een ode voorlezen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:09 schreef rubbereend het volgende:
Eric Corton op de Jules Deelder toer
Daar gaat mijn oom ook altijd heenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:12 schreef rubbereend het volgende:
Doornroosje in Nijmegenheerlijke tent
Overdag draaien ze 'm (nog) niet zo vaak. Haal die uren weg, en 't gemiddelde schiet omhoog.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Valt wel vies tegen dan.
Ik dacht dat de luisteraars er elke dag mee doodgegooid werden.
Zijn 2 uurtjes op kxradio zijn ook prima te pruimenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:19 schreef rubbereend het volgende:
meneer St. Paul start zojuist een über lekkere remix in
Vorige week luisterde ik van 1 tot 7.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:20 schreef borisz het volgende:
S
L
A
P
E
N
Nou ja Freaknacht zonder laptop luisteren iig
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:20 schreef borisz het volgende:
S
L
A
P
E
N
Nou ja Freaknacht zonder laptop luisteren iig
Trusten.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Inderdaad waar zijn die tieten van daarnet?
Ik viel van mijn stoel toen ik dat zag. Geweldig gewoon.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van toen heb ik er wel 100 denk ik.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik viel van mijn stoel toen ik dat zag. Geweldig gewoon.
Met een vleugje Mars.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:40 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Plork en de Aannemers - Watskeburt.
Misschien heb ik het een paar keren gemist vandaag vanwege LDL.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:44 schreef DaMook het volgende:
Whehe mars door plork en de aannemers.
Ey L-L.quote:
Ook geen goed voorbeeld voor de jeugd, aldus een Britse minister.quote:
Vind deze wel meevallen. Smile is echt eenquote:
De artiesten van tegenwoordig jatten ook samples van bands van vervlogen tijden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ey L-L.![]()
Lijkt deze track van Lilly Allen misschien niet op eentje van Little Boots?
Dan heb ik nog liever James Blunt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vind deze wel meevallen. Smile is echt eenplaat . . .
Ik werd er zowaar 'n beetje vrolijk van. Waarschijnlijk omdat ik Mars verwachtte.quote:
Dat is ook heel ergquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan heb ik nog liever James Blunt.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Inderdaad waar zijn die tieten van daarnet?
Niet dat ik weet. Vind het wel op een ander nummer lijken.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ey L-L.![]()
Lijkt deze track van Lilly Allen misschien op eentje van Little Boots?
Waren de cafés dicht?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:53 schreef TheZapster het volgende:
Heel Gelderland is op 3fm vandaag geloof ik
Hoe voelt dat als talentloze bij zoveel talent op school gezeten te hebben?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:54 schreef Marc63 het volgende:
Ik bedenk me net... Ik heb zowel bij Vetpens als de gitarist van De Staat op school gezeten. Wat een kwaliteit allemaal!
Tja... Iemand moet ervoor zorgen dat de school een gemiddeld niveau heeft.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hoe voelt dat als talentloze bij zoveel talent op school gezeten te hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |