Waarom neem jij dingen aan van je mede domme patat-aanhangers en kun je niet gewoon begrijpen dat het friet is?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:25 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Waarom nemen jullie in vredesnaam dingen aan van VanDale en niet van
Het mag toch wel duidelijk zijn dat Google de meeste wijsheid bezit.
Ik neem dingen aan van Google. Dat zeg ik net. Lezen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:27 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Waarom neem jij dingen aan van je mede domme patat-aanhangers en kun je niet gewoon begrijpen dat het friet is?
Ik zie de oplossing niet?quote:
Nou, er staat: je kunt niet het hele jaar door friet van nieuwe patatten hebben.quote:
ahaaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:36 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nou, er staat: je kunt niet het hele jaar door friet van nieuwe patatten hebben.
Friet wordt dus gemaakt van patat.
Dan ben je een kaassouffléquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:39 schreef intraxz het volgende:
Wat nou als je beide woorden gebruikt?
xxx een onzekere weegschallltjuhh
Wat is dat nou weer voor rare uitspraak. Aardappelen zijn altijd van aardappelen gemaakt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:30 schreef Het_hupt het volgende:
zo net ff een patatje oorlog verslonden, van echte Groningse aardappelen
wat de onwetenden hier friet noemen is patat, en patat wordt van aardappelen gemaaktquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor rare uitspraak. Aardappelen zijn altijd van aardappelen gemaakt.
Je zegt toch ook niet: ik heb net appelsap gedronken, gemaakt van appels.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:31 schreef appeltjap het volgende:
Fri(e)turen
Omdat je de discussie toch niet met inhoudelijke argumenten kunt winnen begin je maar te schelden?quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:27 schreef Zwoerd het volgende:
Friet is voor mensen met verstand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |