Zondag is een relaxte dag, dan doe je toch zeker wel wat anders dan de standaard maaltijd met aardappels?quote:
Frietje speciaal?quote:Op zondag 11 januari 2009 14:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zondag is een relaxte dag, dan doe je toch zeker wel wat anders dan de standaard maaltijd met aardappels?
Dat was ik altijd al hoor.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:06 schreef marjo84 het volgende:![]()
Goedemorgen! Zijn we er al over uit dat het friet is?
Da's zo'n laf compromis. Die Noord-Nederlanders zijn dan wel lomp dat ze het patat noemen, maar daarin volharden ze dan tenminste ook.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:45 schreef Kjelleke het volgende:
Ah, ben blij dat ik tussen de rivieren woon, hier kan je gewoon patat en friet bestellen.
al dat bekrompen gedoe hier.
Niks compromis, gewoon het beste van twee werelden...quote:Op zondag 11 januari 2009 17:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Da's zo'n laf compromis. Die Noord-Nederlanders zijn dan wel lomp dat ze het patat noemen, maar daarin volharden ze dan tenminste ook.
Rasbiefquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:08 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Raspatat is gewoon aardappelpoeder met water.![]()
Waarom een frietpatatlied tis gewoon friet niet moeilijk doenquote:Op zondag 11 januari 2009 18:08 schreef Arnoutvanh het volgende:
had ik deze hier al gepost?
Mijn frietpatatlied!
http://www.speedyshare.com/994984688.html
Da's echt zo van: "ja wij durven niet te kiezen he. Zwart of wit? Nee joh, grijs!"quote:Op zondag 11 januari 2009 17:54 schreef Kjelleke het volgende:
Niks compromis, gewoon het beste van twee werelden...
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:26 schreef Het_hupt het volgende:
Het is: Friet Friet Friet Friet Friet Friet Friet Friet Friet Friet Friet Friet Friet Friet Friet Friet Friet Friet Friet Friet Friet Friet Friet Friet Friet Friet Friet Friet Friet Friet Friet Friet Friet Friet Friet
zit een typo in je postquote:
Hoe kan zo'n dom persoon toch ooit moderator geworden zijn zegquote:Op zondag 11 januari 2009 18:26 schreef Het_hupt het volgende:
Het is: Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat
Jij had véél eerder moderator moeten worden.quote:Op zondag 11 januari 2009 @ 18:26 schreef Het_hupt het volgende:
Het is: Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat
ik ook van jouquote:Op zondag 11 januari 2009 18:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hoe kan zo'n dom persoon toch ooit moderator geworden zijn zeg
dat dusquote:Op zondag 11 januari 2009 18:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jij had véél eerder moderator moeten worden.
En als je een frikandel frituurt noemen jullie dat zeker frikandelluren?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:37 schreef appeltjap het volgende:
Hoe verklaar je dan fri(e)turen. Of noemen jullie dat patatturen?![]()
Frietquote:
quote:
zit je weer mayonaise te kloppen voor de patat?quote:
Hey halloquote:Op zondag 11 januari 2009 19:02 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zit je weer mayonaise te kloppen voor de patat?
weet je wat?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hey halloik noemde je een goeie mod @ je fobo
Bij deze is dat ingetrokken
Patat
Friet
Patates Fritesquote:Op zondag 11 januari 2009 19:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
weet je wat?
we noemen het friet én patat
Heiligschennis!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:40 schreef Agiath het volgende:
kaassoufflé is het minste wat er uit een frituur kan komen.
Doet mij maar frikandelmexicano
kroket
VLEESCH
Issie niet mooiquote:Op zondag 11 januari 2009 19:02 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zit je weer mayonaise te kloppen voor de patat?
Nope, want het is en blijft patatquote:Op zondag 11 januari 2009 14:06 schreef marjo84 het volgende:
Goedemorgen! Zijn we er al over uit dat het friet is?
Dat kan zo opgelost worden hoor, als iedereen nou gewoon zegt dat het friet is.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:59 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Er komt geen einde aan deze discussie
Goed bezigquote:Op zondag 11 januari 2009 23:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat kan zo opgelost worden hoor, als iedereen nou gewoon zegt dat het friet is.
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:25 schreef damsco het volgende:
[..]
Maar hij loog wel altijd, dus bedoeld die nu friet?
Zwakkeling.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:26 schreef Het_hupt het volgende:
who cares anyway wat voor naam je het geeft, het is gewoon lekker
dat ding komt uit 1920 ofzoquote:Op maandag 12 januari 2009 14:03 schreef retuow82 het volgende:
Tadaa:
[ afbeelding ]
En wat staat er in:
[ afbeelding ]
Ook even de andere:
[ afbeelding ]
En wat heeft deze te melden:
[ afbeelding]afbeelding ]
En ook even op www.vandale.nl kijken:
pa·tat de; v(m) friet: ~ met een portie patat met mayonaise
friet de; v(m) -en reepjes rauwe aardappel, in olie gefrituurd; patates frites: een ~je eten portie friet
patat heeft de verwijzing naar friet en niet andersom...
Het is dus friet!
Dit is pas 2 keer eerder genoemdquote:Op maandag 12 januari 2009 14:03 schreef retuow82 het volgende:
En ook even op www.vandale.nl kijken:
pa·tat de; v(m) friet: ~ met een portie patat met mayonaise
friet de; v(m) -en reepjes rauwe aardappel, in olie gefrituurd; patates frites: een ~je eten portie friet
patat heeft de verwijzing naar friet en niet andersom...
Het is dus friet!
De site toch niet?quote:
www.vandale.n-hquote:
1984 om precies te zijn... Maar wat maakt dat nu weer uit, een woord blijft zijn betekenis gewoon houden hoorquote:
mên, maak het niet zo moeilijk voor mijquote:Op maandag 12 januari 2009 14:20 schreef Renesite het volgende:
God! Patatje heb ik nu wel keiveul zin in!
Op de terugweg ga ik ehecht niehiet langs de frietboer! Ik zweer het!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mên, maak het niet zo moeilijk voor mij
een RAS patatje oorlogquote:Op maandag 12 januari 2009 14:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op de terugweg ga ik ehecht niehiet langs de frietboer! Ik zweer het!
Dat zijn de zelfde dingen noob.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:38 schreef DSS24 het volgende:
McDonald's, zij verkopen frietjes. Dat is namelijk van die slappe zooi dat het geen stoere naam, zoals patat, verdient.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk, dit is patat. Dit mag nooit friet genoemd worden.
[ afbeelding ]
Het is patat, je moet geen andere namen verzinnen (friet) voor iets wat al een naam heeftquote:Op maandag 12 januari 2009 13:39 schreef appeltjap het volgende:
Het is friet, je moet geen andere namen verzinnen (patat) voor iets wat al een naam heeft
Jullie hebben het woord patat bedacht als vervanger van aardappel!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het is patat, je moet geen andere namen verzinnen (friet) voor iets wat al een naam heeft
Precies, ze zijn gewoon te koppig om te aanvaarden dat het friet isquote:Op maandag 12 januari 2009 16:47 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Jullie hebben het woord patat bedacht als vervanger van aardappel!
Tussen de rivieren.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:54 schreef Hagelkaas het volgende:
Fripat is het toch?
Jij snapt tquote:Op maandag 12 januari 2009 18:35 schreef dennisw het volgende:
Het is ook carnavalsvakantie en niet voorjaarsvakantie
Carnavalquote:Op maandag 12 januari 2009 18:35 schreef dennisw het volgende:
Agaythquote:
WTf, wie heeft het hier over voorjaarsvakantie dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:35 schreef dennisw het volgende:
Gelukkig niemandquote:Op maandag 12 januari 2009 19:01 schreef Rosbief het volgende:
[..]
WTf, wie heeft het hier over voorjaarsvakantie dan?
Noord vs Zuidquote:Op maandag 12 januari 2009 19:01 schreef Rosbief het volgende:
[..]
WTf, wie heeft het hier over voorjaarsvakantie dan?
Dat mag je inderdaad patat noemen, gore rotzooi... heeft toch geen smaak zo dun?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:38 schreef DSS24 het volgende:
McDonald's, zij verkopen frietjes. Dat is namelijk van die slappe zooi dat het geen stoere naam, zoals patat, verdient.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk, dit is patat. Dit mag nooit friet genoemd worden.
[ afbeelding ]
Precies, ze zijn gewoon te koppig om te aanvaarden dat het patat isquote:Op maandag 12 januari 2009 17:48 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Precies, ze zijn gewoon te koppig om te aanvaarden dat het friet is
quote:
Juist Frietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |