En TVP..'t is atijd een beetje zoekenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:36 schreef Dodecahedron het volgende:
ja, ik moet maar iets makkelijkere maken tegenwoordig.waar je minder voor hoeft te googlen.
Sharon Corr van The Corrsquote:
Thank youquote:
wat is het. wat is er mee gebeurd. wat draagt het bij zich.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:35 schreef qonmann het volgende:
2 kukluxklan
kring ?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:44 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
wat is het. wat is er mee gebeurd. wat draagt het bij zich.
ga daar een beetje mee puzzelen en googlen.
met schisma denk je wel in de juist richting qua wat er met het wezen is gebeurd. maar wat is dat voor wezen dat je ziet?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:14 schreef qonmann het volgende:
2 Schisma ?
De dame doet geen belletje rinkelen
quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:40 schreef Briggy het volgende:
1. Hoekstra
close..quote:Op zondag 11 januari 2009 21:41 schreef Dodecahedron het volgende:
friesland?
je kan het sw nog raden ..ook closequote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:49 schreef Dodecahedron het volgende:
elfstedentocht
de hints moesten wat indirect zijn,. anders was ie zo geraden..quote:Op zondag 11 januari 2009 21:57 schreef Dodecahedron het volgende:
ah ok
ik dacht het eigenlijk alleen vanwege Planetarium en Vrouwtje
Nee, zoek maar eens op Hoekstraquote:Op zondag 11 januari 2009 23:02 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Trouwens, die man is toch echt Ton Lokhoff, kijk maar
ow oepsquote:Op zondag 11 januari 2009 23:02 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Trouwens, die man is toch echt Ton Lokhoff, kijk maar
En het antwoord van mijn SW is niet helemaal goed, je hebt de eerste hint niet goed gebruikt. Het was namelijk thunderbird 2! Wel goed dat je het gevonden hebt
Wow. Ze lijken wel erg veel op elkaar. Maar je hebt inderdaad gelijkquote:Op zondag 11 januari 2009 23:05 schreef Briggy het volgende:
Hier staan ze naast elkaar:
http://www.sc-excelsior.nl/club/technischestaf.htm
kijk eens terug naar pagina 1 en 2 naar het antwoord op jouw vraag met die vogelquote:
ja klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:47 schreef Szura het volgende:
[..]
kijk eens terug naar pagina 1 en 2 naar het antwoord op jouw vraag met die vogel. je geeft daar Chufi een punt terwijl ik eerder was
Ik gokte voor s omdat 3 bliksem niet goed leek te zijn bij je eerste update, dat je de update daarna hebt geedit maakt dat het lijkt alsof ik nu voor jan lul post terwijl dat niet zo wasquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:20 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Wat bedoel je Chufi? Als je bedoelt dat drie het sleutelwoord is, nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze hint is trouwens wel (Bijna) alleszeggend.If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
die was bij mij niet goed maar jij wil het ook een keer proberen?quote:
Ik kwam rechtstreeks op pagina 4 uit.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
die was bij mij niet goed maar jij wil het ook een keer proberen?
swarmaatje denk ikquote:Op zondag 18 januari 2009 12:48 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Wie doet even zn best voor een nieuwe?
punten staan er swarma, dus wat let je.....quote:Op zondag 18 januari 2009 23:19 schreef swarmahoer het volgende:
ik gok dat eerst de puntentelling moet komenik zal na gaan denken over n nieuwe, maar als iemand er een weet be my guest
beroep afgewezenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:43 schreef swarmahoer het volgende:
ik beroep me op het laatste deel van die post
vooruit met de geit!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:43 schreef swarmahoer het volgende:
ik beroep me op het laatste deel van die post
De aarde zou toch met de jaarwisseling vergaan?quote:
ow dan hebben we nog wel evenquote:
inderdaadquote:Op donderdag 2 april 2009 13:11 schreef iamredleader het volgende:
Eventueel dit weekend? Meer mensen van tevoren dit topic even laten zien?
Ik zal er ook vast een maken morgen of overmorgenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:22 schreef iamredleader het volgende:
Okee, ik zal kijken of zaterdagavond haalbaar is
ohja dat moet ik ook nog steeds doenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zal er ook vast een maken morgen of overmorgenmoeten er natuurlijk wel meer meedoen maar dat zal wel niet zo'n probleem zijn denk ik.
quote:
oké tot straks dan maarquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:50 schreef PhysicsRules het volgende:
ik ga zo een overleg in, ben over een uurtje of zo weer terug. Succes met de laatste twee en het sleutelwoord
Daar liep ik inderdaad ook op vastquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:54 schreef Mr.Jorn. het volgende:
We zijn weer begonnen!Ik weet helaas niet wie de tweede persoon is. Een Nederlander?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:00 schreef C_a_K_e het volgende:
sw nobelprijs?
De 5 oorpronkelijke nobelprijs categorien? ;O
dan verdient zij het punt....quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:35 schreef DaviniaHR het volgende:
2. faculteit bedrijfskunde aan de rijksuniversiteit groningen
dankuquote:
Het duurde evenquote:
Zweet?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:48 schreef tomtomaat het volgende:
395 Zweet hier zal 5 mee te maken hebben...
Scherpquote:
Jepquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:03 schreef PhysicsRules het volgende:
dan is 3 dus de rector magnificus Frans Zwarts
okequote:
quote:
quote:
Nee.quote:
Correct en correctquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |