Ja hallo, ik neem je wel op de SCHouders.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
En zorgen voor een lift naar de kantine
Ik chargeer een beetje, maar dat heb ik geleerd van de meesterquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof die uitspraken van dezelfde komen. Ik heb het over cement en nooit gezegd dat het niks meer is. Ik zou het prima hebben gevonden om dingen te veranderen maar daar heb ik nooit serieuze voorstellen voor gezien.
Joh ik heb verder geen flauw idee van de geschiedenis hier maar eerst Ado en daarna Golfer. Ik had niet echt het idee dat newbies welkom zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:38 schreef Grulez het volgende:
[..]
Met een kliekje is niet zoveel mis hoor. Het virtuele geouwehoer wat eigenlijk best kinderachtig is, kan ik ook wel waarderen (incl. de sfeer) Ik kan alleen niet tegen dat gezeur. Eerst wordt er gemekkerd over dat Hools wel dicht kan en dat het niks meer is. Daarna is hools een instituut en het cement van VBL. Nou daar kan een impotente versleten Privehoer nog een puntje aan zuigen.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:39 schreef golfer het volgende:
Lieve huidige modjes: denk eens even na over het opheffen van HOOLS na 1728 topics?
Het was in den beginne nog leuk en het werd daarna een podium voor VBL-users die even niet over voetbal, maar over wat persoonlijkere dingen wilden mededelingen uitwisselen.
De laatste maanden is het echt alleen maar een zwaai-topic geworden, met alleen maar posts in de sfeer van 'goede morgen, middag, welterusten' enzo
Het voegt echt niet meer toe aan VBL.
Dus gewoon maar eens opheffen die handel?
Soms is het afscheid nemen van het verleden een betere toekomst dan het in stand houden van iets doodgebloeds?
K3quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:41 schreef venomsnake het volgende:
Het lijkt hier FB wel.
Dit is toch een tieten topic?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:41 schreef venomsnake het volgende:
Het lijkt hier FB wel.
[ afbeelding ]
die rechterquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:41 schreef venomsnake het volgende:
Het lijkt hier FB wel.
[ afbeelding ]
Oh maar zo'n OP kan best veranderd worden toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Joh ik heb verder geen flauw idee van de geschiedenis hier maar eerst Ado en daarna Golfer. Ik had niet echt het idee dat newbies welkom zijn.
En ik blijf er bij dat alleen al de OP van HOOLS mij tegen zou houden om daar te posten maar dat is iets persoonlijks denk ik.
Niet negatief bedoeld, maar waar slaat die OP uberhaupt op?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En ik blijf er bij dat alleen al de OP van HOOLS mij tegen zou houden om daar te posten maar dat is iets persoonlijks denk ik.
Nou gezien de heisa om o.a. de OP toen van HOOLS deze SC was gemaakt heb ik niet het idee dat dit zo makkelijk zou gaan bij de 'oude' garde van HOOLS.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh maar zo'n OP kan best veranderd worden toch?
dat zijn de kinderen van Hools-users, van sommigen die er al jaren niet meer komen, die kregen destijds een eigen banner. Best een goed moment om er mee te kappen hoor. En Harry was de vast uitsmijter maar is jaren geleden in coma geraakt toen er 20 ADO-fans Hools bestormden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:45 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Niet negatief bedoeld, maar waar slaat die OP uberhaupt op?
Het pannenkoeken topic?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:41 schreef venomsnake het volgende:
Het lijkt hier FB wel.
[ afbeelding ]
Nou volgens mij valt daar best over te praten. Het concept van Hools als kroeg vind ik leuk. Als er problemen zijn met de toegankelijkhyeid, dan moet je daar over praten. Dat is in mijn oge niet gebeurd, het is gewoon bruut gesloten en daar schrok ik van.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou gezien de heisa om o.a. de OP toen van HOOLS deze SC was gemaakt heb ik niet het idee dat dit zo makkelijk zou gaan bij de 'oude' garde van HOOLS.
als dit over een half jaar een goedlopende SC is wordt dit natuurlijk ook een knus clubjequote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik kan het met de meeste goed vinden, maar voor mijn gevoel is hools een knus groepje, daarom is het misschien ook goed om dit topic er naast te hebben, respect voor hools of wat dan ook, maar zo kun je (voorlopig) beide kampen tevreden houden
Deze reactie zal je trouwens wel aanspreken SCH.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:47 schreef SCH het volgende:
[..]
dat zijn de kinderen van Hools-users, van sommigen die er al jaren niet meer komen, die kregen destijds een eigen banner. Best een goed moment om er mee te kappen hoor. En Harry was de vast uitsmijter maar is jaren geleden in coma geraakt toen er 20 ADO-fans Hools bestormden.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ten eerste, wie zijn wij om een slowchatreeks van 1728 topics te sluiten? Dat beslissen we altijd nog met elkaar, niet alleen wij (meer meningen dus graag). Tuurlijk heb je gelijk dat het niveau lager is dan vroeger (om van niveau te praten in een slowchattopic), maar het begint natuurlijk ook bij jezelf. Begin zelf een discussie/onderwerp, drop zelf een nieuwsbericht of een link of ik weet niet wat. No offence, maar ook jij hebt van die goedemorgen en weltrusten posts, elke dag dezelfde. En zo heeft iedereen wel een een standaardpost om hallo of doei te zeggen. Ja, op een gegeven moment heb je dat wel gehad en ken je elkaar, maar is dat een reden om het stop te zetten?
Er komen naar mijn idee nog zat leuke discussies rond. Als je nu de Hools doorleest valt het ook wel mee met goedemorgen, middag etc. En wat is er daarnaast mis met zulke reacties, om effe in die kliek te zeggen dat je naar bed gaat?
[..]
Hehe, mooi die omgekeerde wereld.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
Deze reactie zal je trouwens wel aanspreken SCH.
[..]
Nogmaals SCH, het idee komt van ondergetekende en een aantal mensen uit het Ajax-topic. De mods wilden hier eerst niet aan omdat dit al eerder eens besproken was (zie het FB-topic van gister). Omdat ik merkte dat er toch wel meer animo was voor een ander topic, heb ik bij wijze van probeersel het nieuwe HOOLS-topic omgedoopt tot de vernieuwde VBL SC.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij praat hier blijkbaar al weken met de modjes via allerlei kanelen over, over kliekjes gesproken. Voor mij komt het uit de lucht vallen. Ik ben altijd voor verandering maar ik wil het wel graag begrijpen.
En natuurlijk krijgt het beestje geen andere naam. In zo'n SC vertel je echt niet dezelfde dingen als in Hools.
Je durfde het plaatje niet te posten?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:51 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel me al helemaal thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |