Het zou uiterst subforumonwaardig zijn om hier en nu mijn licht te laten schijnen over het fenomeen Krentenbol. Pas enkele maanden actief op dit forum, maar nu al heeft zij een memorabel stempel weten te drukken op deze gezellige kliek vol jonge honden die allen, naar het schijnt, met volle teugen genieten van het leven dat zij reeds achter zich of nog voor zich hebben.
Krentenbol. -met die typische, dwaze punt achter haar naam- weet dikwijls een oprechte glimlach op mijn tedere gelaat te tonen, door haar verrassende en verwonderlijke laatste woorden in een van de topics die de uiterst aangenaamde slowchatreeks in KLB rijk is.
Het zou de mens Krentenbol. uitermate te kort doen, als ik niet even een paragraaf c.q. alinea zou gebruiken om haar schoonheid in fysieke vorm te analyseren, te complimenteren of ronduit te bewonderen. Dit gezegd hebbende, kies ik er toch voor om het hier bij te laten wat dat betreft, aangezien ik haar geenszins wil laten blozen of ervoor wil zorgen dat zij zich hier niet langer op haar gemak voelt.
Rest mij nog te zeggen dat ik haar doldwaze streken die zij te pas en te onpas uithaalt in deze reeks, mij regelmatig doen schitteren én schateren van plezier. Hoe zij gisteren de mannelijke bezoekers van dit topic tot waanzin wist te drijven, met datgene waar zij zich zelf schuldig aan maken (te weten het geëxalteerd tonen van hun mannelijkheid en seksuele drift door het plaatsen van foto's met daarop ogenschijnlijk minderjarige meisjes), deed mij beseffen dat Krentenbol., ondanks haar korte registratiebestaan alhier, iemand is om in de gaten te houden en te accepteren zoals zij is.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:Gelul.