Gastquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:36 schreef Quir het volgende:
[..]
Nouja, ik weet niet of ze zó veel sneller gaan, daar heb ik me niet in verdiept.
[..]
Hoe bedoel je? Er word nog wel eens gerommeld met de hoofdletters, er zit een wezenlijk verschil tussen Megabit en Megabyte
Nee, er is een maximaal haalbare snelheid.

Als je er geen kaas van hebt gegeten, kan je beter je mond houden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:36 schreef Quir het volgende:
[..]
Nouja, ik weet niet of ze zó veel sneller gaan, daar heb ik me niet in verdiept.
[..]
Hoe bedoel je? Er word nog wel eens gerommeld met de hoofdletters, er zit een wezenlijk verschil tussen Megabit en Megabyte
Nee, er is een maximaal haalbare snelheid.

Kop een treinquote:

Omdat ik niet verder dacht dan schijven geschikt voor consumenten?quote:

Gigabit netwerk of bedoel je misschien Mb ipv MB?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:52 schreef LasTeR het volgende:
Mijn hoogst gemeten ooit is een constante van 24MB p/s. Haal ik wel vaker overigens, op school.

4 megabit per seconde waarmee de ISP adverteert is de fysieke bandbreedte van jouw internet verbinding.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:34 schreef Braddie het volgende:
INderdaad, hoe gaaf zou dat zijn.
Ik download nu met 300kbps(Een vriend van me zegt dat als je 4mbps internet hebt dat dat ook je download snelheid is, Nou... ik merk daar niks van:P)

Boehoehoe!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:06 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Gigabit netwerk of bedoel je misschien Mb ipv MB?
In het eerste geval
en het tweede geval
 Ik ben blij dat ik met 24 MegaByte per seconde mijn films binnen kan halen.
 Ik ben blij dat ik met 24 MegaByte per seconde mijn films binnen kan halen.

Snel zat toch?, Althans.... ik download films/concerten etc etc, dat gaat rap zat.... Al moeten er wel wat seeds zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:05 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
4 megabit per seconde waarmee de ISP adverteert is de fysieke bandbreedte van jouw internet verbinding.
Effectieve downloadsnelheid is delen door 8 om het aantal bytes te krijgen. Minus overhead aan protocol verkeer (je moet extra informatie versturen om de pakketjes met data te versturen en te ontvangen).
Het kan goed dat het programma waarmee je download dan meldt dat je op een ruime 300 KB/s (bytes dus) download. Dat is dan normaal.

Doe het dan goed...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:30 schreef pisnicht het volgende:
[..]
ehr, 4Mb is 4Mb hoor. Daarnaast is het maar welke eenheid je als snelheid aanhoudt. KBps of Kbps. Volgens mij was het snelste tot nu toe een lightpath tussen een paar uni's maar ik heb geen zin om dat uit te zoeken.

lololo in afrika hebben ze niet zoveel glasvezel ligggenquote:

wat een newbs lololo
 wat een newbs lololo

Ik download met 1,1 MB/s en op zich kan ik daar wel mee leven.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Snel zat toch?, Althans.... ik download films/concerten etc etc, dat gaat rap zat.... Al moeten er wel wat seeds zijn.

Best realistisch hoor dat je niet over de 1,1MB per seconde komt. Komt door de afstand tot de centrale of de kwaliteit van je kabel naar de centrale. 2,2MB is de max die je alleen haalt als je zo ongeveer naast de centrale woont.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:22 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ik download met 1,1 MB/s en op zich kan ik daar wel mee leven.
Maar ik betaal wel 54 euro per maand en ik hoor van mijn collega's dat ze de dubbele downloadsnelheid halen terwijl bij mij ook wordt geadverteerd met max. 20 mbps. Ik heb een ADSL2 verbinding bij XS4All (ex demon). Die heb ik speciaal aangevraagd omdat deze voorbereid zou zijn op mogelijke snelheidsverhogingen omdat er toen gezegd werd dat ADSL 1 max tot 8 mbps zou kunnen. Bij navraag waarom mijn snelheid dan nu niet hoger is claimt XS4All dat mijn snelheid gewoonweg niet meer hoger kan. Nou als je het mij vraagt is dat dan een compleet bullshit verhaal. Ik word of gecapped of er is iets goed mis met hun infrastructuur. In ieder geval is er geen reden waarom ik nog wel de hoofdprijs mag betalen voor deze verbinding. Het is dat ik uit pure lamlendigheid nog niet ben overgestapt maar ik zit er nu toch echt over te denken dat te doen.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |