ik wacht afquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:32 schreef Dynd het volgende:
Er is een site waar je dit kan zien, sec
Hmm ja dat is inderdaad wel een goeie, maar dit gaat over snelheden die op de markt zijn... ik bedoel, der zijn toch ook wel "experimenten" met internetsnelheden?quote:
Die vriend van je heeft geen gelijk neequote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:34 schreef Braddie het volgende:
INderdaad, hoe gaaf zou dat zijn.
Ik download nu met 300kbps(Een vriend van me zegt dat als je 4mbps internet hebt dat dat ook je download snelheid is, Nou... ik merk daar niks van:P)
Dat zijn grotendeels snelheden zoals gemeten bij "normale" consumenten.quote:
Minus correctie vanwege de afstand tussen jou en de centrale en andere factoren die meespelen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:39 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
Die vriend van je heeft geen gelijk nee
4 mbps delen door 8 en je hebt je echte snelheid
Daar valt niet tegen op te filmen...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:32 schreef Sanderrrr het volgende:
Dat zou wat zijn voor thuis... 10 films per sec.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:41 schreef jorisvt het volgende:
Downloaden met 100gb/s is echt onmogelijk, er is geen harde schijf op de wereld die dat kan bijhouden.
Volgens mij worden schijven die 15000 rpm draaien al aangeprezen als topmodellen, wou jij snellere ergens vandaan toveren? En denk je dat de kabeltjes die momenteel hier liggen dat aankunnen?quote:
Jij denkt dat dat downloaden op een abonnement van XS4All is gebeurd met een pc van de aldi?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:59 schreef Quir het volgende:
[..]
Volgens mij worden schijven die 15000 rpm draaien al aangeprezen als topmodellen, wou jij snellere ergens vandaan toveren? En denk je dat de kabeltjes die momenteel hier liggen dat aankunnen?
zet je meerdere schijven in een raid opstelling, dan wordt de data op meerdere schijven tegelijkertijd geschreven, met 2 schijven heb je al een dubbele snelheid.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:59 schreef Quir het volgende:
[..]
Volgens mij worden schijven die 15000 rpm draaien al aangeprezen als topmodellen, wou jij snellere ergens vandaan toveren? En denk je dat de kabeltjes die momenteel hier liggen dat aankunnen?
ehr, 4Mb is 4Mb hoor. Daarnaast is het maar welke eenheid je als snelheid aanhoudt. KBps of Kbps. Volgens mij was het snelste tot nu toe een lightpath tussen een paar uni's maar ik heb geen zin om dat uit te zoeken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:40 schreef Quir het volgende:
[..]
Minus correctie vanwege de afstand tussen jou en de centrale en andere factoren die meespelen.
Nouja, ik weet niet of ze zó veel sneller gaan, daar heb ik me niet in verdiept.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:13 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Jij denkt dat dat downloaden op een abonnement van XS4All is gebeurd met een pc van de aldi?
Hoe bedoel je? Er word nog wel eens gerommeld met de hoofdletters, er zit een wezenlijk verschil tussen Megabit en Megabytequote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:30 schreef pisnicht het volgende:
[..]
ehr, 4Mb is 4Mb hoor. Daarnaast is het maar welke eenheid je als snelheid aanhoudt. KBps of Kbps. Volgens mij was het snelste tot nu toe een lightpath tussen een paar uni's maar ik heb geen zin om dat uit te zoeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |