quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:26 schreef RayMania het volgende:
Topic opgeschoond van kleinzusje, kermis, hoertje, bier, weekend en enzovoort-praat. Weer ontopic over Ajax.
Ik dacht dat er alleem slanke dames in dat topic zatenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
Adothehague moet nog veel leren
zoals bijvoorbeeld het feit dat mensen meestal weggaan als je ze maar gewoon negeert en geen aandacht schenkt!Maar dat happen is zó leuk, daar blijf je wel even voor, op zo'n koude vrijdagavond
anywho, dit topic gaat toch zo op slot gok ikis al dicht, maargoed, omdat je dacht dat ik weg was, ath, nog maar even een topicje meeposten
Nog heren die voor de mooi wat kilootjes kwijt willen en bij ons gezellige dames wil komen posten?
![]()
ik dacht dat hier alleen mensen met herseninhoud mochten posten?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:41 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik dacht dat er alleem slanke dames in dat topic zaten?
Ray, krijg jij nou nooit last van je reet van steeds die groene tong er tussen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:37 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Oke sorry ray, ik dacht dat ze weg moesten hier.
met dat beetje gele slijmquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ray, krijg jij nou nooit last van je reet van steeds die groene tong er tussen?
Jij mag blijvenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb een bmi van 19,9
'nuff said, no pics needed
Precies, get out of my topic, or get serious.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik dacht dat hier alleen mensen met herseninhoud mochten posten?
Tja, hij moet het wel bij mij doen, hij kan het moeilijk bij jou doen. Jij zit steeds.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
Viritueel zeker ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jij mag blijven [ afbeelding ]
Op voorwaarde dat jij het drinken haalt tijdens de wedstrijden natuurlijk..
ik ben bloedserieusquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:42 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Precies, get out of my topic, or get serious.
Ray is gewoon een baas. (letterlijk en figuurlijk van FOK)quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
ontlasting DML, ontlasting, dat soort woorden gebruiken intelligente vrouwen nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh wacht hij is de hulp mod, dat is waar ook, die moet je natuurlijk![]()
Gelukkig hebben wij vrouwen met herseninhoud daar schijt aan
Waarom denk je dat ik die keuze gemaakt heb?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tja, hij moet het wel bij mij doen, hij kan het moeilijk bij jou doen. Jij zit steeds..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |