quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:26 schreef RayMania het volgende:
Topic opgeschoond van kleinzusje, kermis, hoertje, bier, weekend en enzovoort-praat. Weer ontopic over Ajax.
Ik dacht dat er alleem slanke dames in dat topic zatenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
Adothehague moet nog veel leren
zoals bijvoorbeeld het feit dat mensen meestal weggaan als je ze maar gewoon negeert en geen aandacht schenkt!Maar dat happen is zó leuk, daar blijf je wel even voor, op zo'n koude vrijdagavond
anywho, dit topic gaat toch zo op slot gok ikis al dicht, maargoed, omdat je dacht dat ik weg was, ath, nog maar even een topicje meeposten
Nog heren die voor de mooi wat kilootjes kwijt willen en bij ons gezellige dames wil komen posten?
![]()
ik dacht dat hier alleen mensen met herseninhoud mochten posten?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:41 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik dacht dat er alleem slanke dames in dat topic zaten?
Ray, krijg jij nou nooit last van je reet van steeds die groene tong er tussen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:37 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Oke sorry ray, ik dacht dat ze weg moesten hier.
met dat beetje gele slijmquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ray, krijg jij nou nooit last van je reet van steeds die groene tong er tussen?
Jij mag blijvenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb een bmi van 19,9
'nuff said, no pics needed
Precies, get out of my topic, or get serious.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik dacht dat hier alleen mensen met herseninhoud mochten posten?
Tja, hij moet het wel bij mij doen, hij kan het moeilijk bij jou doen. Jij zit steeds.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
Viritueel zeker ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jij mag blijven [ afbeelding ]
Op voorwaarde dat jij het drinken haalt tijdens de wedstrijden natuurlijk..
ik ben bloedserieusquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:42 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Precies, get out of my topic, or get serious.
Ray is gewoon een baas. (letterlijk en figuurlijk van FOK)quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
ontlasting DML, ontlasting, dat soort woorden gebruiken intelligente vrouwen nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh wacht hij is de hulp mod, dat is waar ook, die moet je natuurlijk![]()
Gelukkig hebben wij vrouwen met herseninhoud daar schijt aan
Waarom denk je dat ik die keuze gemaakt heb?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tja, hij moet het wel bij mij doen, hij kan het moeilijk bij jou doen. Jij zit steeds..
ik zou bijna roepen '1 -0 ', maar dat zou dom zijnquote:
Hij kan je banden likken?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik die keuze gemaakt heb?
feces nitwitquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ontlasting DML, ontlasting, dat soort woorden gebruiken intelligente vrouwen niet
Zeg dan mis ik de helft van de wedstrijd. Plus kratjes bier zijn te zwaar. Met dat bmi heb ik geen spierballenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jij mag blijven [ afbeelding ]
Op voorwaarde dat jij het drinken haalt tijdens de wedstrijden natuurlijk..
Zie je MB.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ontlasting DML, ontlasting, dat soort woorden gebruiken intelligente vrouwen niet
Ik zou bijna roepen: Groetjes uit de Eredivisie.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zou bijna roepen '1 -0 ', maar dat zou dom zijn
Ikke!!!1 Eindelijk nam mijn vriend op:') En daarna willen ze denk ik sneeuwballen gevecht gaan doenquote:
je bent jaloers, hoe hard mag kan jouw brommer?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:45 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Zie je MB.
Manvrouwen, met motor in je naam, praten met termen als: Schijten etc.
Een dame zou dat nooit doen, alleen dr vrouwtjes hier op fok.
Nee, daar kan ik beter personeel voor krijgenquote:
Uhuh en jij niet dus houdt maar op om zo over proberen te komen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:44 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ray is gewoon een baas. (letterlijk en figuurlijk van FOK)
ey Paasquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Uhuh en jij niet dus houdt maar op om zo over proberen te komen.
Dat tijdperk heb ik achter me.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je bent jaloers, hoe hard mag kan jouw brommer?
Oh, hij moet weer patsen met Davids.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:47 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, daar kan ik beter personeel voor krijgen
If only you were a real man en je had recht van sprekenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:45 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Zie je MB.
Manvrouwen, met motor in je naam, praten met termen als: Schijten etc.
Een dame zou dat nooit doen, alleen dr vrouwtjes hier op fok.
je bent welkom, je moet vast nog wat kilootjes kwijt zo te horenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:48 schreef Adothehague het volgende:
Als die MB, en die 2 andere vrouwtjes hier blijven doorposten verkas ik naar het SLANK topic hoor.
HIJ GAAT NU PER SCOOTMOBIEL!!!11quote:
VBL SC, geen HOOLS. VBL SC.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oh, hij moet weer patsen met Davids.
Hm, dacht even dat je op TerroRobbie reageerde.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je bent welkom, je moet vast nog wat kilootjes kwijt zo te horen![]()
misschien kun je beter naar het Dieettopic gaan, daar moeten de dikkere mensen beginnen![]()
Is goed. Verschil is dat ik wel degelijk iets van voetbal weet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:48 schreef Adothehague het volgende:
Als die MB, en die 2 andere vrouwtjes hier blijven doorposten verkas ik naar het SLANK topic hoor.
Ik hoef niks kwijt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je bent welkom, je moet vast nog wat kilootjes kwijt zo te horen![]()
misschien kun je beter naar het Dieettopic gaan, daar moeten de dikkere mensen beginnen![]()
ZIEGE ZAGGE ZIEGE ZAGGE!!!!1111quote:
hoi!quote:
Spreek je hem nog wel eens?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
![]()
Laat het hem niet horen, hij is dan wel net iets groter dan Sjimz, maar hij is wel sterk
Ik ken jou nog uit het wie is de mod topicquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoi!
Ik ben motorbloempje, 23 jaar en zit vooral te wachten tot Dakar op tv begint en verveel me.
P.F., mijn mede SC-poster in LIF had hier per ongeluk gepost, en toen zijn we haar maar gevolgd
mijn hobbies zijn motorrijden, puzzelen en punniken
jullie zijn allemaal welkom, al is het maar voor de gezelligheidquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hm, dacht even dat je op TerroRobbie reageerde.
Ik ben ook sterk hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
![]()
Laat het hem niet horen, hij is dan wel net iets groter dan Sjimz, maar hij is wel sterk
ja, dat was wél heel gezelligquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ken jou nog uit het wie is de mod topic
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:49 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik hoef niks kwijt.
Ik will alleen jullie 3 dames kwijt uit dit topic, dat scheelt dan zo 500 kg.
Welke rel?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jullie zijn allemaal welkom, al is het maar voor de gezelligheiddie kunnen we wel gebruiken na die rel van vandaag
Juist. Met jou kan ik praten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
En Timmer moest huilen, vanwege de 3-0..
waar komt Cambuur vandaan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:51 schreef neen het volgende:
Ik ben neen en ga naar de thuiswedstrijden van SC Cambuur. En zo nu en dan een wedstrijdje van FC Groningen.
Ik post altijd in het Cambuur topicquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:51 schreef sjimz het volgende:
Maar komt de rest ook wel eens in andere VBL topics?![]()
Stil nou.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:51 schreef sjimz het volgende:
Ik lees er maar heb geen behoefte om te reageren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:51 schreef sjimz het volgende:
neuh...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:51 schreef sjimz het volgende:
HELLEMOND!quote:
Cambuur Leeuwardenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waar komt Cambuur vandaan?![]()
ik leer graag! kan ik ook 's met m'n vent meepraten!![]()
Dat was grappig ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jullie zijn allemaal welkom, al is het maar voor de gezelligheiddie kunnen we wel gebruiken na die rel van vandaag
Ik hoef ook geen bier, baco ftw.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zeg dan mis ik de helft van de wedstrijd. Plus kratjes bier zijn te zwaar. Met dat bmi heb ik geen spierballen
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:51 schreef sjimz het volgende:
Ik weet echt niet wat ik zie. Eerst KPD, nu dit.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:52 schreef venomsnake het volgende:
Na de wedstrijd seks..
Zeg, zal ik er nog even eentje starten?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Beter dan dat concentratiekamp waar jij woontquote:
Ik dacht even dat je GasTurbine was maar het is dat knijn.quote:
Niet voor het beeld langslopen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen bier, baco ftw..
En niet voor het beeld langs lopen natuurlijk.![]()
Na de wedstrijd seks..
Helmondquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Verschil moet er wezen he!
Helmond de gekste
zal ik Viking even sms-en?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zeg, zal ik er nog even eentje starten?
Waar woont ie dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Beter dan dat concentratiekamp waar jij woont
Ik was stilletjes aan het lachen. Wat een heisa om niks.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vermaakte me prima, vooral omdat ik eigenlijk niet meedeed
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Beter dan dat concentratiekamp waar jij woont
Die baco doet me vragen hoe oud je eigenlijk bent?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen bier, baco ftw..
En niet voor het beeld langs lopen natuurlijk.![]()
Na de wedstrijd seks..
Ken je GT?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je GasTurbine was maar het is dat knijn.
Ik had het pas door toen dat Kamperdorp ter sprake kwam.
Zeg, hou me niet zo in de gatenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik zie. Eerst KPD, nu dit.
Amsterdam.quote:
Omdat je een prutser bent. Niks moeilijks aan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:55 schreef RayMania het volgende:
Ik kijk nu darts.
Ik snap niet waarom die dikke, onopgeleide, stomme mensen wel die pijlen in de T20 kunnen keilen en ik niet.
Dan neemt ze je hele bank in beslag hoor + die zakt door zn poten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die baco doet me vragen hoe oud je eigenlijk bent?![]()
En voor het beeld langs lopen doe ik niet want jij haalt het drinken, ik blijf zitten en kijken.
TerroRobbie is vast ook een goede darter dan!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:55 schreef RayMania het volgende:
Ik kijk nu darts.
Ik snap niet waarom die dikke, onopgeleide, stomme mensen wel die pijlen in de T20 kunnen keilen en ik niet.
In Hellemond is net A View to a Kill uitgekomenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij jullie is het net een trainingskamp, of loopt tegenwoordig 90% van de Helmonders niet meer in een trainingspak?
gaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:55 schreef RayMania het volgende:
Ik kijk nu darts.
nee het dieet en slank topic zijn twee verschillende dingen maar geeft niet hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:54 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Niet voor het beeld langslopen?
HALLLO !!! Ze post in het dieet slank word topic. Wat denk je, als er zon bootwerker je door je huis loopt heb je serieus instortingsgevaar + geen zicht meer op je tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |