Huh, die stond er net niet?!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Cursus PI lezen lijkt me geen overbodige luxe voor jou.
Nee, ik wacht de komende tijd wel even bij elke post vijf minuten af of er toevallig geen PI bij is gekomen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gewoon niet gelijk al met je oordeel klaar zitten.
Lijkt me een goed plan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, ik wacht de komende tijd wel even bij elke post vijf minuten af of er toevallig geen PI bij is gekomen.
Topmod met topideeen ben je tochquote:
hehe sjimz is al bijna net zo zuur als golfer en SCH bij elkaar.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Topmod met topideeen ben je toch.
Klopt maar ja ik ben zo gewordenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
hehe sjimz is al bijna net zo zuur als golfer en SCH bij elkaar.
Excuus dan heb ik hem niet gezien. Ook jij bent een kutmod trouwens. En dat is ook niet denigrerend bedoeldquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die PI stond er al vanaf het begin.
Oh, mocht dit een direct antwoord zijn, sorry. Ik bedoel het echt niet denigrerend
Och, kijk nou eens.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:06 schreef RayMania het volgende:
Jongens, kunnen we stoppen hier?
We hebben HOOLS, we hebben VBL SC. Iedereen kan z'n gang gaan, mits de FOK!policy dat toelaat. We kunnen wel blijven doorgaan, het heeft alleen geen zin.
Feedback graag weer gebruiken waarvoor het nodig is.
Wat origineelquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Excuus dan heb ik hem niet gezien. Ook jij bent een kutmod trouwens. En dat is ook niet denigrerend bedoeld.
Jammer. Dat jij je zo zou verlagen, had ik niet verwachtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Excuus dan heb ik hem niet gezien. Ook jij bent een kutmod trouwens. En dat is ook niet denigrerend bedoeld.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik loop hier al wat langer mee dan jij en als sjimz door modden zo verzuurd zou zijn geworden, is het de hoogste tijd dat ie ermee stopt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Och, kijk nou eens.
Misschien wat meer in VBL posten, desnoods alleen lurken. Dan was je heus wel opgevallen waarom sjimz misschien wat verzuurder is geworden.
Dan lijkt het me ook wel dat jij zelf weet dat je een banbaar plaatje gepost hebt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik loop hier al wat langer mee dan jij en als sjimz door modden zo verzuurd zou zijn geworden, is het de hoogste tijd dat ie ermee stopt.
Het lijkt me toch dat je het vooral leuk moet vinden als mod
Gaat ze ook lukken hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:02 schreef Breach het volgende:
Wordt het nu een wedstrijdje wie het eerst Sjimz weg krijgt
Zeg dat dan, dan wil ik winnen.quote:
Te triest. En dan meteen zeuren op de nieuwe mod. Veelal door dezelfde mensen trouwens.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:02 schreef Breach het volgende:
Wordt het nu een wedstrijdje wie het eerst Sjimz weg krijgt
VBL FB SC maar aanmaken dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:06 schreef RayMania het volgende:
Jongens, kunnen we stoppen hier?
We hebben HOOLS, we hebben VBL SC. Iedereen kan z'n gang gaan, mits de FOK!policy dat toelaat. We kunnen wel blijven doorgaan, het heeft alleen geen zin.
Feedback graag weer gebruiken waarvoor het nodig is.
Ik zie geen verschil tussen piemels posten en tieten posten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:01 schreef sjimz het volgende:
Dan lijkt het me ook wel dat jij zelf weet dat je een banbaar plaatje gepost hebt.
Want jij loopt al zo lang mee.
zolang als ik op FOK kom is daar al een verschilquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil tussen piemels posten en tieten posten.
Wél tussen homofobisch reageren, want tieten mogen wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |