"Bah bah, dat toontje weer". Welke weer? Wees eens duidelijk, het is allemaal maar gissen hier.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bah bah, dat toontje weer.
Waarom zou ik met een idee moeten komen? Omdat er gisteren een kleine groep users erover begint te zeuren, moet ineens het topic concept overboord. En dan ga je aan mij vragen of ik met ideeën kom.
Ook al niet. Nou ja, je mag ook nergens meer een discussie aangaan zeg.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat het mij opviel dat hij vaak dingen post die er al lang en breed staan.
Geen flame of niets. Dus ik begrijp nog steeds je strekking niet![]()
Maar goed weinig zin om op deze manier de discussie aan te gaan
Je persoonlijke hetze werd me gewoon weer eens duidelijkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ook al niet. Nou ja, je mag ook nergens meer een discussie aangaan zeg.
Ik bedoelde er maar mee dat het een uitlokkende (blijkbaar niet zo bedoelde) post is en dat ik dat raar vind dat een mod zoiets post.
Heb je stront in je ogen? Ik leg het je toch op een fatsoenlijke manier uit?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je persoonlijke hetze werd me gewoon weer eens duidelijk
Ik heb geen stront in mijn ogen en je legt het uit ja, maar dan nog steeds heb ik er het gevoel bij dat je me zoektquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb je stront in je ogen? Ik leg het je toch op een fatsoenlijke manier uit?
Ja, om jou te pesten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:
En ga je nou de FA overrulen sjim?
Je laat je weer van je beste mod kant zienquote:
Cool.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[HOOLS] Hét VBL-café #1838 Waar iedereen welkom is...
Vind je dit dan ook niet een beetje kinderachtig?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[HOOLS] Hét VBL-café #1838 Waar iedereen welkom is...
Waarom het puberaal noemen? Is gifjes posten minder volwassen dan virtueel zwaaien?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:04 schreef tong80 het volgende:
Kan het Hools topic weer open ?
Dat is iets heel anders dan dat puberale slowchat topic.
Daar weiger ik in te posten.
Hools heeft in de laatste jaren haar bestaansrecht wel bewezen dacht ik.
In het slowchat topic was er al na één dag iemand die een ban kreeg.
Zegt alles.
Dit gaat om mijn virtuele vrienden die ik ontmoet in Hools.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Waarom het puberaal noemen? Is gifjes posten minder volwassen dan virtueel zwaaien?
Kom op, waar gaat dit nu eigenlijk over?
Die niet-VBL'ers zie ik liever ook in hun 'eigen' subforum baggeren.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit gaat om mijn virtuele vrienden die ik ontmoet in Hools.
Dat andere slowchat topic werd gelijk gekaapt door puberrs waarvan de helft6 niks met voetbal heeft.
Het was alleen maar gescheld op elkaar.
liep het goed dan ? Ik hoef niet elke dag te weten dat tong niet kan slapen of hoe laat hij boodschappen doetquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:33 schreef -SG- het volgende:
Een topicreeks (dat goed loopt) na 5 jaar sluiten is ook wel heel erg sneu...
Behoorlijk jammer deze post, want het is nu allemaal mijn schuld? Lees even de FB-topics door, ik heb slechts vier posts geplaatst. Het was allemaal meedenkend bedoeld.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar zijn al die nieuwe users die Ray wilde bereiken met deze topictitel-change nou weer?
En waarom zijn de Hools nu opeens verdwenen?
Misschien toch niet zo een goed idee van dat joch dat FA is geworden om de topictitel te veranderen?
Misschien dat Hools toch na 1840 afleveringen, waarvan die nieuwe FA er nog niet eens een helft heeft meegemaakt en de geschiedenis niet kent, gewoon weer door te laten gaan onder de originele TT?
Maak er gewoon maar weer Hools van en geef je fout toe.
Hier zeg ik letterlijk dat de rest maar naar HOOLS moet gaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:14 schreef RayMania het volgende:
Lekker boeiend wat de kliek vindt. HOOLS is het slowchattopic van VBL en ik denk dat het overkill is om meerdere slowchattopics naast elkaar te laten lopen. Ik snap best wat jullie bedoelen hoor, HOOLS is zo saai als wat de laatste tijd en ik heb mij ook meer vermaakt met de speculatietopics dan HOOLS.
Waarom niet gewoon even proberen in HOOLS? Ik ben tegen kliekjes en iedereen moet kunnen posten wat hij/zij wil.
Met "is natuurlijk ook een optie" probeerde ik mee te denken, het was helemaal niks definitiefs. Net zoals die "slowchat = slowchat", dat was gewoon een mening.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:16 schreef RayMania het volgende:
Gewoon opnieuw een slowchat beginnen is natuurlijk ook een optie ja, als dat tenminste zorgt voor nieuwe users en een gezelliger topic.
Mij maakt het niet uit wat de titel of OP is. Slowchat = slowchat.
Als het al 5 jaar open is neem ik aan dat het goed loopt jaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
liep het goed dan ? Ik hoef niet elke dag te weten dat tong niet kan slapen of hoe laat hij boodschappen doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |