quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Vliegtuig spotten kan erg relaxed zijn hoor. Lekker met een biertje op het panoramaterras van Schiphol zitten vliegtuigen kijken
Vliegtuigen kijken doe je gewoon airside, op het platform zelfquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Vliegtuig spotten kan erg relaxed zijn hoor. Lekker met een biertje op het panoramaterras van Schiphol zitten vliegtuigen kijken
woondquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:25 schreef ColtZ40 het volgende:
Hier woond een mafkees in het dorp die alle cauffeurs kent en alle lijnen etc etc.. hij heeft zelf een opa flodder bordje bij.
Spakenburg by any chance?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:25 schreef ColtZ40 het volgende:
Hier woond een mafkees in het dorp die alle cauffeurs kent en alle lijnen etc etc.. hij heeft zelf een opa flodder bordje bij.
Kom op zeg.. busspottenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:04 schreef Klonk het volgende:
wat maakt het nu in godsnaam uit wat de hobby´s zijn van mensen, zolang ze er niemand mee lastig vallen, leven en laten leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Kom op zeg.. busspottengelukkig maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
Wie fapt er nou niet op een Berkhof Ambassadorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:11 schreef veldmuis het volgende:
Het is toch heel normaal dat als je een Connexxion 3308 aan ziet komen rijden dat je dat even meldt aan je omgeving?
Inderdaad! Ik vind dat een van de mooiste lagevloerbussen die VDL gemaakt heeft!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:13 schreef error32 het volgende:
[..]
Wie fapt er nou niet op een Berkhof Ambassador
Gelukkig maar dat er mensen zoals TS zijn die hun tijd nuttig besteden met het maken van een topicquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:20 schreef Acyrus het volgende:
Klacht: Mensen die hun tijd verspillen....
das best triest iddquote:
quote:Connexxion 3312,2634 en 3308 in Den Helder.
Eerste keer dat ik de 3308 gespot heb.
De enige echte bus in dit filmpje is natuurlijk de 2634.
Hoor dat geluid als ie wegrijdt. Das nie gezond.
Ik weer niet, ik vind dat een van de slechtere bussen van VDL Berkhof.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik vind dat een van de mooiste lagevloerbussen die VDL gemaakt heeft!
quote:Ik hoor vanbuiten niets verkeerts aan de 2634 blaast gewoon mooi. 5* jammer van die stofzuigers
16006400fan Reply
Alst maar mooi geluid is en dat is het. Bedankt
quote:zeearend09: Mooi Justin! Ik denk dat de 2634 een flinke verkoudheid heeft opgelopen, Want de bus klinkt niet meer zo mooi helder, Ik hoop dat hij snel hersteld! 5* en favoriet!
16006400fan Reply
T'is al 2 maanden zo met de 2634.Denk nou maar niet dat ze daar nog wat aan gaan doen.
En Bedankt
Dat bedoel ik dus......quote:
Pics!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:25 schreef ColtZ40 het volgende:
maar dat is anders dan naar Brussel rijden omdat daar een "bijzonder" vliegtuig landt te bekijken. En daar dan het serienummer van opschrijven om je medespotters geil te maken omdat je de X7361 hebt gezienquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Nee, geef mij maar een Mercedes Citaro.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:13 schreef error32 het volgende:
[..]
Wie fapt er nou niet op een Berkhof Ambassador
Zo autistisch als in mijn beginperiode ben ik ook niet meer.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:34 schreef kikoooooo het volgende:
Nu is t nog even wachten op Alexxx en die andere PTA trein/busrukkers
Ik snap ook echt niet wat er leuk of mooi is aan zo'n vierkant hok als een bus![]()
Busrukkers
Ben blij dat er eindelijk weer een OV-spotter afzeiktopic is
Ze hadden die order uit het Midden-Oosten nooit moeten afwijzen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:57 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Ik weer niet, ik vind dat een van de slechtere bussen van VDL Berkhof.
Geef mij maar een echte Den Oudsten, maar ja die is niet meer
Omdat die bussjoofs te uitgebreid de tijd nemen voor hun dagelijkse bakkie koffie.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:22 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Sinds die koffieautomaten bij de bushaltes is busspotten helemaal hot.
Vroeger niet, maar nu zit er wel variatie in.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:30 schreef Florian_ het volgende:
Nou, vliegtuigen kijken als ik op schiphol ben vind ik altijd wel tof, maar dit is wel erg triest
Vooral omdat bussen nou niet echt....speciaal zijn ofzo
Ik verwachtte je hier alquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zo autistisch als in mijn beginperiode ben ik ook niet meer.
Had ik dit forum nog niet ontdekt, mocht je me nog steeds afkraken.![]()
Misschien moet ik ook een voorliefde ontwikkelen voor vrachtauto's.
Dat is bij uitstek het meest kansloos.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:31 schreef afcajos het volgende:
Ik dacht bij het lezen van de TT dat het over de buzz van hyves ging
Dan heb ik zo iets van: probeer eens een andere opnamelocatie. Steeds weer de standaardplekken waar veel mensen elkaar ontmoeten. Zo gaan de charme en de romantiek snel verloren.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:44 schreef Mr.Chippie het volgende:
In Dordrecht bij het busstation staan er ook wekelijks van die mannetjes die heel de tijd de bussen fotograferen/filmen ... sad
quote:
Alles beter dan Hyves. Vergeleken met Hyves is die bovenstaande site professioneler opgebouwd.quote:Op zondag 11 januari 2009 09:43 schreef gr8w8 het volgende:
http://www.openbaarvervoerinboskoop.nl/
Ze zijn het hyves stadium al ontgroeid.
Hey niets tegen een busspotter he!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |