Nee. Bovendien zijn er wat probleempjes met het scherm. Ik denk dat het wel wat vertraging op gaat lopenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:59 schreef BluesRebel het volgende:
Nog steeds geen releasedate voor Nederland?
Dat is minder. Op sommige sites zag ik pas rond Kerst staan. Vind ik te lang.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:01 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee. Bovendien zijn er wat probleempjes met het scherm. Ik denk dat het wel wat vertraging op gaat lopen
Dan ga ik toch voor de nieuwe iPhone binnenkort. Ik kan echt niet tot kerst wachten...quote:Op maandag 8 juni 2009 20:01 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee. Bovendien zijn er wat probleempjes met het scherm. Ik denk dat het wel wat vertraging op gaat lopen
Zit net als jij ook een beetje op die Android toestellen te azen. Of toch de nieuwe iPhone...quote:Op maandag 8 juni 2009 20:09 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dat is minder. Op sommige sites zag ik pas rond Kerst staan. Vind ik te lang.
Zal dan maar tussen HTC Magic en Samsung i7500 kiezen, beide Android. Helaas heeft die Samsung ook nog geen releasedate![]()
27.50 het eerste jaar, 37 het tweede jaarquote:Op maandag 8 juni 2009 21:32 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik zet zelf te kijken naar de HTC MagicAlleen ik wil eigenlijk mijn contract verlengen bij Vodafone met zo'n HTC Magic en dan nog wat extra korting krijgen
Hij staat er alleen niet bij, dus dat is jammer.
Staar je niet blind op de specs, het is de userinterface die je dagelijks in de weg zal gaan zitten.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:54 schreef BluesRebel het volgende:
Het is inderdaad een prachttoestel maar die Samsung lijkt mij toch beter(qua uiterlijk niet natuurlijk). Alleen al dat lampje bovenin dat gaat knipperen als je een nieuw bericht of iets dergelijks hebt(net al BlackBerry) vind ik al geweldig. Maar ook een betere camera met flash, 3,5 mm jack en hij is (nog) dunner. Maar de RAM schijnt wel wat minder te zijn.
Mijn abonnement is in september afgelopen dus ik heb nog tijd om erop te wachten.. hoop wel dat die Samsung in juli uitkomt zoals de geruchten mij willen doen geloven
Maar die zijn hetzelfdequote:Op maandag 8 juni 2009 23:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Staar je niet blind op de specs, het is de userinterface die je dagelijks in de weg zal gaan zitten.
Oeps!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:11 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Maar die zijn hetzelfdeBeide Android.
Alleen de verpakking is anders.
Op zich een leuke deal. Ware het niet dat je hem bijvoorbeeld via gsmweb.nl al goedkoper kan krijgen (gemiddeld 30 euro per maand tegenover 32 euro per maand). Ik denk dat er dus best nog een betere deal mogelijk isquote:Op maandag 8 juni 2009 22:16 schreef GodsSon het volgende:
[..]
27.50 het eerste jaar, 37 het tweede jaar
Telefoon gratis
Lijkt me toch een prima deal! Het is echt een prachtig toestel!
Hoezo? Meer voorraad hadden ze niet en ze hebben geen religieuze fanboy-base als Apple. Dan toch netjes als je er 50.000 - 100.000 van weten te verkopen.quote:
Helemaal niet. Grootste launch voor Sprint in tijden en voor Palm (redelijk klein bedrijf in vergelijking met het gigantische Apple) is dit ook een goede launch.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:30 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Helemaal niet. Grootste launch voor Sprint in tijden
http://news.cnet.com/8301-1035_3-10260208-94.htmlquote:Sprint breaks its sales record with Palm Pre
by Marguerite Reardon
Sprint Nextel executives said Monday that the launch of the much anticipated Palm Pre on Saturday hit a new sales record for the company.
Neither Sprint nor Palm is discussing specific sales figures, but Tim Donahue, vice president of business marketing for Sprint, said that the launch exceeded the company's expectations.
"We experienced our best one day of sales and single weekend sales for any phone we've launched in our history," he said. "We sold out of the device over the weekend in most of our store locations. And it happened at a much faster rate than we had planned on. "
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |