abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69836939
Nog steeds geen releasedate voor Nederland?
pi_69837025
quote:
Op maandag 8 juni 2009 19:59 schreef BluesRebel het volgende:
Nog steeds geen releasedate voor Nederland?
Nee. Bovendien zijn er wat probleempjes met het scherm. Ik denk dat het wel wat vertraging op gaat lopen
pi_69837418
quote:
Op maandag 8 juni 2009 20:01 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Nee. Bovendien zijn er wat probleempjes met het scherm. Ik denk dat het wel wat vertraging op gaat lopen
Dat is minder. Op sommige sites zag ik pas rond Kerst staan. Vind ik te lang.
Zal dan maar tussen HTC Magic en Samsung i7500 kiezen, beide Android. Helaas heeft die Samsung ook nog geen releasedate
pi_69838994
quote:
Op maandag 8 juni 2009 20:01 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Dan ga ik toch voor de nieuwe iPhone binnenkort. Ik kan echt niet tot kerst wachten...
pi_69839220
quote:
Op maandag 8 juni 2009 20:09 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Dat is minder. Op sommige sites zag ik pas rond Kerst staan. Vind ik te lang.
Zal dan maar tussen HTC Magic en Samsung i7500 kiezen, beide Android. Helaas heeft die Samsung ook nog geen releasedate
Zit net als jij ook een beetje op die Android toestellen te azen. Of toch de nieuwe iPhone...

Even afwachten nog.
pi_69841387
Ik zet zelf te kijken naar de HTC Magic Alleen ik wil eigenlijk mijn contract verlengen bij Vodafone met zo'n HTC Magic en dan nog wat extra korting krijgen Hij staat er alleen niet bij, dus dat is jammer.
pi_69843474
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:32 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik zet zelf te kijken naar de HTC Magic Alleen ik wil eigenlijk mijn contract verlengen bij Vodafone met zo'n HTC Magic en dan nog wat extra korting krijgen Hij staat er alleen niet bij, dus dat is jammer.
27.50 het eerste jaar, 37 het tweede jaar
Telefoon gratis
Lijkt me toch een prima deal! Het is echt een prachtig toestel!
All management is Strategic Management.
pi_69848069
Het is inderdaad een prachttoestel maar die Samsung lijkt mij toch beter(qua uiterlijk niet natuurlijk). Alleen al dat lampje bovenin dat gaat knipperen als je een nieuw bericht of iets dergelijks hebt(net al BlackBerry) vind ik al geweldig. Maar ook een betere camera met flash, 3,5 mm jack en hij is (nog) dunner. Maar de RAM schijnt wel wat minder te zijn.

Mijn abonnement is in september afgelopen dus ik heb nog tijd om erop te wachten.. hoop wel dat die Samsung in juli uitkomt zoals de geruchten mij willen doen geloven
pi_69848292
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:54 schreef BluesRebel het volgende:
Het is inderdaad een prachttoestel maar die Samsung lijkt mij toch beter(qua uiterlijk niet natuurlijk). Alleen al dat lampje bovenin dat gaat knipperen als je een nieuw bericht of iets dergelijks hebt(net al BlackBerry) vind ik al geweldig. Maar ook een betere camera met flash, 3,5 mm jack en hij is (nog) dunner. Maar de RAM schijnt wel wat minder te zijn.

Mijn abonnement is in september afgelopen dus ik heb nog tijd om erop te wachten.. hoop wel dat die Samsung in juli uitkomt zoals de geruchten mij willen doen geloven
Staar je niet blind op de specs, het is de userinterface die je dagelijks in de weg zal gaan zitten.
pi_69848616
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:59 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Staar je niet blind op de specs, het is de userinterface die je dagelijks in de weg zal gaan zitten.
Maar die zijn hetzelfde Beide Android.

Alleen de verpakking is anders.
pi_69848681
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 00:11 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Maar die zijn hetzelfde Beide Android.

Alleen de verpakking is anders.
Oeps!

Dan neem ik het terug, ik dacht dat je hem ergens anders mee vergeleek...
pi_69850680
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:16 schreef GodsSon het volgende:

[..]

27.50 het eerste jaar, 37 het tweede jaar
Telefoon gratis
Lijkt me toch een prima deal! Het is echt een prachtig toestel!
Op zich een leuke deal. Ware het niet dat je hem bijvoorbeeld via gsmweb.nl al goedkoper kan krijgen (gemiddeld 30 euro per maand tegenover 32 euro per maand). Ik denk dat er dus best nog een betere deal mogelijk is
  dinsdag 9 juni 2009 @ 03:10:00 #113
204963 Kankerkachelsverkopert
2 halen, 3 betalen!
pi_69850689
Hij is netjes, maar beter? Ik zie het graag gebeuren want concurrentie verbeterd vaak veel maar ik vrees dat Apple te sterk is. Vooral de gigantische voorraad app's voor de iPhone is lastig te verslaan. Het toetsenbord van de Pre oogt overigens wat goedkoop, maar mee zwakke punten zie ik nog niet.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 03:12:41 #114
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_69850693
Die hele iPhone had 0 apps bij de lancering. Windows Mobile en PalmOS hadden er samen 60.000 ofzo? Het gaat er geheel om 1) hoe je de apps aanbiedt (Apple is hier idd koning in) en 2) hoe makkelijk je het voor de developers maakt, zodat ze daadwerkelijk dingen gaan schrijven.

Nu kan iedere nitwit met HTML5 / CSS / Javascript voor de Palm WebOS gaan schrijven, dus reken er maar op dat er heel, heel veel apps gaan komen. Wanneer de Mojo SDK uitgebracht gaat worden (volgens Palm: zeer spoedig) dan kan het groffere geschut ingezet gaan worden.

Op een gegeven moment bereik je een asymptotisch maximum, en gaat het niet meer om de hoeveelheid apps, maar om de hoeveelheid killer apps.

De iPhone zal altijd beter zijn voor media-minded people, en Apple fanboys. Daar twijfelt niemand aan. Ik vermoed ook dat ze de komende 3 jaar nog steeds groter dan Palm zijn, op mobile computing vlak. Hopelijk wordt Palm alles wat Android in mijn ogen niet gaat worden (te versplinterd, geen focus).
Confidence through competence
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:46:11 #115
204963 Kankerkachelsverkopert
2 halen, 3 betalen!
pi_69860338
Ik weet het niet met dat WebOS, ik denk dat het net iets te laagdrempelig is waardoor je teveel developers aantrekt die er simpelweg geen bal van kunnen. Naar die Mojo SDK ben ik ook erg benieuwd, want daar zie ik veel meer in, ik ben zelf developer voor de AppStore en nog een markt en dus inkomstenbron kan geen kwaad.

Anroid vind ik wel tof maar ik vind het doodzonde dat telefoonfabrikanten het OS zo omspitten, iPhone OS en Palm WebOS zie ik ook meer in.
pi_69861058
Opkomst voor die Palm is wel zuur zeg.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:24:57 #117
55709 Stereotomy
pi_69861693
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:07 schreef F04 het volgende:
Hoezo? Meer voorraad hadden ze niet en ze hebben geen religieuze fanboy-base als Apple. Dan toch netjes als je er 50.000 - 100.000 van weten te verkopen.
pi_69861927
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:07 schreef F04 het volgende:
Helemaal niet. Grootste launch voor Sprint in tijden en voor Palm (redelijk klein bedrijf in vergelijking met het gigantische Apple) is dit ook een goede launch.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:33:40 #119
55709 Stereotomy
pi_69862043
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:30 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Helemaal niet. Grootste launch voor Sprint in tijden
quote:
Sprint breaks its sales record with Palm Pre
by Marguerite Reardon

Sprint Nextel executives said Monday that the launch of the much anticipated Palm Pre on Saturday hit a new sales record for the company.

Neither Sprint nor Palm is discussing specific sales figures, but Tim Donahue, vice president of business marketing for Sprint, said that the launch exceeded the company's expectations.

"We experienced our best one day of sales and single weekend sales for any phone we've launched in our history," he said. "We sold out of the device over the weekend in most of our store locations. And it happened at a much faster rate than we had planned on. "
http://news.cnet.com/8301-1035_3-10260208-94.html

... allertijden.
pi_70267434
Even een kleine update: het lijkt erop dat WebOS 1.0.3 de accuduur verbeterd heeft, althans zo melden mensen op de PreCentral forums Dat is een meevaller en het biedt een beter beeld voor de toekomst van de Pre.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')