Met magere spekjes ofzoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:50 schreef P.F het volgende:
Is er een gezond alternatief voor zuurkool met rookworst?
Ja de worst weg latenOf een klein stukje nemen
Maar zijn er ook smaakvolle oplossingen?
Groeten ut Liwwaddenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:53 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb gister al zuurkool gehad!![]()
Ik ga nu echt al bijna weg btw!
Jim Carrey... in een comedy of drama?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ga naar the yes man met Jim Carrey. Voor de rest draaien er best aardige films, maar ik ga sowieso heel vaak
Volgens mij is dat ook een comedy... hij was in Ace Ventura trouwens ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jim Carrey... in een comedy of drama?
Vond 'm in The Truman Showmaar de rest (zoals Mask en Cable Guy) echt
Precies mijn mening en ik denk dat dit een leuke film gaat worden!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit topic was er al eerder vanwege bepaalde dingenquote:
Shawshank Redemptionquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
Bruce Allmighty, die vond ik ook best grappigmaar Morgan Freeman
![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou groot ongeduld vind ik het wel
Leuk dat jullie dat even melden ofzoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dit topic was er al eerder vanwege bepaalde dingen![]()
Ik ga nu, doeg lieve schatjes!
Oh die heb ik thuis liggen maar nog nooit gezien. Wat voor soort film is het?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:57 schreef neen het volgende:
[..]
Shawshank Redemption
laatst gekocht bij de FRS voor 2 euro (5 voor 10 euro) zaten goede films tussen!
nou ja, kommopquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Leuk dat jullie dat even melden ofzo
Ik kon niet wachten tot het gemekker over was, vandaar. Speciaal voor jou met OPquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
wtf?
Ik had toch de lapo????
weer een extra topic down the drain...
Mwah mijn rijst staat over te koken omdat ik een nieuw topic moest openen maar ik ben al wegquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, kommopnu gaan we toch geen rel beginnen over het openen van een topic?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, kommopnu gaan we toch geen rel beginnen over het openen van een topic?
Een groot drama die film.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh die heb ik thuis liggen maar nog nooit gezien. Wat voor soort film is het?
Ooh da's lekker. Heb je je zelf gemaakt? Ik ga elk jaar met met m'n mams naar Fuerteventura en daar gaan we altijd vis- en garnalenkroketjes bij een klein restaurantje aan zee snoepen, lekker met een paprikaroomsausje erbij waar we haast het kommetje van uitlikken. Elk jaar weerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:54 schreef conleche het volgende:
Ik heb zin in mijn garnalenkroketjes. Das ook niet echt heul gezond, maar vrijdag is toch weekend?
Briljante film!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:57 schreef neen het volgende:
[..]
Shawshank Redemption
laatst gekocht bij de FRS voor 2 euro (5 voor 10 euro) zaten goede films tussen!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh die heb ik thuis liggen maar nog nooit gezien. Wat voor soort film is het?
Nee ze komen hier gewoon van de GB.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:59 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ooh da's lekker. Heb je je zelf gemaakt? Ik ga elk jaar met met m'n mams naar Fuerteventura en daar gaan we altijd vis- en garnalenkroketjes bij een klein restaurantje aan zee snoepen, lekker met een paprikaroomsausje erbij waar we haast het kommetje van uitlikken. Elk jaar weer. Ik denk ook echt dat als ik ze hier zou eten ze lang zo lekker niet waren
.
Van de wie?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee ze komen hier gewoon van de GB.
Meteen gaat iets langer duren, ik zit hier te soggen omdat ik de naam van een structuur niet kan vindenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:59 schreef neen het volgende:
[..]
Een groot drama die film.
ga meteen kijken, staat zelfs op 1 in imdb lijst joh... damn
Die moest ik verplicht bij engels kijken op de middelbare schoolquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Cultuurbarbaar!!
MoBlo heeft A Clockwork Orange nog nooit gezien.
O die vond ik fiessquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Cultuurbarbaar!!
A clockwork orange vies? Wat vond je er vies aan dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:01 schreef P.F het volgende:
[..]
O die vond ik fiess
maar ik was ook 8 of zo toen ik die zagDus weet niet meer.
Die ken ik ook nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Cultuurbarbaar!!
Iemand op een stoel en ze ogen waren open gehouden? Of zo?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
A clockwork orange vies? Wat vond je er vies aan dan?.
Beide, op het begin van de film verkachten ze een oud wijf.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Iemand op een stoel en ze ogen waren open gehouden? Of zo?
Of het was met seks.
Ahquote:
1 Pitabroodjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:06 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ahik hoopte stiekem op een Nederlandse keten.. maar dan moet ik toch maar weer wachten op Fuerteventura in de meivakantie
.
Ik ga koken, lief bekijkt 't maar, ik heb honger - hoe slankverantwoord zijn pitabroodjes eigenlijk? Ik vind ze zo lekker.
Ben jij niet in Nederland nu dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:06 schreef neen het volgende:
In Nederland is Home Alone op tv.
Ik heb ook nog Rendition op dvd liggen, ook wel een aardige film.
Friesland, maar ik zei NL omdat Zwahiel zei dat er iets in Belgie op tv was.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben jij niet in Nederland nu dan?
Rendition is ok.
Ah ok.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:13 schreef neen het volgende:
[..]
Friesland, maar ik zei NL omdat Zwahiel zei dat er iets in Belgie op tv was.
hier ook! heeeel veel A merken. Ik ga zo maar eens koken. en dan niets doen. vroeg op bed ofzo.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:58 schreef zwahiel het volgende:
Ah vanavond een toffe film op VTM of 2BE geloof ik (stiekem voor alle Belgen) de huppelde pup vis of vogel of zo.
Weet je wat ik trouwens mis hier in België, die yoghurt enzo die ze in NL hebben.
Toch zo maar 's naar de Lidl gaan (die hier verassend goed is en zelfs merken heeft!)
Daarom, Monsters Inc. ook op tv trouwens (nu, sbs6)quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ah ok.
Friesland is ook niet Nederland hoor.
Fijn, zo'n persoonlijke tvgids. Hoef ik niet meer op tvgids.nl in te loggenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:15 schreef neen het volgende:
[..]
Daarom, Monsters Inc. ook op tv trouwens (nu, sbs6)
bs van je pa.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:17 schreef P.F het volgende:
Je had niet mogen zeggen dat je zenuwachtig was
Daarmee toon je aan dat je niet genoeg zelfvertrouwen hebt logisch dat ze je laat zakken als je zo iets zegt
Stimmt!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:18 schreef P.F het volgende:
Sommige mensen zijn ook gewoon te dom om te snappen dan zenuwachtig zijn geen keuze is
Ajoh, kan gebeuren toch.... ik was ook echt heel erg zenuwachtig voordat ik rijexamen had. De eerste keer maakte die vrouw het echt alleen maar erger maar de tweede keer had ik een gast die echt constant zat te lullen over zeilen en vakantiequote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:16 schreef P.F het volgende:
M'n vader: Je had gewoon moeten zeggen toen ze op de rem trapte dat jij nu de bestuurder was*blabla*
En je rijdt toch goed nou dan heb je toch zelfvertrouwen
Kortom, het is m'n eigen schuld en vooral heel DOM
Nu Sanex reclame op NL 1quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Fijn, zo'n persoonlijke tvgids. Hoef ik niet meer op tvgids.nl in te loggen![]()
.
Smakelijk!quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:31 schreef conleche het volgende:
Lijstje:
O: eitje, kalkoen, light mayo
L: rundvleessoep
T: wodka met 30 gram light chips
D: Garnalen kroketje met gefrituurde peterselie. Tartaartje, met rode kool, gekookt aardappeltje en nog wat van die preismurrie. Denk ik.
Jij drinkt best vaak bier he?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Warmt het al wat op?
Lijstje:
Die soep dus (broccoli & noedels)
3 krekkers mer pindakaas.
Avondeten: aardappelpuree (aangemaakt met 1 ei, wat mosterd & wat slagroom), 2 gebakken witlofs, 1 zelfgemaakt (jaja) lamsworstje.
Espresso, bier.
Verder geen poot verzet vandaag.
quote:
Kun jij je daar wel wat bij voorstellen dan? Jij bent toch een cyborg?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Stimmt!
En stel je voor dat je menselijk bent. Ohnoes!
Vroegah was ik nog een mensje.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kun jij je daar wel wat bij voorstellen dan? Jij bent toch een cyborg?.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vroegah was ik nog een mensje.
The memory makes me feel so warm inside my hollow tin chest
Welja! Zal ik het gedaan hebben. Nou, zo kan ik het ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:28 schreef SHE het volgende:
Zo.
Jullie moeten allemaal je bekken houden. Kutwijven.
Nee jij niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Welja! Zal ik het gedaan hebben. Nou, zo kan ik het ook.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:16 schreef Muis006 het volgende:
Hoi ik ben weer even in rap tempo bijgelezen! Goed he.
En ik zag een foto van Zwahiel voorbij komen.
Is cute!. En van mij hoef je niet af te vallen of naar de kapper te gaan: tis precies goed zo.
Ooooooooooh! Voorzitter!?!quote:
O jij hebt friet gegeten!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:34 schreef kwakveense het volgende:
zwahiel heeft leuke harenen een leuk hoofd
kusje voor Nynke met dr rotdag
ik heb vandaag mn slackerdag, want als avond eten geen vis gestoofd maar een patatje zonder gehaald.
ik ga niet liegen tegen SHEquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O jij hebt friet gegeten!.
Nu durf ik weer te posten na die strenge opmerking van SHE.
We gaan maar eens de zweep erover halen he?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:34 schreef kwakveense het volgende:
ik heb vandaag mn slackerdag, want als avond eten geen vis gestoofd maar een patatje zonder gehaald.
OMG OMG OMG ZWAHIEL EN KWAKZORquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:34 schreef kwakveense het volgende:
Goedzo. Liegen over eten is lame.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:37 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik ga niet liegen tegen SHEben sinds maandag al goed bezig, en dit weekend geen reden om een "losjes"dag in te lassen, dus vandaag mn ene zonde genomen: een overheerlijke portie overheerlijke patat
Oooooh wat heerlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:36 schreef kwakveense het volgende:
ik heb morgen een vrije dag! een echte, helemaal vrije, met de optie voor een feestje waar ik niet heenga
Ik stem voor.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:38 schreef P.F het volgende:
[..]
OMG OMG OMG ZWAHIEL EN KWAKZOR
ik zie een metsj!
Co kom snel! Er moet gekoppeld worden!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:38 schreef P.F het volgende:
[..]
OMG OMG OMG ZWAHIEL EN KWAKZOR
ik zie een metsj!
mayo is fiesssssss ughquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Goedzo. Liegen over eten is lame.
Als je er echt van genoten hebt, dan zeg ik hoezeee!
En hij was zonder, dus dat valt weer reuze mee.
Hey jij, met je humor en je tumor. How's life treating you?quote:
Tof!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:40 schreef kwakveense het volgende:
[..]
mayo is fiesssssss ugh
en nu eet ik komkommer.
en mn stats krijg je morgen.
ennn dan geef ik ook mn eetplan wel. en een hoe voel je je update. kthx
anschluss? seri?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:41 schreef conleche het volgende:
Die 2 hadden een aantal topics geleden al anschluss, maar ik geloof dat beiden te verlegen zijn om er echt werk van te maken. Sund.!!
Hoi!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Hey jij, met je humor en je tumor. How's life treating you?
Eet de muis nog een beetje mighty? Krijg je genoeg kusjes?
Mijn spaans is ook niet grande!quote:
Kwak is ook 26! Ze zijn vol overeenkomstenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:41 schreef zwahiel het volgende:
26 alweer.
Stond ik hier net mijn kerstboom af te tuigen om 'm aan de straat te zetten kom ik er net achter 't pas maandag mag. Nog een weekendje genieten dus van mijn boom
Anschluß is dat zo dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:41 schreef conleche het volgende:
Die 2 hadden een aantal topics geleden al anschluss, maar ik geloof dat beiden te verlegen zijn om er echt werk van te maken. Sund.!!
He bah. Zwitsal heeft hele fijne haarlotion die je hoofdhuid kalmeert, en anders werkt spoelen met kamillethee ook wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoi!
Ja life is wel okee. Mijn hoofdhuid jeukt verschrikkelijk omdat ie geirriteerd is door dat masker. Ik heb alleen wel gemerkt dat dat nette eetdagje dat ik had niet genoeg is voor mij. Dus ik heb vandaag wat meer (ook meer suikers en vetten) gegeten en ik voel me nu een stuk beter. Heb ook geen zin om te snaaien verder.
En kusjes kan je nooit genoeg krijgen!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:43 schreef kwakveense het volgende:
[..]
anschluss? seri?
kwak ziet dat doort dingen niet....echt niet...
Dan krijg ik de trrrril dood met je wekkerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je scheldt me toch niet uit hè? Want je weet wat daarvan komt....
Ik kan tapas, tortilla's, burrito's en enchiladas zeggenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn spaans is ook niet grande!
Ik kan: estoy boracho.
En: tiengo un pene grande!
En que aproveche en ik kan het refrein van de macarena en een stukje van la bamba zingen
Dankje voor de tips! Zwitsal shampoo staat hier sowieso in de kastquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:46 schreef SHE het volgende:
[..]
He bah. Zwitsal heeft hele fijne haarlotion die je hoofdhuid kalmeert, en anders werkt spoelen met kamillethee ook wel.
Misschien is het ook teveel om nu ook nog met eten bezig te zijn. Als je maar genoeg eet, zodat je lichaam genoeg energie heeft om de klappen te vangen.
Braaf doen kan wel als je klaar bent met de ellende.
Hier nog een smooch
Ik krijg het niet uit hemquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat dacht ik te zien, maar het kan zijn dat mijn koppelhart het graag wílde zien. De enige die hierover uitsluitsel kan geven is Dhr. Zwahiel zelf!
Heb je "a decade in the sun" al gehaald op wat voor manier dan ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:41 schreef conleche het volgende:
Hola señora poco apetitoso! Como estasssss?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan tapas, tortilla's, burrito's en enchiladas zeggen.
En 'hola guapa' en 'hola belleza' en 'buenos dias' en 'buenas noches'.
Praatgroepje beginnen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:46 schreef Muis006 het volgende:
26! Zou je niet zeggen.
Ik ben echt een slankpeuter
ghehe ik zie dat soort dingen ook niet om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat dacht ik te zien, maar het kan zijn dat mijn koppelhart het graag wílde zien. De enige die hierover uitsluitsel kan geven is Dhr. Zwahiel zelf!
Hoi ik ben Muisquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Praatgroepje beginnen?![]()
Fucker de fuck, ik kan gewoon alweer niet trainen omdat ik dat kloteverslag niet op tijd af krijg. Misschien wat rommelen met die gewichtjes, dit is toch waardeloos, heb straks bijna een maand niet getraind (wel gesport, boarden, maar daar word je niet lenig van). En ik wil wel, maar dan moet ik nú weg en ik heb mn inleiding nog niet eens af ... laat staan rest.Ik moet hier ook wegblijven
.
Shit man, ben ik nou ook al de hoer van babylon? En een stinkende roos, het wordt wel steeds mooier he? *huilt in een hoekje*quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:46 schreef kwakveense het volgende:
maria magdalena, de hoer van babylon, de stinkende roos van jericho, hoe gaat t met jou?? alles wel? ik zie je voorbijvliegen steeds maar ik heb niet gezien hoe met jóu ging.
kussie
en kussie voor muis
Nee, dat gaat zo: "Hoi ik ben Muis, bladiebladiebla"quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoi ik ben Muis
"Hoi Muis!"
En ik voel me zo jong. Iedereen is rijp en ready voor het leven terwijl ik nog in de kinderschoenen sta.
"Wat rot voor je Muis!"
Ervaringsdeskundige?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat gaat zo: "Hoi ik ben Muis, bladiebladiebla"
Allen: "Hallo Muis".
En dan: "Zegen mij met de innerlijke rust om de dingen die ik niet kan veranderen te accepteren, de moed om te veranderen wat ik kan en de wijsheid om het onderscheid te kunnen maken".
Je bent in de war met de kerkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat gaat zo: "Hoi ik ben Muis, bladiebladiebla"
Allen: "Hallo Muis".
En dan: "Zegen mij met de innerlijke rust om de dingen die ik niet kan veranderen te accepteren, de moed om te veranderen wat ik kan en de wijsheid om het onderscheid te kunnen maken".
Ik heb nog wel een paar muizenvallen voor je,quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:31 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Haar moet wel even in model geknipt worden weer, sommige stukken lang en andere weer te kort enzo.
Ga morgen wel boodschappen doen, zojuist mijn ontbijtje gehad van een paar boterhammen met vlokkenen zo maar 's naar de sportschool. morgen ook op jacht naar muizenvallen want ik heb er sinds gisteren drie muizen hier binnen. En als ik ergens niet tegen kan...
morgen eens inkijken in de mogelijkheid tot snowboarden dit weekend in de ardennen
Omdat jij altijd post dat je in een koor zit.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:56 schreef kwakveense het volgende:
huh, hoe weet KP dat nou weer??? (dat ik zing, niet dat ik mooi zing, dat ga ik zelf niet zeggen)
Nou omdat je altijd zo post over je koor en zoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:56 schreef kwakveense het volgende:
huh, hoe weet KP dat nou weer??? (dat ik zing, niet dat ik mooi zing, dat ga ik zelf niet zeggen)
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:53 schreef kwakveense het volgende:
ik ga er morgen eens goed voor zitten, maar dan zet ik m wel in een spoiler, goe?
blij dat t met mariaaaaaa goed gaat, de kerstkilo eraf, jeuj!
In het echt ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zeggen ze echt bij een AA-bijeenkomst.
In fillums, iig.
ohjaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:57 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou omdat je altijd zo post over je koor en zo [ afbeelding ] En toen dacht hij heee die kwak die zit vast niet bij HET koorrrrrrrr. Dus dan doet ze vast iets met zingen [ afbeelding ]
Denk ik.
De kern van het verhaal is dat vrouwen gerepresenteerd worden óf als hoer, óf als ongenaakbare dame, maar dat de twee interminglebaar zijn. Dus too bad, je hebt maar twee opties en de één impliceert meteen de ander! Faal!quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:02 schreef neen het volgende:
Kwak heeft een keyboard en zingt daarmee valse noten om haar buurman te tarten die de volumeknop op zijn stereo heeft gevonden.
Ja, je leest het goed, ze zingt met haar keyboard.
*ziet voor zich*quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:02 schreef P.F het volgende:
Toen ik dronken was heb ik uren in het Spaans gepraat met de toilet meneer in een discotheque. En nu spreekt hij mij steeds in het Spaans aan maar ik kan helemaal geen Spaans!
Nou weetje.. vroeger toen ik 13 was of zo kon ik Spaans, maar nu niet meerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*ziet voor zich*![]()
PF: "Kwanto kosta el plee?"
wc meneer: *geratel in Spaans*
PF: "He bebido mucho viiiiiino, tengo que doen pipi!"
wc meneer: *geratel in Spaans*
PF: "Aqui es un euro, hasta luego, chaaaaaaaoooooo!" *valt wc binnen*
Dat had ik vroeger altijd op X. Sprak ik ineens alle talen, maar verstond geen woord Nederlandsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:02 schreef P.F het volgende:
Toen ik dronken was heb ik uren in het Spaans gepraat met de toilet meneer in een discotheque. En nu spreekt hij mij steeds in het Spaans aan maar ik kan helemaal geen Spaans!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou weetje.. vroeger toen ik 13 was of zo kon ik Spaans, maar nu niet meer*boehoeee*
O en bikkel als ik ben ga ik nu 150 sit ups doen, woah!
Of 300.. HMMM
Als ik in een donkere kamer zit/zat en daarna zie ik die kamer weer met X dan is alles gewoon bijna overdag, alsof ik opeens een enorm grote sluitertijd hebquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger altijd op X. Sprak ik ineens alle talen, maar verstond geen woord Nederlands
Ik ben blij dat ik dat nooit te vaak heb gedaan, want als dat spul zoiets doet met je hoofd dan kan het niet anders dan ontzettend nasty zijn
Da's best maf! Alsof je onderbewust meer/andere dingen kan dan normaal! En X dan een soort lijntje is naar je onderbewuste?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger altijd op X. Sprak ik ineens alle talen, maar verstond geen woord Nederlands
Ik ben blij dat ik dat nooit te vaak heb gedaan, want als dat spul zoiets doet met je hoofd dan kan het niet anders dan ontzettend nasty zijn
Je diafragma wordt wel groter, dus zijn je ogen lichtsterkerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Als ik in een donkere kamer zit/zat en daarna zie ik die kamer weer met X dan is alles gewoon bijna overdag, alsof ik opeens een enorm grote sluitertijd hebIk ben opeens niet meer nachtblind
Nom nom nomquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:15 schreef neen het volgende:
[..]
Je diafragma wordt wel groter, dus zijn je ogen lichtsterker
Hij is niet voor niets mijn favoriete schrijver. Ik heb mijn poesie naar hem vernoemd!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's best maf! Alsof je onderbewust meer/andere dingen kan dan normaal! En X dan een soort lijntje is naar je onderbewuste?Hoe Murakami!
Heb jij geen proefwerkweekquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik voel me bagger, wil naar vrienden toe om wat te doen maar kan ze niet bereiken![]()
wij zijn hier!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik voel me bagger, wil naar vrienden toe om wat te doen maar kan ze niet bereiken![]()
Murakami is populair, zeg! Hier in het topic, en verder ook!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Hij is niet voor niets mijn favoriete schrijver. Ik heb mijn poesie naar hem vernoemd!
Dat.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind 't een beetje weinig, vooral als ik naar je D kijk...
Nee.quote:
Ik wil gewoon naar buitenquote:
Als je genoeg zuipt kun je dat wel in je eentje doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik wil gewoon naar buitenzuipen en dan gaar sneeuwballengevecht doen
![]()
ik voel me ook bagger. Bah. zelfs evne naar holland bellen om te kletsen is al niet meer leuk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Nynkequote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik voel me ook bagger. Bah. zelfs evne naar holland bellen om te kletsen is al niet meer leuk.
Soms wou ik dat ik sport op tv kon volgenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:32 schreef motorbloempje het volgende:
Zo maar s kijken of ik ergens een leuk filmpje kan vinden ofzo...
Dakar is in ieder geval weer op vanavond![]()
![]()
jammer als dat dadelijk weer voorbij is, volgende week
en daarom zet ik nu een zak chocolade-cantuccini naast me neer. En ga ik zo het vriendje bellen om te vragen of ik bij hem mag komen slapen. Even niet alleen zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik voel me ook bagger. Bah. zelfs evne naar holland bellen om te kletsen is al niet meer leuk.
je hebt geen tv?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Soms wou ik dat ik sport op tv kon volgen
Verkeerde topic PF?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:34 schreef P.F het volgende:
Nom nom nom
Mijn vriendje had misschien nog wel een gaatje voor mij zondagavond.
Nou ik niet voor hem [ afbeelding ]
Ik heb geen geduld om tv te kijken en sport al helemaal niet. En dat vind ik soms best jammer!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je hebt geen tv?of je hebt er het geduld niet voor?
Via mijn posthistory?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja wou 't net hier posten
HOE kwam ik daar
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:45 schreef P.F het volgende:
O en ik kreeg een PM voor een shoot met een toffe meneer en het ziet er wel heel echt en dat het echt gaat gebeuren uit
Volgens mij heeft hij meegelezenquote:Als je trouwens nog even wil checken of ik geen weirdo ben oid, dan moet je ... even Pmen
Wie wie wie?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:45 schreef P.F het volgende:
O en ik kreeg een PM voor een shoot met een toffe meneer en het ziet er wel heel echt en dat het echt gaat gebeuren uit
Ja, ik had ineens het idee dat ik de laatste tijd veel te veel eiwit at, maar geen zin in piepers of iets dergelijks erbij.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:41 schreef conleche het volgende:
Broccolisoep is ook nauwelijks een diner te noemen na al dat sporten wat je vandaag hebt gedaan!! Geen wonder dat je nu weer trek hebt!!
Pas op met suikervrij drop ivm buikklachten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:38 schreef Laureline het volgende:
Hoi allen!![]()
Gelijk to the point maar, voor jullie weer gesloten zijn:
Lijstje
O: frambozen magere yoghurt, jus
T: 20 minuten crosstrainer
T: geroosterde volkorenboterham gekookt ei
T: 2,5 uur schaatsen
D: een enorme bal zonder broodje
T: 1 uur schaatsen
T: appel, nootjes, peer
D: broccolisoep en ham-augurkrolletjes
T: yoghurt, stukje kaas, meer nootjes
Volgens mij heb ik de laatste SHE-aanwijzing te letterlijk genomen en was het òf, ipv en.
Maar dit wordt toch weer een zondige dag (straks even 5 MariaTenHemelEtceteragroetjes), want ik heb een reep pure chocola en suikervrije dropjes besteld. En alweer zin in een boterham pindakaas.
Ja, ik neem expres ook die suikervrije drop om er maar weinig van te nemen, het is namelijk best vies. Als er nu echter hier een zak griotten zou liggen....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Pas op met suikervrij drop ivm buikklachten.
Je hebt behoorlijk wat gesport dus je had je te pletter kunnen eten.
Ik zou die bam met pindakaas zeker nemen.
Mijn lijst:
-uur lopen
O: special K + magere melk
T : 2 appels
L: rode rijst + kidneys + tomatensaus + kippengehakt
T: magere yoghurt + special K
D: tomaten/paprikasoep + kloosterbroodje
Straks nog het restje rode rijst + crap.
Topdag vandaag, foodwise.![]()
Vetten totaal onder de 10. Verzadigd onder de 3 en suikers very low. Whooohaaaaaa
VIkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
TVP Stelletje snellerd;)
alles goed hier? wie heeft er een samenvatting voor me????
heb echt ff te weinig tijd om alles bij te lezen..
same old, same old.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:56 schreef Beessie-Jen het volgende:samenvatting
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
![]()
I know, was even flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snolliebollie in deze context
![]()
MWAHHH!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Why not? het was zulk mooi weer vandaagquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:07 schreef P.F het volgende:
Ik heb nog steeds niet op mijn nieuwe fiets gefietst!
wheehheeequote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
VIk
Miss_S
Vik
Miss_S
Vik
Miss_S
DML
Vik
slotje
Ik moet eerst twee uur met het OV voordat ik bij mijn nieuwe fiets ben.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Why not? het was zulk mooi weer vandaag
Da's echt zo'n 'stinkvoetenopdebankhaaleseenbiertjevoormeterwijlikvoetbalkijk-woord!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
iemand noemde me 'vrouwtje' in VBL![]()
het was ook echt redelijk sarcastisch, diequote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's echt zo'n 'stinkvoetenopdebankhaaleseenbiertjevoormeterwijlikvoetbalkijk-woord!
ow dat schiet niet op danquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik moet eerst twee uur met het OV voordat ik bij mijn nieuwe fiets ben.
Ik ga maar eens wat nuttigs doen want ik doe veel te veel aan slowchat
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:13 schreef AKnynke het volgende:
zo. ik ga uithuilen bij de duitser met wijn.
Prescription: vooral veel knuffelen!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:13 schreef AKnynke het volgende:
dat kan ie goed! Komt goed. Dank!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Prescription: vooral veel knuffelen!![]()
Knuffel ze, Nynke!
Veel Plezier /quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:13 schreef AKnynke het volgende:
Wat dacht je van scannenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Veel Plezier /![]()
Oh ik kom er net achter dat mijn verslag een bijlage moet. Die hier op papier ligt. En ik moet het mailen. Faaaaaail.
Scanner? Digicamera? Dan kan het er als plaatje bij!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Veel Plezier /![]()
Oh ik kom er net achter dat mijn verslag een bijlage moet. Die hier op papier ligt. En ik moet het mailen. Faaaaaail.
Als je de bal krijgt, en je bent degene die het dichtstbij de keeper van de tegenstander staat, sta je buiten spel. Er moet altijd iemand dichterbij staan, op moment van bal-aanname. Daarna mag je zo hard rennen als je wil met de bal, dan mag je wel de voorste zijn en zelfs de keeper voorbij lopen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
P.F.!
Vertel me dat je weet wa buiten spel is![]()
alsjeblieft
Dat had ik toen ik uit narcose kwam. Ik schijn in het Engels en Spaans te hebben gepraat en geschreeuwd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's best maf! Alsof je onderbewust meer/andere dingen kan dan normaal! En X dan een soort lijntje is naar je onderbewuste?Hoe Murakami!
Raaaar! En kan je normaal gesproken Spaans? Ik bedoel, nagenoeg iedereen kan wel Engels, maar Spaans?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat had ik toen ik uit narcose kwam. Ik schijn in het Engels en Spaans te hebben gepraat en geschreeuwd.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:24 schreef P.F het volgende:
Quizvraag 1) Wat is er vorig seizoen gebeurd in de kleedkamer van AZ met de vrouw van de Zeeuw?
Quizie 2) Waarom werd van Nistelrooy boos op de bondscoach in de wachtkamer van het ziekenhuis?
Quizie 3) Wat gebeurde er toen Feyenoord uit tegen Nancy speelde in 2006?
Help eens
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ze zien er ook zo onnoemelijk vies uit op het blikje.
[ afbeelding ]
Kaasdruiper
Ja ik heb lesmodules gedaan bij mijn studie. Basisniveauquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Raaaar! En kan je normaal gesproken Spaans? Ik bedoel, nagenoeg iedereen kan wel Engels, maar Spaans?
Ow nee, ze begint pas 13 januari weer met lesgeven. En ik heb ene plekje in haar class. 'Neem ruimzittende kleding en een handdoek mee' Uiteraard doe ik verslag!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eeeeew! Sperma van unox!
Hoe was je yoga trouwens? Dinsdag? Ik denk dat ik je verslag gemist heb!
Volgens ,mij kreeg zij een rugnummer, nr 6 ( shirtje )quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:24 schreef P.F het volgende:
Quizvraag 1) Wat is er vorig seizoen gebeurd in de kleedkamer van AZ met de vrouw van de Zeeuw?
Quizie 2) Waarom werd van Nistelrooy boos op de bondscoach in de wachtkamer van het ziekenhuis?
Quizie 3) Wat gebeurde er toen Feyenoord uit tegen Nancy speelde in 2006?
Help eens
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ben wel een beetje huiverig, want 2 jaar geleden heb ik ook geyogaad en toen waren er allemaal mensen die tijdens de ontspanningsoefeningen gingen ruften, snurken of beide
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Volgens ,mij kreeg zij een rugnummer, nr 6 ( shirtje )
2. geeeen id
3. rellleeeeeeeeeen
De eerste snufter die ik zie krijgt van mij een lel. Of past dat niet in een yoga/pilates/meditatielesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
OMG bah. Ik help je hopen dat hier geen rufters, snurkers of snufters zijn!
Jij bent gemeenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
ja, nee ik wistet ook welmaar ik hoopte dat jij 't ook wist
Oquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:33 schreef Happel het volgende:
Drie is fout. Gebeurde niks en ik was getuige.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ze zien er ook zo onnoemelijk vies uit op het blikje.
[ afbeelding ]
Kaasdruiper
Hé! Welkom!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:33 schreef Happel het volgende:
Daarna ben jij wel weer ZENNNNNNquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:33 schreef Aventura het volgende:
[..]
De eerste snufter die ik zie krijgt van mij een lel. Of past dat niet in een yoga/pilates/meditatieles
Conjo braaajeeen!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hé! Welkom!
Hoe lang ben je, hoeveel weeg je, wat wil je kwijt en hoe denk je dat te bewerkstelligen?![]()
De vorige keer waren het ook vrouwen. Dat verstoorde mijn wereldbeeld, want afgezien van ikzelf (heel heel soms dan) hebben vrouwen die lichaamsfuncties toch niet!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Daarna ben jij wel weer ZENNNNNNEnzo! Hij verstoort je aura met zn nasty fumes. Of zij natuurlijk, ik zou niet willen impliceren dat alleen mannen snufters kunnen zijn.
Adothehague voert in zijn eentje oorlogquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:36 schreef Muis006 het volgende:
Ja hee ho wacht even.
Als wij dat topic binnenvallen is het logisch dat zij hierheen komen. En Happel heeft niets kwaads tegen ons gezegd!
1 is ook fout, en ik was getuige.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:33 schreef Happel het volgende:
Haha "pretty girls don't fart!"quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
De vorige keer waren het ook vrouwen. Dat verstoorde mijn wereldbeeld, want afgezien van ikzelf (heel heel soms dan) hebben vrouwen die lichaamsfuncties toch niet!!
Hahaha Mariaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haha "pretty girls don't fart!"
Gewoon binnenlopen: "Zijn hier snufters!?" *kijkt streng heen en weer*"Mooi. Proceed".
Voetballen is top voor de lijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:41 schreef Aventura het volgende:
Voetbal in Slank. Veel gekker moet het toch niet worden.
Oh dan zal ik eens een potje meedoen met mijn vriend en zijn team.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Voetballen is top voor de lijn.
En ik heb een voetbalknie. Dus we zijn ontopic!
Papieren tjoepen heb ik vanmiddag ook al gedaan maar ik moet er nog gaatjes in doen om het in een map te doen!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:44 schreef P.F het volgende:
Ik heb nu een spijkerbroek maatje 164 aan om ontopic te blijven!
O en ik ga einduluk mijn belangrijke papieren soorten maar eerst handwas van maaaanden
anderhalve dagquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:50 schreef kaasplankje het volgende:
Hoelang kan je nat wasgoed in de machine laten zitten? maximaal?
Daar zijn geen regels voor. Ik laat het er soms wel 1,5 dag inzitten, als ik eens geen tijd heb. Langer zou ik niet doen wegens te erg kreuken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:50 schreef kaasplankje het volgende:
Je ken lezen toch?quote:
Lang, veel, niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hé! Welkom!
Hoe lang ben je, hoeveel weeg je, wat wil je kwijt en hoe denk je dat te bewerkstelligen?![]()
Gaat best samen toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:41 schreef Aventura het volgende:
Voetbal in Slank. Veel gekker moet het toch niet worden.
Oh dan ga ik t toch maar ff ophangenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Daar zijn geen regels voor. Ik laat het er soms wel 1,5 dag inzitten, als ik eens geen tijd heb. Langer zou ik niet doen wegens te erg kreuken.
Een week als het handdoeken zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:50 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, ik heb geen toetje genomen ondanks druk van vader die vond dat een toetje er nou eenmaal bijhoortquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |