Met magere spekjes ofzoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:50 schreef P.F het volgende:
Is er een gezond alternatief voor zuurkool met rookworst?
Ja de worst weg latenOf een klein stukje nemen
Maar zijn er ook smaakvolle oplossingen?
Groeten ut Liwwaddenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:53 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb gister al zuurkool gehad!![]()
Ik ga nu echt al bijna weg btw!
Jim Carrey... in een comedy of drama?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ga naar the yes man met Jim Carrey. Voor de rest draaien er best aardige films, maar ik ga sowieso heel vaak
Volgens mij is dat ook een comedy... hij was in Ace Ventura trouwens ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jim Carrey... in een comedy of drama?
Vond 'm in The Truman Showmaar de rest (zoals Mask en Cable Guy) echt
Precies mijn mening en ik denk dat dit een leuke film gaat worden!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit topic was er al eerder vanwege bepaalde dingenquote:
Shawshank Redemptionquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
Bruce Allmighty, die vond ik ook best grappigmaar Morgan Freeman
![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou groot ongeduld vind ik het wel
Leuk dat jullie dat even melden ofzoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dit topic was er al eerder vanwege bepaalde dingen![]()
Ik ga nu, doeg lieve schatjes!
Oh die heb ik thuis liggen maar nog nooit gezien. Wat voor soort film is het?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:57 schreef neen het volgende:
[..]
Shawshank Redemption
laatst gekocht bij de FRS voor 2 euro (5 voor 10 euro) zaten goede films tussen!
nou ja, kommopquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Leuk dat jullie dat even melden ofzo
Ik kon niet wachten tot het gemekker over was, vandaar. Speciaal voor jou met OPquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
wtf?
Ik had toch de lapo????
weer een extra topic down the drain...
Mwah mijn rijst staat over te koken omdat ik een nieuw topic moest openen maar ik ben al wegquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, kommopnu gaan we toch geen rel beginnen over het openen van een topic?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, kommopnu gaan we toch geen rel beginnen over het openen van een topic?
Een groot drama die film.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh die heb ik thuis liggen maar nog nooit gezien. Wat voor soort film is het?
Ooh da's lekker. Heb je je zelf gemaakt? Ik ga elk jaar met met m'n mams naar Fuerteventura en daar gaan we altijd vis- en garnalenkroketjes bij een klein restaurantje aan zee snoepen, lekker met een paprikaroomsausje erbij waar we haast het kommetje van uitlikken. Elk jaar weerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:54 schreef conleche het volgende:
Ik heb zin in mijn garnalenkroketjes. Das ook niet echt heul gezond, maar vrijdag is toch weekend?
Briljante film!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:57 schreef neen het volgende:
[..]
Shawshank Redemption
laatst gekocht bij de FRS voor 2 euro (5 voor 10 euro) zaten goede films tussen!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh die heb ik thuis liggen maar nog nooit gezien. Wat voor soort film is het?
Nee ze komen hier gewoon van de GB.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:59 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ooh da's lekker. Heb je je zelf gemaakt? Ik ga elk jaar met met m'n mams naar Fuerteventura en daar gaan we altijd vis- en garnalenkroketjes bij een klein restaurantje aan zee snoepen, lekker met een paprikaroomsausje erbij waar we haast het kommetje van uitlikken. Elk jaar weer. Ik denk ook echt dat als ik ze hier zou eten ze lang zo lekker niet waren
.
Van de wie?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee ze komen hier gewoon van de GB.
Meteen gaat iets langer duren, ik zit hier te soggen omdat ik de naam van een structuur niet kan vindenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:59 schreef neen het volgende:
[..]
Een groot drama die film.
ga meteen kijken, staat zelfs op 1 in imdb lijst joh... damn
Die moest ik verplicht bij engels kijken op de middelbare schoolquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Cultuurbarbaar!!
MoBlo heeft A Clockwork Orange nog nooit gezien.
O die vond ik fiessquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Cultuurbarbaar!!
A clockwork orange vies? Wat vond je er vies aan dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:01 schreef P.F het volgende:
[..]
O die vond ik fiess
maar ik was ook 8 of zo toen ik die zagDus weet niet meer.
Die ken ik ook nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Cultuurbarbaar!!
Iemand op een stoel en ze ogen waren open gehouden? Of zo?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
A clockwork orange vies? Wat vond je er vies aan dan?.
Beide, op het begin van de film verkachten ze een oud wijf.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Iemand op een stoel en ze ogen waren open gehouden? Of zo?
Of het was met seks.
Ahquote:
1 Pitabroodjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:06 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ahik hoopte stiekem op een Nederlandse keten.. maar dan moet ik toch maar weer wachten op Fuerteventura in de meivakantie
.
Ik ga koken, lief bekijkt 't maar, ik heb honger - hoe slankverantwoord zijn pitabroodjes eigenlijk? Ik vind ze zo lekker.
Ben jij niet in Nederland nu dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:06 schreef neen het volgende:
In Nederland is Home Alone op tv.
Ik heb ook nog Rendition op dvd liggen, ook wel een aardige film.
Friesland, maar ik zei NL omdat Zwahiel zei dat er iets in Belgie op tv was.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben jij niet in Nederland nu dan?
Rendition is ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |