Nou zo vrolijk werd ik er niet vanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, een nieuwe single. En maar neuzelen dat er niks nieuws uitkomt.
We kunnen ook een 3FM-dieetreeks beginnen. Kan Rob ook meedoenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:45 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Punt is dat ik móét afvallen... het wordt ongezond zo![]()
Aaaarg, klaar!
*maakt zichzelf gek*
Ik kwam hier om gezellig naar EW te luisteren, moet je me nu horen!
En zoveel als jullie afvallen, wil ik aankomen danquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
We kunnen ook een 3FM-dieetreeks beginnen. Kan Rob ook meedoen
Zoiets duurt gewoon lang..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:44 schreef LeonH het volgende:
[..]
inderdaad. Het is en blijft moeilijk. Heb er zelf ook last van. Ben ook wel breed gebouwd maar toch blijft de buik en mijn bovenbenen het grootste probleem. Om nog maar te zwijgen over de zwembandjes... En echt veel eet ik ook niet op een dag. En als het zo is dan maak ik me broodjes etc. Dat ene potje bier heb ik me al verbannen doordeweeks, alleen nog maar in het weekend.
Maja ondertussen blijven we maar sporten en water zuipen
Ik ben de winter nu ook een beetje zat.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geef maar door , ben de winter wel weer zat
Nu pas?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geef maar door , ben de winter wel weer zat
Nou ja, het is niet zo zeer dat ik moet afvallen, maar t mag wel strakkerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:46 schreef Piles het volgende:
[..]
En zoveel als jullie afvallen, wil ik aankomen dan
<65kg en bijna 1.90m, ook niet gezond
Tjibbe heeft ook een Jinglequote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:47 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wat heb ik trouwens aan naamjingles als ik alleen maar de techniek doe?.
Leuk als souvenir ofzoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:47 schreef Feivel1 het volgende:
Wat heb ik trouwens aan naamjingles als ik alleen maar de techniek doe?.
Met mijn kilo's die eraf gaan erbij zit je dan op een gezond gewicht!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:46 schreef Piles het volgende:
[..]
En zoveel als jullie afvallen, wil ik aankomen dan
<65kg en bijna 1.90m, ook niet gezond
Had jij wat anders verwacht dan?quote:
wordt door aantal kabelaars doorgegeven.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:50 schreef drummerdude het volgende:
Live:D
101.tv is een internet streaming, geen televisiestation, dacht ik
Zit ook in sommige kabelpakketten volgens mijquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:50 schreef drummerdude het volgende:
Live:D
101.tv is een internet streaming, geen televisiestation, dacht ik
In de extra pakketten zit 101 al.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:50 schreef Feivel1 het volgende:
Dan hoop ik dat Ziggo 101 gaat uitzenden, en plaats van die kutzooi die er nu op staat.
Wat doet jouw bier daar?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:50 schreef Litton-Lane het volgende:
Help!, waar is mijn bier.....
Ah, in de badkamer
Dit staat ook op Gerard zijn hyves.quote:Freak 11 van 2009
1 ) Walking On A Dream - Empire Of The Sun
2 ) Two Takes It - Mr. Oizo feat. Carmen Castro
3 ) Around The Bend - Asteroids Galaxy Tour
4 ) Mars - Fake Blood
5 ) I Can See - Jazzanova
6 ) Just Ain't Gonna Work Out - Mayer Hawthorne & The Country
7 ) It's Amazing - Jem
8 ) The Fear - Lily Allen
9 ) The Fantastic Journey Of The Underground Man - De Staat