Als je je KLB-bende maar weg houdt.quote:
Want? Als die hier willen posten en zich aan de regels houden zie ik het probleem niet?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als je je KLB-bende maar weg houdt.
Tevens, als ik de eerste pagina doorkijk is het van hetzelfde niveau als de KLB SC.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ben jij verdwaald?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alles is jouw schuld, daar waren we het vandaag toch wèèr over eens?![]()
ik huppelde P.F. even achternaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:38 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ben jij verdwaald?
Jij hoort toch in het afvaltopic met SHE te zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Sowieso hoe mee hagenezen hier hoe beter in VBL.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik huppelde P.F. even achterna
vorige keer was het met de modverkiezingsmeuk ook heul gezellig![]()
hò! Ik ben een Scheveningerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:40 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Sowieso hoe mee hagenezen hier hoe beter in VBL.
Azijnpissen op de Portugezen mag sowieso!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan alleen maar azijnpissen op voetballers
zoals Kahn![]()
maar die was gestopt? toch?toch?
HEUj en ADO Den Haag dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan alleen maar azijnpissen op voetballers
zoals Kahn![]()
maar die was gestopt? toch?toch?
Cambuurquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:39 schreef Muis006 het volgende:
Jullie nemen meteen het topic over!
Dus iemand moet even het Cambuur-Johan Cruijff grapje maken zodat het affiniteit met voetbal heeft.
ik weet alleen dat die met rood-groen spelenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja inderdaadmaar mocht je nog willen azijnpissen: de Portugezen!
Haha wilde je al roepenquote:
Hij moet eigenlijk andersom, maar chapeau!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:47 schreef P.F het volgende:
O wacht wacht ik weet het grapje!
Johan Cruijf wilde niets meer te maken hebben met voetbal toch??
Jaaaa klopt, hij wordt trainer van Cambuur!
Misluktquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bij KLB zou er alleen maar jailbait gepost wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |