Ik hou er ook niet zo vanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:22 schreef kres het volgende:
Ik winkel allen op maandag rond een uur of 14:00. Lekker rustig in de stad en dan ga ik ook alleen winkels langs die ik in mijn hoofd heb zitten. Doe niet aan "slenteren door de stad"
Dan gaan wij samen winkelen ...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet zo van
Gewoon 2 winkels in waar je altijd slaagt, hebben ze niks dan ga ik online kijken
Heb je wel de manual aandachtig gelezen ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:38 schreef Liejannuh het volgende:
Ik had daarstraks hele waterige cup a soup tomaat.
Niet lekker!
Straks thuis wel een lekker soepje.
Te veel water is natuurlijk niet slimquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:38 schreef Liejannuh het volgende:
Ik had daarstraks hele waterige cup a soup tomaat.
Niet lekker!
Straks thuis wel een lekker soepje.
Omdat t vrijdag isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:45 schreef cybermans het volgende:
waarom komt nu iedereen met werk, terwijl iedereen die het ook kan uitvoeren net afgetaaid is
bier en t**ten lalalaquote:
Ik heb wel een bbq (electrisch met water) tot mijn beschikking. Misschien dat ik dat inderdaad maar moet doen en dan met zelfgemaakte kruidenboter erbij of zo.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:13 schreef cybermans het volgende:
op de houtskool grill hmmmmmm
* cybermans zwijmelt
ik doe met jou meequote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:11 schreef Tezz het volgende:
Ja Tezz doet ook weer een rondje mee.
De kast hoeft voor mij niet op slot, winkelen is zwaar overschat en bier klinkt goed!
Noem het nooit meer zo.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb wel een bbq (electrisch met water) tot mijn beschikking. Misschien dat ik dat inderdaad maar moet doen en dan met zelfgemaakte kruidenboter erbij of zo.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:39 schreef kres het volgende:
[..]
BBQ is met kooltjes en vuur. Ook liefst geen briqetten.. Gewoon houtskool....
Have fun beeb!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:44 schreef Leintjeuh het volgende:
TVP. Koffer inpakken, treintijden checken, eventueel nog even naar de winkel voor proviand en dan op vakantie![]()
Met Isa mee
Owww wat leukquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:44 schreef Leintjeuh het volgende:
TVP. Koffer inpakken, treintijden checken, eventueel nog even naar de winkel voor proviand en dan op vakantie![]()
Met Isa mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |