quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:46 schreef Hyman het volgende:
zo die toets heb ik naar mijn weten best goed gemaakt
Morgenochtend cijfer checken op internet
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:49 schreef MASD het volgende:
Er moet hier vast wel een maagd of iemand zijn die meer dan 11 maanden droogstaat, zo ja, boost mijn ego even wil je.
Ik heb iedereen liefquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Niets beter dan seks met iemand die je liefhebt
Ja, ok, misschien een McChicken menu, maar verder niks.
Ooit met een Natascha wat gehadquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:54 schreef VlaDje het volgende:
Tevens is Natasja de lekkerste naam die ik me kan bedenken.
Ik wil trouwen met Natasja
Hoiquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:55 schreef Paramnesia het volgende:
Ik heb gehoord dat het hier cool is, dus ik kom het ff checken.
Heey dude!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
Heey dude!Asjeblieft zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
Heey dude!*&^%$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik net ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:52 schreef VlaDje het volgende:
Your musical compatibility with Jekoos is Super
Whehehehehe masterlijk, ik klik voor het eerst iemand aan met een super compatibility![]()
![]()
ik ben zo weer weg.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:57 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Is niet heel lang gelukt![]()
Wrom degezicht?
Ging jij niet kijken hoelang je het volhield niet in de SC te komen?quote:
mwa. t hoeft van mij gewoon niet meer zo veel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:08 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Ging jij niet kijken hoelang je het volhield niet in de SC te komen?
Of loop ik nu weer achter.
Why danquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:15 schreef liiszle het volgende:
[..]
mwa. t hoeft van mij gewoon niet meer zo veel.
dus zal een stuk minder hier te vinden zijn.
Dat komt omdat Last.fm z'n algoritme voor compatibility zojuist heeft aangepast. Nu krijgt iedereen waarschijnlijk veel meer VERY HIGH en SUPER ratings.quote:
Nu klopt het tenminstequote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:24 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat komt omdat Last.fm z'n algoritme voor compatibility zojuist heeft aangepast. Nu krijgt iedereen waarschijnlijk veel meer VERY HIGH en SUPER ratings.
Idd, het klopt nu wel beter. Hij kijkt naar je hele luister-historie ipv de laatste paar maanden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |