Ik heb eigenlijk twee prima dagen gehad.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Valt best mee, zeker als je 3 uur in de bus zit om naar een stel mongolen te kijken die niet met wc-rollen om kunnen gaan, 2 uur wachten, en 3 uur met de bus terug. En dan drie dagen later WEER, maar dan een halve vrije dag moet nemen, om met een gevoelstemperatuur van 4 graden wél een wedstrijd te zien, en dan weer 3 uur terug, om midden in de nacht aan te komen.
Nee, deze jongen gaat de 25e even lekker wat anders doen.
Ik heb ze ooit bij de Halfords gezienquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:10 schreef kevin6188 het volgende:
Kan iemand mij trouwens helpen aan een adresje waar ik fakkels kan kopen? Liefst omgeving Amsterdam.
Decathlon naast de ArenA heeft ze ookquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:12 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik heb ze ooit bij de Halfords gezien
Weet alleen niet meer wat dat precies voor fakkels waren..
Ik weet het niet, maar hebben watersportzaken ze niet ook? Of zijn dat alleen maar signaalpijlen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:10 schreef kevin6188 het volgende:
Kan iemand mij trouwens helpen aan een adresje waar ik fakkels kan kopen? Liefst omgeving Amsterdam.
Nee, niet meer. Laatst toevallig gevraagd.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Decathlon naast de ArenA heeft ze ook
Werd op diverse Turkse sites gemeld...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:02 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon zo'n zelfde bericht als die hier vaak langs komen. Zetten ze gewoon aantal namen erbij zoals Ajax,Milan,Tottenham die dan interesse hebben in een bepaalde speler. Kan me niet voorstellen dat Kennedy naar Galatasaray of Fenerbahce kan. Op basis van welke prestatie zou dat zijn.
Die heeft al op het AT mee gedaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:57 schreef versteegrob het volgende:
Wou ik ook al vragen, misschien dat die 3e belg zijn debuut gaat maken.
Kennedy stond vroeger bekend als groot talent. en hij is 15-voudig international.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:02 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon zo'n zelfde bericht als die hier vaak langs komen. Zetten ze gewoon aantal namen erbij zoals Ajax,Milan,Tottenham die dan interesse hebben in een bepaalde speler. Kan me niet voorstellen dat Kennedy naar Galatasaray of Fenerbahce kan. Op basis van welke prestatie zou dat zijn.
De komende 50 minuten nog wel denk ik, want de wedstrijd begint toch pas om 16.00 u Ned. tijd?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:08 schreef Mr.Mills het volgende:
Nog steeds 0-0?
Zijn nog niet begonnenquote:
Oh hehe ze hadden ze altijd wel, jammer dat ze geen fakkels meer hebben.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:31 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nee, niet meer. Laatst toevallig gevraagd.
Heb wel deze gevonden, maar geen idee wat voor kwaliteit het is: http://www.partyshop.nl/bengaals-vuur-oranje-p-2635.html
Wijffie van die winkel beweert dat ze iets minder zijn dan de fakkels die bij watersportzaken te koop zijn. Alleen krijgen die ze stuk voor stuk pas in februari weer. En ik heb er van de week een paar nodig voor opening kunstgrasveld hier in de buurt.
Jong AZ komt op bezoek.
Volgens ajax.netwerk.to en livescore.com zijn ze al bezig hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
De komende 50 minuten nog wel denk ik, want de wedstrijd begint toch pas om 16.00 u Ned. tijd?
Volgens Futbol24.com nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:15 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Volgens ajax.netwerk.to en livescore.com zijn ze al bezig hoor.
Geen zin om te kijken, maar waarom?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:16 schreef koningdavid het volgende:
Wel een beetje een tragisch interview met Oleguer op AjaxTV, vooral dat einde.
Ik ben geen uitzondering als het gaat om de kritiek op Oleguer, maar misschien moet hij toch gewoon nog een kans krijgen tot het einde van het seizoen. Ik kan niet geloven dat hij werkelijk zo slecht is als dat hij de afgelopen wedstrijden liet zien. Misschien is het gewoon gewenning... niet elke speler past zichzelf even snel aan. En ook al behoort hij niet tot aller besten, als hij op dit niveau bij Barcelona had gespeeld, dan zou hij echt geen CL wedstrijden gespeeld hebben. Kortom, misschien hebben we hem gewoon wel te snel afgeschreven.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:16 schreef koningdavid het volgende:
Wel een beetje een tragisch interview met Oleguer op AjaxTV, vooral dat einde.
ja ben het volkomen met je eens. Hopelijk krijgt ie een kans in het tweede!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:36 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik ben geen uitzondering als het gaat om de kritiek op Oleguer, maar misschien moet hij toch gewoon nog een kans krijgen tot het einde van het seizoen. Ik kan niet geloven dat hij werkelijk zo slecht is als dat hij de afgelopen wedstrijden liet zien. Misschien is het gewoon gewenning... niet elke speler past zichzelf even snel aan. En ook al behoort hij niet tot aller besten, als hij op dit niveau bij Barcelona had gespeeld, dan zou hij echt geen CL wedstrijden gespeeld hebben. Kortom, misschien hebben we heb gewoon wel te snel afgeschreven.
Misschien kan hij voetballen maar Oleguer is geen leiderstype. Dit jonge team heeft een leiderstype nodig en Wielaert kan leiding geven.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:36 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik ben geen uitzondering als het gaat om de kritiek op Oleguer, maar misschien moet hij toch gewoon nog een kans krijgen tot het einde van het seizoen. Ik kan niet geloven dat hij werkelijk zo slecht is als dat hij de afgelopen wedstrijden liet zien. Misschien is het gewoon gewenning... niet elke speler past zichzelf even snel aan. En ook al behoort hij niet tot aller besten, als hij op dit niveau bij Barcelona had gespeeld, dan zou hij echt geen CL wedstrijden gespeeld hebben. Kortom, misschien hebben we heb gewoon wel te snel afgeschreven.
Lastig uit te leggen, moet je maar even kijken.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Geen zin om te kijken, maar waarom?
Nope, en is ook nergens te vinden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:56 schreef TheJanitor het volgende:
Weet iemand de opstellling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |