Zeker als je zoals ik de avond ervoor een feest heb in de HMHquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:28 schreef Jasza het volgende:
Lekker 3 uur in de bus zitten, wat een hel.
Ik begin er toch aan te denken om wel te gaan...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:28 schreef Jasza het volgende:
Technoboy de gekstequote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:30 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zeker als je zoals ik de avond ervoor een feest heb in de HMH
Valt best mee, zeker als je 3 uur in de bus zit om naar een stel mongolen te kijken die niet met wc-rollen om kunnen gaan, 2 uur wachten, en 3 uur met de bus terug. En dan drie dagen later WEER, maar dan een halve vrije dag moet nemen, om met een gevoelstemperatuur van 4 graden wél een wedstrijd te zien, en dan weer 3 uur terug, om midden in de nacht aan te komen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:28 schreef Jasza het volgende:
Darioquote:En wie denkt dat PSV-spits Danko Lazovic de koning van de scheldwoorden is na een gemiste kans, moet eens luisteren naar de Argentijnse Kroaat Dario Cvitanich die een bal naast kopt.
Vorig jaar was wel een hel ja. Nog geen 1,5 uur geslapen en dan dat. Baal dat ik geen kaartje heb voor Technoboy maar het scheelt wel een hoop verrotheidquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Valt best mee, zeker als je 3 uur in de bus zit om naar een stel mongolen te kijken die niet met wc-rollen om kunnen gaan, 2 uur wachten, en 3 uur met de bus terug. En dan drie dagen later WEER, maar dan een halve vrije dag moet nemen, om met een gevoelstemperatuur van 4 graden wél een wedstrijd te zien, en dan weer 3 uur terug, om midden in de nacht aan te komen.
Nee, deze jongen gaat de 25e even lekker wat anders doen.
Haha, vond stiekem de eerste keer ook nog mooier, er waren een hoop spektakel te zien. Jammer dat PSV destijds nog die 1-1 maakte tegen FC Twente, anders had ik alsnog de hele biervoorraad leeggedronken in de bus.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:48 schreef Jeroen427 het volgende:
Ach, een hel, uiteindelijk heb ik twee fantastische tripjes gehad ipv1. Toch een hoop gelachen, maar ja, i'm easily amused.
Is dit niet gewoon zo'n zelfde bericht als die hier vaak langs komen. Zetten ze gewoon aantal namen erbij zoals Ajax,Milan,Tottenham die dan interesse hebben in een bepaalde speler. Kan me niet voorstellen dat Kennedy naar Galatasaray of Fenerbahce kan. Op basis van welke prestatie zou dat zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:57 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Al eerder meldde ik dat er op Turkse sites stond dat Galatasaray interesse had in hem, nu dus ook Fenerbahce. Goed nieuws, hopelijk gaat hij weg.
Ik heb eigenlijk twee prima dagen gehad.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Valt best mee, zeker als je 3 uur in de bus zit om naar een stel mongolen te kijken die niet met wc-rollen om kunnen gaan, 2 uur wachten, en 3 uur met de bus terug. En dan drie dagen later WEER, maar dan een halve vrije dag moet nemen, om met een gevoelstemperatuur van 4 graden wél een wedstrijd te zien, en dan weer 3 uur terug, om midden in de nacht aan te komen.
Nee, deze jongen gaat de 25e even lekker wat anders doen.
Ik heb ze ooit bij de Halfords gezienquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:10 schreef kevin6188 het volgende:
Kan iemand mij trouwens helpen aan een adresje waar ik fakkels kan kopen? Liefst omgeving Amsterdam.
Decathlon naast de ArenA heeft ze ookquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:12 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik heb ze ooit bij de Halfords gezien
Weet alleen niet meer wat dat precies voor fakkels waren..
Ik weet het niet, maar hebben watersportzaken ze niet ook? Of zijn dat alleen maar signaalpijlen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:10 schreef kevin6188 het volgende:
Kan iemand mij trouwens helpen aan een adresje waar ik fakkels kan kopen? Liefst omgeving Amsterdam.
Nee, niet meer. Laatst toevallig gevraagd.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Decathlon naast de ArenA heeft ze ook
Werd op diverse Turkse sites gemeld...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:02 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon zo'n zelfde bericht als die hier vaak langs komen. Zetten ze gewoon aantal namen erbij zoals Ajax,Milan,Tottenham die dan interesse hebben in een bepaalde speler. Kan me niet voorstellen dat Kennedy naar Galatasaray of Fenerbahce kan. Op basis van welke prestatie zou dat zijn.
Die heeft al op het AT mee gedaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:57 schreef versteegrob het volgende:
Wou ik ook al vragen, misschien dat die 3e belg zijn debuut gaat maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |