abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64853163
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:11 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

geen Suarez?

ado=Koster
Ik heb Suarez op de bank gezet omdat ik al overtuigd ben van zijn kwaliteiten.
Sno en Sulejmani daarintegen wil ik weleens aan het werk zien.
pi_64853186
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:13 schreef Rumille het volgende:

[..]
[ code verwijderd ]

Ziet er goed uit.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_64853292
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:13 schreef Rumille het volgende:

[..]
[ code verwijderd ]

Doe maar liever een getergde Silva in plaats van Van der Wiel tegen die pyromanen.
pi_64853347
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:17 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Doe maar liever een getergde Silva in plaats van Van der Wiel tegen die pyromanen.
Vorig jaar sloeg hij juist dicht in de uitwedstrijd tegen Groningen...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_64853373
Als Aissati fit is wil ik hem trouwens op de plek van Sulejmani, Sulejmani op de plek van Urby en Urby op de plek van Gabri.
Aissati dan wel op dezelfde lijn als Gabri en Urby.

1
2
3
4
-------------------Stekelenburg-------------
-Van der Wiel-Wielaert-Vertonghen-Vermaelen-
----------Gabri-------Aissati------Emanuelson-----
--------Suárez------Cvitanich-----Sulejmani-

Zo dus.
pi_64853436
Stekelenburg!

Hoewel ik vind dat Vermeer het uitstekend gedaan heeft, blijft Maarten mijn nummer 1. Toch wel een luxe wat we nu hebben met 2 redelijk goede keepers.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_64853479
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Stekelenburg!

Hoewel ik vind dat Vermeer het uitstekend gedaan heeft, blijft Maarten mijn nummer 1. Toch wel een luxe wat we nu hebben met 2 redelijk goede keepers.
pi_64853587
Wel mooi dat KJH opgerot is. Hoeven we voorin niet zoveel te puzzelen nu.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_64853595
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Wel mooi dat KJH opgerot is. Hoeven we voorin niet zoveel te puzzelen nu.
pi_64853677
TT
pi_64853901
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:18 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Vorig jaar sloeg hij juist dicht in de uitwedstrijd tegen Groningen...
Slechter dan Van der Wiel de laatste weken kan het toch niet zijn?
pi_64854082
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:31 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Slechter dan Van der Wiel de laatste weken kan het toch niet zijn?
Van der Wiel was niet best de laatste weken nee, dat klopt. Hij blijft toch meer een centrale verdediger. Silva mag ook best de kans krijgen w.m.b.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_64854174
Kut. Voetblessure Vertonghen. Foto's maken en alles, dus misschien wel foute boel.
quote:
Jan Vertonghen viel tegen het eind van de training uit met een blessure aan zijn linkervoet.
Vertonghen is vrijdagmiddag naar het ziekenhuis gegaan om een foto van zijn voet te laten maken. De ernst van de kwetsuur is nu nog niet bekend.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_64854197
silva op de rechtsback vd wiel in het centrum. probleem opgelost. of Alderweireld centraal
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_64854216
Ik zit al 2 dagen met smart te wachten op de 10 beste goals van Machlas maar het wil maar niet loaden.

http://ajax.aegon.nl/index.php?id=1&video=18465
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')