Ik heb Suarez op de bank gezet omdat ik al overtuigd ben van zijn kwaliteiten.quote:
Vorig jaar sloeg hij juist dicht in de uitwedstrijd tegen Groningen...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Doe maar liever een getergde Silva in plaats van Van der Wiel tegen die pyromanen.
| 1 2 3 4 | -Van der Wiel-Wielaert-Vertonghen-Vermaelen- ----------Gabri-------Aissati------Emanuelson----- --------Suárez------Cvitanich-----Sulejmani- |
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Stekelenburg!
Hoewel ik vind dat Vermeer het uitstekend gedaan heeft, blijft Maarten mijn nummer 1. Toch wel een luxe wat we nu hebben met 2 redelijk goede keepers.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Wel mooi dat KJH opgerot is. Hoeven we voorin niet zoveel te puzzelen nu.
Slechter dan Van der Wiel de laatste weken kan het toch niet zijn?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vorig jaar sloeg hij juist dicht in de uitwedstrijd tegen Groningen...
Van der Wiel was niet best de laatste weken nee, dat klopt. Hij blijft toch meer een centrale verdediger. Silva mag ook best de kans krijgen w.m.b.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Slechter dan Van der Wiel de laatste weken kan het toch niet zijn?
quote:Jan Vertonghen viel tegen het eind van de training uit met een blessure aan zijn linkervoet.
Vertonghen is vrijdagmiddag naar het ziekenhuis gegaan om een foto van zijn voet te laten maken. De ernst van de kwetsuur is nu nog niet bekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |