Oh al gevonden...is dit hem?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:22 schreef Wiets het volgende:
[..]
En ík vind hem gewoon sexy
zucht
Beno
leuk begin van je zondag....quote:Evacuatie studentenflat na brand
DVHN | Gepubliceerd op 11 januari 2009, 10:43
groningen -
Tientallen bewoners van een studentenflat aan de Planetenlaan in Groningen moesten zondagochtend geëvacueerd worden toen er brand uitbrak op de eerste etage. Vanwege de kou bracht de politie een groot deel van de bewoners over naar het politiebureau aan de Rademarkt. Niemand raakte bij de brand gewond. Ruim een jaar geleden stonden bewoners van de flat ook al buiten vanwege een brand. Over de oorzaak van de brand is nog niets bekend.
Dat is hem. Niet erg flatteuze foto. Je moet gewoon een keer Beno's Stad kijken.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:34 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh al gevonden...is dit hem?
[ afbeelding ]
Sexy? Echt?
berlikum met een k, met een c ligt in brabantquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:08 schreef maok het volgende:
Het was koud in berlicum, maar gelukkig was er snert, warme chocolade melk en frikadellen. Onderweg ook nog even een fok!stokopgehaald, die ga ik staks nog even weg brengen.
http://www.oogtv.nl/ontwikkelen/php/videoarchief_.php?catid=2quote:Op zondag 11 januari 2009 13:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat is hem. Niet erg flatteuze foto. Je moet gewoon een keer Beno's Stad kijken.
Ik vind van wel.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat is hem. Niet erg flatteuze foto.
Nee hoor, gewoon op tv. Uitzending is tussen half zes en één uur.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:07 schreef Bob. het volgende:
Kun je OOG tv alleen op internet kijken? Nu ben ik nieuwsgierig, maar ik kan hier geen dingen met geluid doen.
Ik heb 'm wel 's chagrijniger zien kijken.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
Flatteus lukt ook niet bij dit oermens
Bijna... Zo ff naar thuisthuisquote:Op zondag 11 januari 2009 15:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel 's chagrijniger zien kijken.![]()
Zit je al aan de taart Grulez?
En wind mee?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:27 schreef teigan het volgende:
Zo, net even meegedaan aan de zuidlaardermeertocht..
Na 10 km vond ik het wel weer best, stuk flinke tegenwind eerst, toen wind mee..
Maar ik geloof dat ik toch de voorkeur geef aan skates....
Veel plezier.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Veel plezier.![]()
Wel handig om je verjaardag daar te vieren, geen rotzooi achteraf.![]()
Mijn vader is ook van 11-1, zou vandaag 60 zijn geworden.![]()
Dat is mijn broertje.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hum ok... Bij mijn beste vriend net zo...
Ah dus tochquote:Op zondag 11 januari 2009 15:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat is mijn broertje.![]()
ik herken je uit je fobo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |