inderdaadquote:Op maandag 12 januari 2009 20:10 schreef -_Tommy_- het volgende:de winter is echt weg aan het gaan
geen sneeuw meer, vieze waterkou
bleegh!
aah okquote:Op maandag 12 januari 2009 20:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed!
Vriend van mij z'n auto was kapot, dus heb even met hem bij de Mac gegeten en heb hem toen ergens in Breda bij een cliënt afgezet
had jou nog niet gezienquote:
Ik ben zo'n schatjequote:
haha, zelf kennisquote:Op maandag 12 januari 2009 20:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben zo'n schatje
Eigenlijk zou een ander meisje hem brengen, maar het college was veel eerder afgelopen & ik moest ook eten, dus ja..
o was het brugge zelfsquote:
Het was iig geen Bruggequote:Op maandag 12 januari 2009 21:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o was het brugge zelfs
* Crazy-M gaat zich heeeeel hard in een hoekje zitten schamen
de: oude koeien uit de sloot verhalen ?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het was iig geen Brugge![]()
Maar het was in Theux, Ardennen, vlakbij Spa/ Verviers. En het was in 3 woorden: GE-WEL-DIG!!!![]()
Veel toekomstige "oude-koeien" meegemaakt![]()
Dat, of vrouwenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de: oude koeien uit de sloot verhalen ?
Vanaf vandaag hebben we dus weer zoveel meegemaakt dat we op verjaardagen weer veel te ouwehoeren hebben.. "Weet je nog in Theux? Toen J. zei dat het maar een klein stukje lopen was?"quote:Op maandag 12 januari 2009 21:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de: oude koeien uit de sloot verhalen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dat moment nietquote:Op maandag 12 januari 2009 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
hahaha, kijk dat zijn juist de toffe verhalen
ok, dan snap ik hemquote:Op maandag 12 januari 2009 22:04 schreef theKiD het volgende:
[..]
Op dat moment niet![]()
D'r is zoveel gebeurt dit weekendEen literfles zeepschuim in de jaccuzi.... Niet echt aan te raden
Maar ja.. ze hadden laatste krat bier bij de jaccuzi schuimbad gezet..
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:18 schreef Crazy-M het volgende:
Goeiemorgen allen
en voor diegene die vandaag tentamens heeft: Succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |