het kan natuurlijk ook heel druk zijn daarquote:Op maandag 12 januari 2009 15:42 schreef styliste het volgende:
[..]
tenks, had ze al gebeld maar ze nemen niet op.
Dus dan zullen ze wel niet open zijn styliste.....
jaja blond he...
tis maar een klein zaakje, lijkt me sterk dat ze daar zo druk zijn dat ze 5 keer de telefoon gewoon laten rinkelenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het kan natuurlijk ook heel druk zijn daar
klinkt als een flinke K**dagquote:Op maandag 12 januari 2009 16:53 schreef PierreTT het volgende:
Die zijn volgens mij altijd dicht op maandag inderdaad...ben er net nog langsgelopen, met de fiets aan de handMn fiets had een major breakdown op de terugweg van de universiteit, waar ik overigens mijn tentamen accounting goed verneukt heb
Die zit vlak bij mij! das best een toffe kerel..quote:Op maandag 12 januari 2009 17:47 schreef PierreTT het volgende:
Ja ach, dat soort dagen heb jeKan er nog wel om lachen gelukkig, en mn fiets is morgenochtend alweer klaar (Hulde aan de Fietsemaoker op de Korenbloemstraat!)
waar woon je dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:56 schreef PierreTT het volgende:
Ja relaxe gast...ook niet heel erg duur...zit ook vlak bij mij trouwens
jep vlak bij het vondelpleinquote:Op maandag 12 januari 2009 18:16 schreef PierreTT het volgende:
Andere kant achter Korvelplein, richting Korenbloemstraat etc?
Ging het zo slecht?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:53 schreef PierreTT het volgende:
Die zijn volgens mij altijd dicht op maandag inderdaad...ben er net nog langsgelopen, met de fiets aan de handMn fiets had een major breakdown op de terugweg van de universiteit, waar ik overigens mijn tentamen accounting goed verneukt heb
zeker weten! ook leuk met het kromhout park in de buurtquote:Op maandag 12 januari 2009 18:27 schreef PierreTT het volgende:
Ahh nice...best relax wonen daar of niet?
Neuh, dat ligt al een tijd achter me.quote:Op maandag 12 januari 2009 07:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij hebt er zo ook één?
Waardeloos is het...
sorry dat ik niet gelijk zagquote:Op maandag 12 januari 2009 19:26 schreef hetzusjevan het volgende:
't is Tinkerbell Crazy, zie je dat niet!. Deze heb ik al eens eerder gehad.. die ik als laatste had kan ik ook niet eeuwen houden aangezien mijn adoratie voor een bepaald acteur vaak verandert
. Dus dan maar weer even Tinkerbell
.
hoe was het in tilburg ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |