Herstel: negenkoppig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:05 schreef Heero87 het volgende:
Ik had eerst mijn twijfels bij die achtkoppige jury, maar nu ik de namen zie, kijk ik er al naar uit..
Sien Eggers?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:47 schreef Arn0 het volgende:
Jammer van Sien Eggers, voor de rest ziet de jury er wel oké uit.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sien Eggers?
Is dat niet die ene die precies weet in welk jaar welke voetbalclub de Belgische beker won?
'Mag Ik U Kussen' op Canvas, daar etaleerde Sien Eggers haar voetbalkennis.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:54 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dat is die actrice van Het Eiland en in de Gloria die ook bij Wim Helsen zijn programma (
) zat.
Ohzo, dacht al dat het zoiets was. Niet gekeken neequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
'Mag Ik U Kussen' op Canvas, daar etaleerde Sien Eggers haar voetbalkennis.
Leukquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
* Wim Helsen (komiek)
* Youp van 't Hek (Nederlandse cabaretier)
* Lien Van De Kelder (actrice/presentatrice)
* Matthijs van Nieuwkerk (Nederlandse presentator)
Klopt, in het vierde seizoen. Ook voor Marcel Vanthilt is het zijn tweede deelname.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Maaike Cafmeyer, die was toch al eerder te gast?
Misschien weet niemand het, maar Bruno Wyndaele was de originele presentator van De Slimste Mens Ter Wereld. Hij werd in seizoen 2 vervangen door Erik Van Looy.
Inderdaad ja, uit het eerste seizoen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:21 schreef Heero87 het volgende:
Voor Peter Vandermeersch ook geloof ik..
Ik, ik heb een abonnement, hoezo?quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:08 schreef Ofyles2 het volgende:
Snelle rondvraag:
Wie van de Belgen krijgt dinsdag de HUMO binnen of is deze van plan te kopen op dezelfde dag?
Mijn dank is groot.
Oké, ik zal het dinsdag posten. Ik veronderstel dat het gewoon bij het tv-gids gedeelte staat?quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wilde namelijk weten welke drie kandidaten het nieuwe seizoen inluiden.
Hmm, vaag, ik vind er niets van terug. Het enige wat ik weet, is dat het drie vrouwen zijnquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:15 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Oké, ik zal het dinsdag posten. Ik veronderstel dat het gewoon bij het tv-gids gedeelte staat?
Merci.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:35 schreef Defected het volgende:
De eerste 3 kandidaten van het seizoen zijn Sabine Hagedoren, Lien Van De Kelder en Ann De Bie stond in de krant vandaag.
Zelfde als vorig jaar iig.quote:Op maandag 7 december 2009 18:54 schreef Felagund het volgende:
Tvp, dat ik er straks aan denk om te kijken.
Is de vorige presentator er nu mee gestopt?
Neen, het is nog steeds Erik van Looy. De jury (Rik Torfs) is wel vervangen door een 9-koppige jury;quote:Op maandag 7 december 2009 18:54 schreef Felagund het volgende:
Tvp, dat ik er straks aan denk om te kijken.
Is de vorige presentator er nu mee gestopt?
Ah, op die fiets. Gelukkig, hij hoort er toch wel bij het programma.quote:Op maandag 7 december 2009 18:56 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Neen, het is nog steeds Erik van Looy. De jury (Rik Torfs) is wel vervangen door een 9-koppige jury;
[ afbeelding ]
Wat dacht je van zelfspot bij zowel de presentator als bij de kandidaten en de juryleden. Je mist iets.quote:Op maandag 7 december 2009 19:12 schreef CarolineTensen het volgende:
Ik snap niet waarom de Belgen (en een paar Fokkers) dit zo'n geweldig programma vinden. Ik heb het meerdere malen een kans gegeven vorig jaar maar ik snap het gewoon niet.
quote:Goedkoop en lelijk decor, geen aanstekelijke of herkenbare tune en geen geldprijzen.
Klopt.quote:En op RTL4 is het geen haar beter.
Het niveau in België ligt anders wel hoog.quote:Het format is het enige wat wel min of meer deugt, maar het spat gewoon niet van het scherm af. Prima voor heel laat op de avond om lekker in te dommelen, maar dat DIT het kijkcijferkanon in Belgien is...![]()
Ik heb liever de intro van Kees Schilperoort dan die van Martijn Schimmer.quote:Vergelijk dat eens met mijn quiz, alleen al als je de intro ziet, heb je het idee van: NU KOMT ER IETS!!!
Bedoel je deze intro?quote:Op maandag 7 december 2009 19:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb liever de intro van Kees Schilperoort dan die van Martijn Schimmer.
Idd, don't feed the trollquote:Op maandag 7 december 2009 19:20 schreef Xrenity het volgende:
Ga anders serieus in op een member genaamd Caroline Tensen
Ben benieuwd vanavondIk ben er bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |