quote:
ik heb het gistere gedownloadquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:08 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb die dvd box met 8 dvd's
24 uur non-stop thunderbirds
THUNDERBIRDS ARE GO!111
neequote:
na-geaapt van de thunderbirdsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
doe mij maar Team America
FUCK YEAH!!
Deze is beter dan "vriendin, die", daar haal je niks uit en nu trekt ie nog thunderbirds fans.quote:
inderdaadquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
en tevens mijn kwaliteitspost verwijderd .... de zuurpruim
maak er dan wat degelijks van zoals:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Deze is beter dan "vriendin, die", daar haal je niks uit en nu trekt ie nog thunderbirds fans.
Het is jouw topic, denk iets langer na voor je 'm opent!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:13 schreef crazy987 het volgende:
[..]
maak er dan wat degelijks van zoals:
Vriendin die oude series niet kent'
De mijne ook hé worm! Ach ja, wat maakt dat uit. het is enkel dataquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
en tevens mijn kwaliteitspost verwijderd .... de zuurpruim
Ik, heb hem nog steedsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:16 schreef TC03 het volgende:
Thundersbirds
Wie had hier vroeger ook het Thunderbirds-eiland?
Had ik ook altijd last van.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik, heb hem nog steeds
Alleen er is één palmboompje afgebroken![]()
Thunderbird 2 vond ik altijd het mooist. Ik heb die stalen versies van al die dingen nog, tegenwoordig is het allemaal plastic
heb ik vroeger ook gehadquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:16 schreef TC03 het volgende:
Thundersbirds
[ afbeelding ]
Legendarisch speelgoed.
Plastic troep speelgoed.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:16 schreef TC03 het volgende:
Thundersbirds
[ afbeelding ]
Legendarisch speelgoed.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:16 schreef TC03 het volgende:
Thundersbirds
[ afbeelding ]
Legendarisch speelgoed.
had hem zelf gebouwd als sinterklaassurprise voor mijn broertje.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:16 schreef TC03 het volgende:
Thundersbirds
[ afbeelding ]
Legendarisch speelgoed.
Ik heb al die voertuigen ook (van staal ja), alleen heb het eiland nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik, heb hem nog steeds
Thunderbird 2 vond ik altijd het mooist. Ik heb die stalen versies van al die dingen nog, tegenwoordig is het allemaal plastic
Nee hoor, die raketten etc waren allemaal van staalquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:20 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Plastic troep speelgoed.![]()
Lego was/is veel toffer.![]()
Is jouw lego van staal dan ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:20 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Plastic troep speelgoed.![]()
Lego was/is veel toffer.![]()
Gaat me niet zozeer om het plastic, is Lego ook, maar meer om de voorgevormde poppenhuis-prullaria zoals bij Playmobil, geen tof speelgoed voor echte mannen dus.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nee hoor, die raketten etc waren allemaal van staal.
Heb hem nog. alleen de schepen zijn spoorloos.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:16 schreef TC03 het volgende:
Thundersbirds
[ afbeelding ]
Legendarisch speelgoed.
Ik dacht bij het zien v/d TT dat het over iemand ging die zijn Ford Thunderbird zijn vriendin noemde!quote:
Die stalen had ik ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik, heb hem nog steeds
Ha die had ik ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:16 schreef TC03 het volgende:
Thundersbirds
[ afbeelding ]
Legendarisch speelgoed.
Dat zit dus niet bij het pakket.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:26 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Gaat me niet zozeer om het plastic, is Lego ook, maar meer om de voorgevormde poppenhuis-prullaria zoals bij Playmobil, geen tof speelgoed voor echte mannen dus.
Is ook zo, dát zat in dat bakje.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ha die had ik ook
Met dat gele onderzeerachtig dingetje wat je in de groene kon stoppen
Dat was thunderbird 4quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Is ook zo, dát zat in dat bakje.
Toch is Lego is veul toffer omdat je er van alles mee van kan maken naar eigen inzicht, die thunderbirds voertuigen zijn ook gewoon kant en klaar meuk, wat heb je daaraan/wat kun je ermee? Doen alsof je een raket met je handjes laat vliegen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat zit dus niet bij het pakket.Alleen de voertuigen
Jaa die had ik vroeger ook. Met de Spaanse stemmenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:16 schreef TC03 het volgende:
Thundersbirds
[ afbeelding ]
Legendarisch speelgoed.
Echte gangsters hadden gewoon lego EN het thunderbirdeilandquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:34 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Toch is Lego is veul toffer omdat je er van alles mee van kan maken naar eigen inzicht, die thunderbirds voertuigen zijn ook gewoon kant en klaar meuk, wat heb je daaraan/wat kun je ermee? Doen alsof je een raket met je handjes laat vliegen?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Is ook zo, dát zat in dat bakje.
Waarom precies op 30 april?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:24 schreef Desunoto het volgende:
Die roze auto had ik ook.
Volgens mij heb ik heel dat eiland incl. voertuigen ooit op 30 april verkocht of zo.
Misschien is zijn vriendin een plastic dwerg met een gedrongen kop.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:13 schreef Copycat het volgende:
Je vriendin staat ook bekend als dondervogel?
Ja, als er nou thunderbirds stond. Nu dacht ik dat zijn vriendin een mailclient was.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Deze is beter dan "vriendin, die", daar haal je niks uit en nu trekt ie nog thunderbirds fans.
quote:
Hahahahaha,quote:
Zegt koninginnemarkt jou iets?quote:
Dat eiland was geniaalquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:05 schreef Dzy het volgende:
Oh kut ze reed in de FAB1Niet de FAP1.
En ook ik had het eiland inclusief alle voertuigen, en ik had ook een thunderbirds 5 aan m'n plafond hangen. Dat hadden al m'n klasgenoten nietDie had m'n opa meegenomen uit de states.
Maak ff foto van die thunderbird 5quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:05 schreef Dzy het volgende:
Oh kut ze reed in de FAB1Niet de FAP1.
En ook ik had het eiland inclusief alle voertuigen, en ik had ook een thunderbirds 5 aan m'n plafond hangen. Dat hadden al m'n klasgenoten nietDie had m'n opa meegenomen uit de states.
Die heb ik allang niet meer, eens kijken of ik een vergelijkbare kan vinden op het netquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maak ff foto van die thunderbird 5
Of beter nog, een stop-motion filmpjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maak ff foto van die thunderbird 5
Die had ik nietquote:
Ik zit ook nog steeds vanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:31 schreef zovty het volgende:
[..]
Oja? Wat denk je dat aka betekent dan?
laatste keer dat ik checkte was het also known as.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:31 schreef zovty het volgende:
[..]
Oja? Wat denk je dat aka betekent dan?
In de TT staat nu dat de vriendin ook bekend staat als Thunderbird. Alhoewel dat zo'n beetje de natte droom is van elke 20+'er denk ik niet dat dat het geval is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
laatste keer dat ik checkte was het also known as.
ik ben 18 zij 16quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:35 schreef MASD het volgende:
[..]
In de TT staat nu dat de vriendin ook bekend staat als Thunderbird. Alhoewel dat zo'n beetje de natte droom is van elke 20+'er denk ik niet dat dat het geval is.
gadverdammequote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:08 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb die dvd box met 8 dvd's
24 uur non-stop thunderbirds
THUNDERBIRDS ARE GO!111
had al tegen modje gezecht dat hij em ook kon wijzigen in:quote:
does not know natuurlijkquote:
dat hoeft nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Anders zet je er ook ff hvj nwly ntbbq bij als je toh bezig bent
Wat ben jij nou weer voor een vage modquote:
Heb ik gekregen van de Kerstman!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:39 schreef neen het volgende:
[..]ik ook, 13 euro bij Mediamarkt
KOPEN KOPEN KOPEN
Eensquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor een vage mod
Maak er dan gewoon "THUNDERBIRDS ADORATIETOPIQUE" van en zet het in GC
Ja, dat deed ik daarmee vroeger ja. Allemaal spannende avonturen verzinnenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:34 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Toch is Lego is veul toffer omdat je er van alles mee van kan maken naar eigen inzicht, die thunderbirds voertuigen zijn ook gewoon kant en klaar meuk, wat heb je daaraan/wat kun je ermee? Doen alsof je een raket met je handjes laat vliegen?
Jouw Engels > Nederlands vertalingen zijn nou ook niet bepaald hoogstaand he.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:57 schreef Hoogstaande het volgende:
Vriendin die niet kent thunderbirds?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jouw Engels > Nederlands vertalingen zijn nou ook niet bepaald hoogstaand he.
Je lijkt wel zo'n vertaalsite.
Lol, wistikveel waar dnk voor staatquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jouw Engels > Nederlands vertalingen zijn nou ook niet bepaald hoogstaand he.
Je lijkt wel zo'n vertaalsite.
ik ken de de afkorting ook nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Lol, wistikveel waar dnk voor staat
Ik ben geen msnbreezersletje die al dat soort afkortingen kent
Ik gokte maar wat
En dan zeker ook nog zo'n oorlogsgeluidjes erbij maken zovan 'brrrrrrr, boemboemboem!!'quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:54 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik daarmee vroeger ja. Allemaal spannende avonturen verzinnen
dat was vroegah leukquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:12 schreef Rosbief het volgende:
[..]
En dan zeker ook nog zo'n oorlogsgeluidjes erbij maken zovan 'brrrrrrr, boemboemboem!!'
Alsof ik zo'n heel kuttopic door ga lezenquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Alsof ik zo'n heel kuttopic door ga lezen
ha- ha.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:06 schreef crazy987 het volgende:
de thunderbirds niet eens ken
wat is dat nou toch.
menig mens kent het wel, zelfs als je het nog nooit/amper hebt gezien.
dus gistere haar maar eens laten zien wat het is
en daarna romeo & juliet
klacht: vriendin kent goede oude series niet
verwachte reacties: ts moet nieuwe vriendin zoeken, volblaffen dat mokkel, kuttopic, ect
Ja die had ikquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:16 schreef TC03 het volgende:
Thundersbirds
[ afbeelding ]
Legendarisch speelgoed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |