Misschien is zijn vriendin een plastic dwerg met een gedrongen kop.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:13 schreef Copycat het volgende:
Je vriendin staat ook bekend als dondervogel?
Ja, als er nou thunderbirds stond. Nu dacht ik dat zijn vriendin een mailclient was.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Deze is beter dan "vriendin, die", daar haal je niks uit en nu trekt ie nog thunderbirds fans.
quote:
Hahahahaha,quote:
Zegt koninginnemarkt jou iets?quote:
Dat eiland was geniaalquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:05 schreef Dzy het volgende:
Oh kut ze reed in de FAB1Niet de FAP1.
En ook ik had het eiland inclusief alle voertuigen, en ik had ook een thunderbirds 5 aan m'n plafond hangen. Dat hadden al m'n klasgenoten nietDie had m'n opa meegenomen uit de states.
Maak ff foto van die thunderbird 5quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:05 schreef Dzy het volgende:
Oh kut ze reed in de FAB1Niet de FAP1.
En ook ik had het eiland inclusief alle voertuigen, en ik had ook een thunderbirds 5 aan m'n plafond hangen. Dat hadden al m'n klasgenoten nietDie had m'n opa meegenomen uit de states.
Die heb ik allang niet meer, eens kijken of ik een vergelijkbare kan vinden op het netquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maak ff foto van die thunderbird 5
Of beter nog, een stop-motion filmpjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maak ff foto van die thunderbird 5
Die had ik nietquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |