owjaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
We spammen toch nooit. We maken alleen kwaliteitsposts...
Jah?? Ow gaaf hoe gaat dat? Moet je dan ook geld verzamelen en daar hoeden van kopen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat FVP zegt. Maar er staat me vaag iets bij dat er ook een online spel ergens op internet zweeft...
Oscar, Mara en Renzo.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
owja
Was t leuk in t ehhmmm sjit,... geen theater maar..... ehhmmm, ik ben t echt kwijt. Verdomme!![]()
Zo dan maar :
Was t leuk daar waar je ook al weer heen was?
Valt wel mee toch.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
13 posts achter elkaar. Die van Outpost telt niet mee namelijk. Die heeft er al teveel in dit topic...
Nee, ik dacht dat je daar een Mac van kon kopen. Dat heb ik ergens een paar topics terug gelezen...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jah?? Ow gaaf hoe gaat dat? Moet je dan ook geld verzamelen en daar hoeden van kopen?
Nee! :quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
Heb ik nu het belangrijkste gehad van wat ik gemist heb?
daar heb ik niets over gezien van jou. Net als die daar voor was :quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Het is dat je een man ben en ik wel hetero.
Anders had ik t wel geweten hoor!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daarom vullen wij elkaar zo goed aan
hehe Dat bedoelde ik maar kon er niet meer op komenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
Oh ja, het was de schouwburg waar ik heen was.
Ik ben inderdaad hetero, maar vullen wij elkaar dan goed aan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee! :
[..]
daar heb ik niets over gezien van jou. Net als die daar voor was :
[..]
Echt wel. Je zou ze zo willen sabelen...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hehe Dat bedoelde ik maar kon er niet meer op komen
Wel GEIL trouwens die stijve tepels van Mara
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |