Ja, dat heet KLB.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:12 schreef dagdag het volgende:
hier is al centraal topic ergens
Het was de duurste versie die ik zo even kon vinden op pricewatch...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:17 schreef Desunoto het volgende:
Zo hé.. dat Microsoft Office Professional 2007 kost wel erg veel.
Dat dus... Klanten de schuld geven van de incompetentie van de verkopersquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:17 schreef Ronhui het volgende:
Moet je maar goed je werk doen en geen halve waarheden verkondigen!
Vermelden ze bij de supermarkt het ook als jij een krop sla koopt dat er nog geen dressing overheen zit?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:22 schreef Thy... het volgende:
[..]
Dat dus... Klanten de schuld geven van de incompetentie van de verkopers
Waarschijnelijk was ik de desbetreffende verkoper (kan het me niet meer herinneren, maar toch).quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:26 schreef Cothen het volgende:
De vraag is dan natuurlijk ook of de klant er naar gevraagd heeft of er office opzit.
De vraag is dan ook of de medewerker heeft verteld of office al dan niet volledig erop staat.
correctquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:27 schreef Chinless het volgende:
Zelfs dat is geen geldige reden om de laptop retour te nemen. Dat jullie het doen is wel een service
Fout.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:28 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Abs is verplicht, cruise control is zo'n beetje standaard en airco is een must. Dus ja ik verwacht dat wanneer ik een nieuwe auto koop uit de middenklasse dat deze dingen erbij zitten.
Eigenlijk heb ik geen verstand van auto's, dus riep ik maar wat termenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:28 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Abs is verplicht, cruise control is zo'n beetje standaard en airco is een must. Dus ja ik verwacht dat wanneer ik een nieuwe auto koop uit de middenklasse dat deze dingen erbij zitten.
beetje een slechte vergelijking, denk dat iedereen dat wel weet. bij computers is dat nogal anders. je kunt je waarschijnlijk niet goed in de klant verplaatsen, er zijn ook gewoon mensen die er de ballen verstand van hebben. Daarom moet je dus gewoon zo duidelijk mogelijk zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:25 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Vermelden ze bij de supermarkt het ook als jij een krop sla koopt dat er nog geen dressing overheen zit?
Ja dat is ook wel weer zo, maar toch vind ik dat je als klant zijnde ook wel wat na mag denken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:32 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
beetje een slechte vergelijking, denk dat iedereen dat wel weet. bij computers is dat nogal anders. je kunt je waarschijnlijk niet goed in de klant verplaatsen, er zijn ook gewoon mensen die er de ballen verstand van hebben. Daarom moet je dus gewoon zo duidelijk mogelijk zijn
Waarom is dat vervelend? Zoek anders een baan waar je niet in contact komt met mensen!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:15 schreef nomad87 het volgende:
gvd ja! totaal mee eens!! volgens mij zit dat tegenwoordig nergens meer bij...
wat ook vervelend is als klanten zeuren om korting:S
"kun je wat met de prijs doen?" NEHEEE!!!!!
ik heb al een andere baan maar dat neemt niet weg dat ik me er nog steeds aan erger.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:19 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Zoek anders een baan waar je niet in contact komt met mensen!
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:22 schreef nomad87 het volgende:
[..]
ik heb al een andere baan maar dat neemt niet weg dat ik me er nog steeds aan erger.
zelfs als een systeem in de aanbieding was..
"kunt u nog iets aan de prijs doen?"
daar heb je dan wel weer gelijk in.. maar iedereen vraagt het, dus vandaar is het voor mij vervelend!quote:
Nee dus. Als er niks mis is met het product, is ruilen of geld terug een gunst van de winkelier. Hij is tot geen van beiden verplicht.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:59 schreef DoctorB het volgende:
De klant mag die laptop retourneren met als reden dat ie hem niet lekker vindt ruiken.
Je hoeft geen geld terug te geven, een tegoed bon mag ook. Da's zijn recht als consument nl.
tenzij de winkelier dat wel vermeld. Dan moet je niet zeiken als mensen hun spullen terug komen brengen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee dus. Als er niks mis is met het product, is ruilen of geld terug een gunst van de winkelier. Hij is tot geen van beiden verplicht.
Idd...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:15 schreef nomad87 het volgende:
gvd ja! totaal mee eens!! volgens mij zit dat tegenwoordig nergens meer bij...
wat ook vervelend is als klanten zeuren om korting:S
"kun je wat met de prijs doen?" NEHEEE!!!!!
Heb ik dat beweerd? Nee... Bijbaantjes zijn (meestal) niet om mee te pimpen...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:19 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Waarom is dat vervelend? Zoek anders een baan waar je niet in contact komt met mensen!
Tegenklacht: doen alsof verkoper in een computerwinkel een hele knappe baan is...
Gebeurt ook nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:44 schreef Meh7 het volgende:
Niet adverteren met dingen die er niet in zitten of maar half in zitten.
Wat een onzin reactie...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:28 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Nee, wij adverteren daar niet mee, het enige wat wel op de laptop staat is een snelkoppeling in het start menu naar de 60 dagen trial...quote:
Dat je niet het risico loopt om in Guantanamo Bay terecht te komen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:58 schreef Lakitu het volgende:
Wat een zeikerd, wat is nou de meerwaarde van een legale MS Office?
HAHAHA IK LACH ME DOODquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat je niet het risico loopt om in Guantanamo Bay terecht te komen.
Sow, jij praat onzin! ABS is pas verplicht vanaf september 2010 (zie ook: http://www.ad.nl/autowere(...)euwe_autorsquos.html ), Cruise Control zit ook lang niet op alle auto's standaard, in 9 van de 10 gevallen is dat een optie en hetzelfde geldt voor airco. Ik zou de folders van de dealer toch eerst maar eens goed doorlezen als ik jou was.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:28 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Wie zegt dat alle Office gebruikers betalen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:13 schreef Uro het volgende:
Mensen die betalen voor hun kantoorapplicaties... ze hebben zeker nog nooit van OpenOffice.org gehoord... is net zo goed en gratis.
Je je gaat als verkoper precies vertellen wat er allemaal NIET op zit.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:26 schreef Cothen het volgende:
De vraag is dan natuurlijk ook of de klant er naar gevraagd heeft of er office opzit.
De vraag is dan ook of de medewerker heeft verteld of office al dan niet volledig erop staat.
Als mensen wisten hoeveel marge er op comptuters en computeronderdelen zitten dan zouden ze het niet eens durven vragen. Meeste artikelen zit maar tussen de 5 en 10% op.quote:
Idd! Soms nog wel minder als datquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als mensen wisten hoeveel marge er op comptuters en computeronderdelen zitten dan zouden ze het niet eens durven vragen. Meeste artikelen zit maar tussen de 5 en 10% op.
Als het gewoon inde winkel heeft gekocht heb je gewoon pech. Het is dan een service van de winkel als ze hem terugnemen. Het is geen recht. Dit geld alleen bij het kopen op afstand. En dan nog alleen maar als het product als nieuw is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:59 schreef DoctorB het volgende:
De klant mag die laptop retourneren met als reden dat ie hem niet lekker vindt ruiken.
Je hoeft geen geld terug te geven, een tegoed bon mag ook. Da's zijn recht als consument nl.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |