Bubblefishquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:11 schreef Geqxon het volgende:
En dan kom je een leuke vacature tegen:
http://banen.computable.nl/careers/jobsearch/detail?jobId=15409427&viewType=main&networkView=main
En dan dat email-adres he. Wil ik er wel werken...
Werkverschaffingquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:23 schreef Sjowhan het volgende:
Mogge trouwens. Vandaag verder met weer intern verhuizen. Ze blijven me bezig houden
<3. ICHC <3.quote:
Snap er geen reet vanquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:27 schreef Geqxon het volgende:
www.qftw.net
Hey kijk, een wachtwoord.
Leuk, zo'n stack trace.![]()
!
De website was gecrashed, de sourcecode van waar het fout ging werd op het beeldscherm getoond inclusief wachtwoord.quote:
Ja, maar dat gezegde geldt alleen als je ongetrouwd of ontrouw bentquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:45 schreef Geqxon het volgende:
En we kennen het Mero gezegde he. Meer geld, met geld kun je vrouwen versieren = meer sex.
Ohhh. En opgeslagen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De website was gecrashed, de sourcecode van waar het fout ging werd op het beeldscherm getoond inclusief wachtwoord.
En dat ben je?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, maar dat gezegde geldt alleen als je ongetrouwd of ontrouw bent
quote:
Elke man is ontrouw.Zelfs ik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, maar dat gezegde geldt alleen als je ongetrouwd of ontrouw bent
Nee, dat kan ik me nu nog niet veroorloven. Misschien als ik teamleider ben.quote:
Niet lang over nadenken. Doen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:36 schreef Bart het volgende:
Dus ik ben maar eens aan het nadenken geslagen
Merk+type+pics+films?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:21 schreef mschol het volgende:
avond
* mschol heeft nieuw speeltje erbij: blu-ray speler + 6 blu-ray's
Nou ja, het heeft naast voordelen ook nadelen, dus ik ga niet gelijk beslissenquote:
sony, BDP-S350 (volgens mij, staat niet naast mij)quote:
zat als cadeautje bij m'n tv, dus mag niet klagenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:35 schreef Bart het volgende:
Ah, best goeie films bij
Sony ook nooit verkeerd, ben persoonlijk alleen niet zo weg van dat blauwe frontje. Ik wacht zelf op een Samsung met digitale coax audio-out, tot nu toe hebben alle Samsungs alleen optisch.
Oh! Das leuk! Wat voor tvquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:38 schreef mschol het volgende:
[..]
zat als cadeautje bij m'n tv, dus mag niet klagen
Nou ja, makkelijk... Moet je eerst een vrouw hebben, en daarna moet je nog een tweede vrouw zien te krijgen, dat is niet voor iedereen even gemakkelijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inderdaad, net zo gemakkelijk als overspel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |