En Sjowhan moet zijn volledige collectie meenemenquote:
Alleen als het van de bangbros isquote:Op maandag 19 januari 2009 14:32 schreef Bart het volgende:
[..]
En Sjowhan moet zijn volledige collectie meenemen
Of Suicide Girlsquote:
Geeft niet, paar kratten bier en een plaat MDF daarop geven je zo een paar extra gamespots.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:37 schreef Cothen het volgende:
Ehm, er komen maar 3 werkplekken in om aan een computer te zitten
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:11 schreef phluphy het volgende:
[..]
[..]
Bertje is de jongste, dus hij is de Bob!
![]()
Bob? Die heb je nodig, zit vlakbij de treinquote:Op maandag 19 januari 2009 18:11 schreef phluphy het volgende:
Bertje is de jongste, dus hij is de Bob!
![]()
Thnxquote:Gefeliciteerd Frothen!![]()
Maar bij mijn huis stopt geen trein. Dan moet ik eerst 12 km fietsen.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:45 schreef Cothen het volgende:
Bob? Die heb je nodig, zit vlakbij de trein
Dus we zijn uitgenodigd?quote:Op maandag 19 januari 2009 20:45 schreef Cothen het volgende:
[..]
Bob? Die heb je nodig, zit vlakbij de trein
Natuurlijk, wel eigen koekjes meenemen voor bij de koffie. Die vergeet ik altijd te kopenquote:
Eens!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:00 schreef phluphy het volgende:
Een koffie-met-koekjes feestje?Ik pas!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:00 schreef phluphy het volgende:
Een koffie-met-koekjes feestje?Ik pas!
quote:
Ik heb ook ooit eens de dood van een motorrijder mogen aanschouwen, daar ben ik echt twee weken stuk van geweest.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:46 schreef Cothen het volgende:
Vriendinlief belde net, ze was getuige van een aanrijding: een moterrijder die in volle vaart tegen een auto reed die geen voorrang verleende...
Overigens, ik heb ook wat sterkers in huis dan koffie
Mijn vriendin is ook helemaal ondersteboven.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:51 schreef JortK het volgende:
Ik heb ook ooit eens de dood van een motorrijder mogen aanschouwen, daar ben ik echt twee weken stuk van geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |