Sommige masters noemen de reiki 3b ook wel de 4. Maar van een 4.01 heb ik nog nooit gehoordquote:
Er zijn ook genoeg masters die niet over Reiki 3a of 3b praten; zodra je 3a doet krijg je meteen mee hoe je een inwijding moet doen. Vind ik niet echt prettig; een soort stage is toch wel gewenst.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sommige masters noemen de reiki 3b ook wel de 4. Maar van een 4.01 heb ik nog nooit gehoord
Zeker omdat je ook de verantwoording moet dragen over je cursisten. Dat leer je niet met een kort cursusje.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg masters die niet over Reiki 3a of 3b praten; zodra je 3a doet krijg je meteen mee hoe je een inwijding moet doen. Vind ik niet echt prettig; een soort stage is toch wel gewenst.
Bedankt! Ik ga ermee aan de slag met je tips.quote:Op zondag 12 april 2009 16:05 schreef ToT het volgende:
Whehehe ja ik ben al weer een poosje de moderator van de alu-hoedjes!
Ja ik heb ook wel eens CD's en meditaties meegemaakt die de chakra's van beneden naar boven behandelen. Misschien dat het aardse makkelijker is om mee te beginnen het spirituele (hogere chakra's) zijn dan het ultieme doel?
Na afloop aarden lijkt me in ieder geval geen overbodige luxe.
Anyway; Merlin's Magic vind ik wel erg fijn en van Aeoliah - The Gift.
Maar wat goede mantra's zoals de Gayatri mantra zijn ook erg fijn tijdens een behandeling, of wat gezang van Boeddhistische monniken enzo.
Enne: 100 euro is geen geld!
Reiki, hahaha. Rijk in Frankrijk !quote:Op zondag 12 april 2009 16:35 schreef ToT het volgende:
Ja die 1000 euro is dan weer meestal voor Reiki III. De Alliance rekent behoorlijk hoge prijzen.
Die dagen zijn er ook. Zou je even bij Jogy aan kunnen kloppen, die heeft daar destijds topics over gepost (voor zover ik me herinner).quote:Op zondag 12 april 2009 17:49 schreef Topspin het volgende:
Kan een vage vraag klinken maar ik stel hem toch.
<verhaal>
Dat was ook al voor de kredietcrisis.quote:Op maandag 13 april 2009 20:57 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Reiki, hahaha. Rijk in Frankrijk !
Wat een oplichterij, zeg. Dat dit nog mag na zo'n kredietcrisis.
Bij een reikicentrum in Amsterdam heb ik al eens een prijs van 10.000 euro gelezen voor de masterinwijdingquote:Op maandag 13 april 2009 20:57 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Reiki, hahaha. Rijk in Frankrijk !
Wat een oplichterij, zeg. Dat dit nog mag na zo'n kredietcrisis.
jeetje.... daar krijg ik misschien een 2de hands corvette voorquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bij een reikicentrum in Amsterdam heb ik al eens een prijs van 10.000 euro gelezen voor de masterinwijding
Ik vind het ook absurd duur hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
jeetje.... daar krijg ik misschien een 2de hands corvette voor
dat is dan weer zeer goedkoop. Wel officiele gradaties gekregen? IN dat geval zal het het geld wel dubbel en dwars waard zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind het ook absurd duur hoor![]()
Was zelf 150 euro kwijt.
De masterinwijding is in de uitgeklede vorm niet zo heel erg bijzonder eigenlijk. Als je een tijdje (jaar of 2) bezig bent met je Reiki 2 ben je qua kennis niveau en geestelijke gesteldheid al dusdanig gestegen dat je master bent. Je bent dan klaar voor de volgende stap, dat is je energieniveau nog hoger leggen, je kanaal volledig openzetten en leren hoe je andere mensen kan inwijden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:21 schreef Michielos het volgende:
[..]
dat is dan weer zeer goedkoop. Wel officiele gradaties gekregen? IN dat geval zal het het geld wel dubbel en dwars waard zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |