ben er niet uitgetrapt ben zelf gegaan jongen niet iets zeggen wat niet waar is feyenoordmanneke!!!!quote:Op maandag 9 februari 2009 19:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Nee je bent het toernooi uitgetrapt
Toen je tegen mij quite had ik je er al uitgegooidquote:Op maandag 9 februari 2009 21:12 schreef pacmen30 het volgende:
[..]
ben er niet uitgetrapt ben zelf gegaan jongen niet iets zeggen wat niet waar is feyenoordmanneke!!!!
en oh ja pat32rick- lighted 2-0
ben online dus invite me maar..... en met je zielig toernooitje wil ik al niet meer mee doen jvdh
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:33 schreef Santello het volgende:
Arsenal - Inter : 2-0
Inter - Arsenal : 3-4
Die penalty wou ik je echt niet geven :p
ik was zelf al weg jongenquote:Op maandag 9 februari 2009 21:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Toen je tegen mij quite had ik je er al uitgegooid
welles nietus welles nietus welles nietus!!!!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:00 schreef pacmen30 het volgende:
[..]
ik was zelf al weg jongen![]()
ga je zelf rukken op een poster van feyenoord stumperd, jij bent echt een zielig mannetje
je bent slecht, face itquote:Op maandag 9 februari 2009 23:00 schreef pacmen30 het volgende:
[..]
ik was zelf al weg jongen![]()
ga je zelf rukken op een poster van feyenoord stumperd, jij bent echt een zielig mannetje
heb al een paar keer gezegd rematch maar ik hoor maar niets van je..... oh ja en daar gaan we weer dag 3 van de soap!!!quote:
Organisatie is wel goed, wat kan ik er aan doen dat 1 iemand meteen 2x quit?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:53 schreef dondjo het volgende:
Hallo Kinders,
Op zich is een toernooitje wel relaxt en hopelijk kan het beetje fatsoenlijk georganiseerd worden zonder al teveel geouwehoer...
als er een nieuw toernooi komt wil ik best meedoen en dan geef ik mijn gegevens wel door om me toe te voegen, maar als ik het zo zie duurt het nog 2 maanden voor dat dit toernooi afgelopen is omdat het zo lekker georganiseerd is...
Ik zit op dit moment op mn werk, ik schat dat ik rond 5en online ben.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:52 schreef Santello het volgende:
Ik weet nog steeds niet welke regels er veranderd zijn tijdens het toernooi, ben ik de enige die niet kan zien welke
Deff ik ben online
Die tweede pot van mijn kant was echt drama, binnen vijf minuten 2-0 achter ofzo.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:52 schreef Santello het volgende:
2e pot
Man U - Arsenal : 0-3 na 45 minuten.
In de rust begaf mijn CD het
waarschijnlijk is hij daarna wegegaan, geef de winstpartji maar aan hem.
excuus btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |