Niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:16 schreef damsco het volgende:
welke chatbox zitten jullie ?
Ik ben bang dat we morgen de politie op onze stoep hebben omdat we onszelf als hoogwaardigheidbekleders voordeden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:17 schreef reetveter het volgende:
Oke, wacht, als hij echt gehandicapt is ben ik weg want dan is het niet leuk dan is het sneu.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:14 schreef reetveter het volgende:
mark zegt:
nou dat is een verhaal die ik van een spel heb horsetycoon.nl ik weet niet of u daar ooit eerder vn hebt gehoort
Misschien speelt hij wel meequote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:17 schreef reetveter het volgende:
Oke, wacht, als hij echt gehandicapt is ben ik weg want dan is het niet leuk dan is het sneu.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:17 schreef reetveter het volgende:
Nouja, hij denkt echt dat ik Alberto stegeman ben dus hij zal wel niet helemaal 100 zijn
Heb je een geestelijke afwijking mark?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:24 schreef reetveter het volgende:
Jan Peter zegt:
Heb je een geestelijke afwijking mark?
mark zegt:
nee hoezo vraaagt u dat?
Oke hij is gewoon normaal, dus wij hoeven ons niet lullig te voelen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:22 schreef reetveter het volgende:
mark zegt:
maar ik snap het niet waarom jullie de hyves van me sus willen hebben
Nuff said.quote:
Ja dat zeiden wij ook al, daar hebben we nog iets geniaals overquote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:43 schreef Krentenbol. het volgende:
Ah lees zijn blog dan op zijn hyves!
Alberto stegeman zegt:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja dat zeiden wij ook al, daar hebben we nog iets geniaals overEven zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Jan Peter zegt:
Hoelaat moet je morgen wakker worden Martk?
mark zegt:
7 uur
Reetveter zegt:
Red je dat wel?
mark zegt:
jawel
Jan Peter zegt:
Zorg alsjeblieft dat je je niet verslaapt.
mark zegt:
hb maar 4 uur les
mark zegt:
ik zet altijd 2 wekkers
Jan Peter zegt:
Dat is mooi
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:53 schreef Krentenbol. het volgende:
Arme jongen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:53 schreef Krentenbol. het volgende:
Arme jongen!
Ik heb zijn cam aangehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder uit te loggen ofzo verander ik mijn naam in Alberto en ging een tirade afsteken
Die gozer scheeeet hem
!
I never workout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |