Niemand dwingt jou hoor...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:14 schreef Trannellius het volgende:
Je weet dat 3-D weergaves van je games compleet bestaan via wiskunde?
Pythagoras was natuurlijk een baasquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:19 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Aaaah....
Stelling van Pietje Gorras is ook moeilijk enzo hoor
Iemand die me begrijptquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:23 schreef blckbb het volgende:
wiskunde is verschrikkelijk. des te meer zijm die leraren
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:14 schreef Trannellius het volgende:
Je weet dat 3-D weergaves van je games compleet bestaan via wiskunde?
het ergste is dat ze de wiskundige wereld helemaal geweldig vindenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:25 schreef gamepwner het volgende:
[..]
Iemand die me begrijpt![]()
Mijn docent draagt sokken met sandalen, heeft lange nagels, een vieze baard en stinkt![]()
inderdaad! ik snap niet hoe iemand dat interessant kan vindenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:27 schreef blckbb het volgende:
[..]
het ergste is dat ze de wiskundige wereld helemaal geweldig vinden
mijn wiskunde docente heeft laatst te kennen gegeven liever naar een wiskunde dag dan naar walibi te gaanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
inderdaad! ik snap niet hoe iemand dat interessant kan vinden
docente zeg je? ik had altijd alleen maar mannelijkequote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:31 schreef blckbb het volgende:
[..]
mijn wiskunde docente heeft laatst te kennen gegeven liever naar een wiskunde dag dan naar walibi te gaan
dat zijn ze almaalquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik had ooit zoeen docentE maar die was fokking lelijk
Kut, ik heb ook sokken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:25 schreef gamepwner het volgende:
[..]
Iemand die me begrijpt![]()
Mijn docent draagt sokken met sandalen, heeft lange nagels, een vieze baard en stinkt![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:18 schreef gamepwner het volgende:
ja en daar ben ik de verantwoordelijke heel dankbaar voor maar laat mij er aub buiten, ik word nu gedwongen om dit rare vak te bestuderen.
Als je wiskunde per se wil laten vallen, mijn best.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:13 schreef gamepwner het volgende:
nuff said, wie heeft dat schijtvak ooit bedacht?
Ligt er maar net aan in welk opzichtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:47 schreef Apfelsaft het volgende:
Echt een kankervak. Mijn wiskundeleraar beweerde ooit dat wiskunde belangrijker was dan taal_!!!
Zonder wiskunde had jij dit bericht anders niet kunnen typen. Of een computer gehad. Laat staan elektriciteit. Of verwarming. Stromend water. Televisie. Een auto. Of wat dan ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:47 schreef Apfelsaft het volgende:
Echt een kankervak. Mijn wiskundeleraar beweerde ooit dat wiskunde belangrijker was dan taal_!!!
Zonder taal was er geen wiskunde geweestquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:51 schreef Seneca het volgende:
[..]
Zonder wiskunde had jij dit bericht anders niet kunnen typen. Of een computer gehad. Laat staan elektriciteit. Of verwarming. Stromend water. Televisie. Een auto. Of wat dan ook.
En zonder taal had niemand die wiskundige kennis over kunnen dragen of begrijpelijk voor de minder begaafde wiskundelingen kunnen maken, droplul.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:51 schreef Seneca het volgende:
[..]
Zonder wiskunde had jij dit bericht anders niet kunnen typen. Of een computer gehad. Laat staan elektriciteit. Of verwarming. Stromend water. Televisie. Een auto. Of wat dan ook.
Dat heeft geen fuck te maken met de taalvakken die je op school krijgt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:55 schreef Lyzio het volgende:
[..]
En zonder taal had niemand die wiskundige kennis over kunnen dragen of begrijpelijk voor de minder begaafde wiskundelingen kunnen maken, droplul.
Daar gaat het hier ook niet over. Het gaat over taal als op zichzelf staand principe om te communiceren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dat heeft geen fuck te maken met de taalvakken die je op school krijgt.
Ik vraag me serieus af of DAT is wat je docent bedoelde.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:00 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Daar gaat het hier ook niet over. Het gaat over taal als op zichzelf staand principe om te communiceren.
Ja. Later zei hij nog dat wiskunde belangrijker is dan taal omdat wiskunde internationaal begrepen kan wordenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:03 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of DAT is wat je docent bedoelde.
Daar heeft hij toch gelijk in.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:08 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Ja. Later zei hij nog dat wiskunde belangrijker is dan taal omdat wiskunde internationaal begrepen kan worden
Als je aanneemt dat formele talen een wiskundig vakgebied is dan is dat helemaal niet zo'n vreemde uitspraak.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:08 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Ja. Later zei hij nog dat wiskunde belangrijker is dan taal omdat wiskunde internationaal begrepen kan worden
Je bedoelt je weet dat computers bestaan door wiskunde?quote:
Groot gelijk geef ik die kerel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:31 schreef blckbb het volgende:
[..]
mijn wiskunde docente heeft laatst te kennen gegeven liever naar een wiskunde dag dan naar walibi te gaan
me 2quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:38 schreef Maringo het volgende:
Wiskunde
Enige vak waar ik een 9 voor had op mn eindexamen. Wat overigens wel weer compenseerde met de twee vijven voor NL en EN![]()
Ach wiskunde A mag wel verplicht zijn ja. Algemene kennis anyone? Is vaker toepasbaar op de realiteit.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:03 schreef gamepwner het volgende:
precies, waarom heeft de overheid het in godsnaam als verplicht vak aangesteld? Maak het dan een vrije keuze oid, je doet er later waarschijnlijk toch NIETS mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |