Ik had zo'n 3 jaar niet geschaatst en afgelopen zaterdag waren de eerste 50 meter wat wankelig, maar daarna had ik het weer redelijk snel onder de knie (dat laatste in mijn geval letterlijk én figuurlijk)...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:07 schreef iamredleader het volgende:
Ik kon vroeger redelijk schaatsen, zelfs pootje-over (), maar al enkele jaren niet of nauwelijks op ijs geweest, dus ik zal ook wel beroerd schaatsen
Niet kijken! Zo kwam ik ook aan mijn 8.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:45 schreef Soempie het volgende:
Ik heb slecht gedroomd over m'n tentamenuitslag.Vanmiddag komt een deel van de antwoorden online te staan en ik twijfel of ik zal kijken.
Gister bij de cd-presentatie geweest. Super!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:12 schreef Nembrionic het volgende:
De Staat is van Excelsior Records. Die hebben ook The Madd en Triggerfinger onder zich. Fijne bandjes
quote:
Is dat omdat hij het meest op Sven lijkt?quote:
Geestelijke mishandeling!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb wel eens in tranen bij de achterdeur gestaan, dat ik niet meer wilde schaatsen, maar ik moest van m'n moeder. Wat best goed was eigenlijk, vind het nu tof dat ik wel geschaatst heb
Allemaal goed of allemaal slecht?quote:
Hij lijkt het meest op Sven, inderdaad. En ik vind Svenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:12 schreef wyccie het volgende:
Is dat omdat hij het meest op Sven lijkt?![]()
Aan de smiley te zien niet goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Allemaal goed of allemaal slecht?
Beetje voor beetje. Geen zinquote:
Ja dat is gewoon domquote:Ik vind het trouwens stom dat je straks weer zonder internet zit.
Ja, doe dat maar.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:27 schreef Nembrionic het volgende:
Dat wordt veel in het internetcafe zitten of bij vrienden op bezoek
Dan zal ik toch een tour moeten gaan houdenquote:
Zelfde hier.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor de rest vind ik schaatsen even leuk maar van die rondjes schaatsen op een ijsbaan vind ik geen fuck aan. Kriskras vind ik een stuk leuker. Beetje snel wegschaatsen, dat even volhouden, klein bochtje en weer terug
Ik ben nog niet wegquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Nem: Hopelijk tot snel!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:33 schreef Soempie het volgende:
langskomen bedoel je?
Nee, maar het staat wel al een tijdje op de planningquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:38 schreef Soempie het volgende:
Was je al eens in Breda geweest? Ik weet het niet meer.
Ja, maar geen Nederlands sprekende chauffeurs meer die ook weten waar de genoemde straatnaam gelegen is als je in ietwat beschonken toestand niet zelf meer voor TomTom kan spelen...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@MM: Er bestaan ook taxi's die je naar huis kunnen brengen
Nou, was dat snel of nietquote:
Tof. Weekend van 16, 17 en 18 hebben we niks en het weekend erop ook niet. Dus misschien kun je een van die dagen?quote:
Oh ja? Waar ben je dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:15 schreef Yurithemaster het volgende:
frisjes buiten
Haha, ik snap wat je bedoelt. Je moet geen man hebben die je omver kan blazen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:19 schreef Soempie het volgende:
Heb ook een heel slanke vriend gehad, maar dan voelde ik me meer de 'beschermer' of de 'man' in de relatie. Ik zeg het verkeerd, maar ik denk dat je het wel begrijpt.
Allebei niet, eigenlijk. Ik vind kiezen altijd zo moeilijk.quote:
Checkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:10 schreef wyccie het volgende:
Het moet wel een echte man zijn, iemand die kan timmeren,
Checkquote:de computer kan fixen,
Aaai...helaasquote:en het liefst ook de afwas doet.
Ik ga eens kijkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tof. Weekend van 16, 17 en 18 hebben we niks en het weekend erop ook niet. Dus misschien kun je een van die dagen?Ik kan Tom/ Sirda ook uitnodigen, dan weet je gelijk met wie je naar Theo Maassen gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |