Niet kijken! Zo kwam ik ook aan mijn 8.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:45 schreef Soempie het volgende:
Ik heb slecht gedroomd over m'n tentamenuitslag.Vanmiddag komt een deel van de antwoorden online te staan en ik twijfel of ik zal kijken.
Gister bij de cd-presentatie geweest. Super!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:12 schreef Nembrionic het volgende:
De Staat is van Excelsior Records. Die hebben ook The Madd en Triggerfinger onder zich. Fijne bandjes
quote:
Is dat omdat hij het meest op Sven lijkt?quote:
Geestelijke mishandeling!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb wel eens in tranen bij de achterdeur gestaan, dat ik niet meer wilde schaatsen, maar ik moest van m'n moeder. Wat best goed was eigenlijk, vind het nu tof dat ik wel geschaatst heb
Allemaal goed of allemaal slecht?quote:
Hij lijkt het meest op Sven, inderdaad. En ik vind Svenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:12 schreef wyccie het volgende:
Is dat omdat hij het meest op Sven lijkt?![]()
Aan de smiley te zien niet goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Allemaal goed of allemaal slecht?
Beetje voor beetje. Geen zinquote:
Ja dat is gewoon domquote:Ik vind het trouwens stom dat je straks weer zonder internet zit.
Ja, doe dat maar.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:27 schreef Nembrionic het volgende:
Dat wordt veel in het internetcafe zitten of bij vrienden op bezoek
Dan zal ik toch een tour moeten gaan houdenquote:
Zelfde hier.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor de rest vind ik schaatsen even leuk maar van die rondjes schaatsen op een ijsbaan vind ik geen fuck aan. Kriskras vind ik een stuk leuker. Beetje snel wegschaatsen, dat even volhouden, klein bochtje en weer terug
Ik ben nog niet wegquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Nem: Hopelijk tot snel!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:33 schreef Soempie het volgende:
langskomen bedoel je?
Nee, maar het staat wel al een tijdje op de planningquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:38 schreef Soempie het volgende:
Was je al eens in Breda geweest? Ik weet het niet meer.
Ja, maar geen Nederlands sprekende chauffeurs meer die ook weten waar de genoemde straatnaam gelegen is als je in ietwat beschonken toestand niet zelf meer voor TomTom kan spelen...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@MM: Er bestaan ook taxi's die je naar huis kunnen brengen
Nou, was dat snel of nietquote:
Tof. Weekend van 16, 17 en 18 hebben we niks en het weekend erop ook niet. Dus misschien kun je een van die dagen?quote:
Oh ja? Waar ben je dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:15 schreef Yurithemaster het volgende:
frisjes buiten
Haha, ik snap wat je bedoelt. Je moet geen man hebben die je omver kan blazen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:19 schreef Soempie het volgende:
Heb ook een heel slanke vriend gehad, maar dan voelde ik me meer de 'beschermer' of de 'man' in de relatie. Ik zeg het verkeerd, maar ik denk dat je het wel begrijpt.
Allebei niet, eigenlijk. Ik vind kiezen altijd zo moeilijk.quote:
Checkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:10 schreef wyccie het volgende:
Het moet wel een echte man zijn, iemand die kan timmeren,
Checkquote:de computer kan fixen,
Aaai...helaasquote:en het liefst ook de afwas doet.
Ik ga eens kijkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tof. Weekend van 16, 17 en 18 hebben we niks en het weekend erop ook niet. Dus misschien kun je een van die dagen?Ik kan Tom/ Sirda ook uitnodigen, dan weet je gelijk met wie je naar Theo Maassen gaat.
De keuken poetsen dan?quote:
Wat dat betreft ben ik ook een man.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:15 schreef Soempie het volgende:
Wyc, volgens mij is er geen enkele man die de afwas graag wil doen.
Linkje? Ik ga ook niet meer doen alsof ik nog ga studeren vandaag.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben nu op een ander forum een topic aan het lezen over misdragingen op het werk, en er zitten pareltjes tussen
Zoals?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben nu op een ander forum een topic aan het lezen over misdragingen op het werk, en er zitten pareltjes tussen
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:22 schreef wyccie het volgende:
Linkje? Ik ga ook niet meer doen alsof ik nog ga studeren vandaag.
Dat is toch hetzelfde joh? Keuken bouwen dan?quote:
http://www.b3ta.com/questions/workboredom/quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
De keuken poetsen dan?![]()
[..]
Wat dat betreft ben ik ook een man.![]()
[..]
Linkje? Ik ga ook niet meer doen alsof ik nog ga studeren vandaag.
Ik ben de komende uren nog online hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:25 schreef Soempie het volgende:
Veel succes met de verhuizing Nem!
En laat maar weten of en wanneer je langs kunt komen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is toch hetzelfde joh? Keuken bouwen dan?
Die eerste.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
http://www.b3ta.com/questions/workboredom/
Dat heeft half Nederland. Als je een pauper was had ik je plastic servies en bestek aangeraden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb gewoon de neiging om al mijn vuile vaat weg te gooien en nieuwe borden en bestek te kopen.
Ik heb weleens schaaltjes weggegooid en nieuwe gekocht, omdat ze te aangekoekt waren van de brinta na 1 dag en ik geen zin had het schoon te maken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb gewoon de neiging om al mijn vuile vaat weg te gooien en nieuwe borden en bestek te kopen.
Ik heb drie plastic bordjes.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
Dat heeft half Nederland. Als je een pauper was had ik je plastic servies en bestek aangeraden.
Ik eet nu al drie weken alleen maar Brinta 's ochtends (en soms Smacks).quote:[b]Op vrijdag 9 januari 2009 14:29 schreef
Ik heb weleens schaaltjes weggegooid en nieuwe gekocht, omdat ze te aangekoekt waren van de brinta na 1 dag en ik geen zin had het schoon te maken.
Ik eet ook vaak Brinta 's morgens, maar nu spoel ik alles gelijk af als ik klaar ben met eten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:31 schreef wyccie het volgende:
Ik eet nu al drie weken alleen maar Brinta 's ochtends (en soms Smacks).
Hard plastic? Want daar heb ik wel 2 bekers van. Handig voor camperen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb drie plastic bordjes.![]()
Handig met picknick.
[..]
quote:Ik eet nu al drie weken alleen maar Brinta 's ochtends (en soms Smacks).
Ik denk dat het meer gaat om de gladheid. Dat ze bang zijn dat die hele wagen gaat schuiven.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:34 schreef Yurithemaster het volgende:
Hier hoeven ze niet eens de wagen uit om de containers te legen
Super toch? Doen ze hier ook. Met zo'n robotarm die ze erin tilt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:34 schreef Yurithemaster het volgende:
Hier hoeven ze niet eens de wagen uit om de containers te legen
Als het de hele maand te koud is dan is het niet erg want dan ruik je het niet. Je moet je pas zorgen gaan maken als het opeens 20C is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:32 schreef Soempie het volgende:
Met de kou halen ze hier het huisvuil niet op. Ik vraag me eigenlijk af hoe ze dat gaan doen als dit nog een maand aanhoudt.
Ja, hard plastic, niet die wegwerpdingen. Bekertjes heb ik ook. Allemaal Xenosspul.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
Hard plastic? Want daar heb ik wel 2 bekers van. Handig voor camperen.
Maar hoe vaak ga je nou picknicken?
Ik hoef maar de straat uit te lopen en ik ben in het park.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:36 schreef Soempie het volgende:
In de zomer is dat echt fijn als je dichtbij een park woont.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Door iemand gemaakt onder werktijd:
[ afbeelding ]
Dan moet je op een basisschool gaan werken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:52 schreef wyccie het volgende:
Daar wil ik ook wel werken.
Ik ga maar eens douchen en aankleden.
Check!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:15 schreef Soempie het volgende:
Wyc, volgens mij is er geen enkele man die de afwas graag wil doen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb weleens schaaltjes weggegooid en nieuwe gekocht, omdat ze te aangekoekt waren van de brinta na 1 dag en ik geen zin had het schoon te maken.
Whehehequote:
Voor de verandering weer eens in Nederland. Maar met een beetje mazzel niet zo lang. Als het mee zit ga ik dinsdag weer voor 4 dagen naar Bonny Scotland.quote:
En dan wil jij bloemen en een vaas?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:03 schreef Nembrionic het volgende:
Whehehe
Nog 2 maanden en dan ben ik jarig
Nee liever iets andersquote:
Het is nu zeker schitterend buiten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:06 schreef wyccie het volgende:
Ik zong vroeger altijd My Bonnie IS over the ocean.
Nu snel naar buiten nu het nog licht is, zo mooi.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:01 schreef wyccie het volgende:
Snap 'm niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:06 schreef wyccie het volgende:
Ik zong vroeger altijd My Bonnie IS over the ocean.
Ik kan ook niet schaatsen. Mijn beste poging ooit was in de winterefteling. Ik ben maar één keer gevallenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:00 schreef Yurithemaster het volgende:
Ben ik trouwens de enige die niet kan schaatsen, tenminste ga niet sneller dan 2km/h
Nee joh, ze had gewoon gelijk. Het was goed schaatsweer, daar moet je toch gebruik van maken?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:12 schreef wyccie het volgende:
Geestelijke mishandeling!![]()
Ik kan wel schaatsen, ook wel harder dan 2km/h en pootje over, maar ik kan het niet te lang want het knelt altijd zo erg.
Dat niet sport/wel eten is zo fucking herkenbaarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij lijkt het meest op Sven, inderdaad. En ik vind Sven![]()
![]()
Sven is alleen zwaarder, maar dat vind ik dus wel fijn. Heb ook een heel slanke vriend gehad, maar dan voelde ik me meer de 'beschermer' of de 'man' in de relatie. Ik zeg het verkeerd, maar ik denk dat je het wel begrijpt.Toen ik iets met hem kreeg woog ik trouwens 50 kg en voelde het wel helemaal oke. Maar aan het eind was ik ruim 30 kg zwaarder en voelde ik me dus echt een lompe hippo en zoals hierboven beschreven.
God, Soemp, hoe kun je nu zoveel aankomen!? Nou, ik deed elke dag aan sport en kon eten wat ik wilde. Op een gegeven ogenblik ben ik helemaal opgehouden met sporten, maar niet met eten.
roflquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Door iemand gemaakt onder werktijd:
[ afbeelding ]
Oh dat lag niet aan mijquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ooken ik kom er nu pas achter dat het lies moet zijn
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:23 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kan ook niet schaatsen. Mijn beste poging ooit was in de winterefteling. Ik ben maar één keer gevallen
Wel net voor het oog van de camera natuurlijk
En als mijn ex me meesleepte, ging ik nog snel ook
Ik vind trouwens geen van de kerels goed, maar dat is misschien ook omdat ze oud en hangerig zijn, of overbehaard. Niet te mager, maar ook geen dikke pens is prima.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:27 schreef B.ertha het volgende:
LB, heb je toevallig gisteren kaartjes gewonnen voor Noorderslag? Ze kwam midden uit groningen en volgens mij had ze jouw naam. Die meen ik ooit gelezen te hebben.
LB's naam begint met een N maar ik kan me niet herinneren deze in de SC gezien te hebbenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:27 schreef B.ertha het volgende:
LB, heb je toevallig gisteren kaartjes gewonnen voor Noorderslag? Ze kwam midden uit groningen en volgens mij had ze jouw naam. Die meen ik ooit gelezen te hebben.
Nee maar op de een of andere manier weet toch bijna iedereen hier hoe ik heetquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
LB's naam begint met een N maar ik kan me niet herinneren deze in de SC gezien te hebben
Dat moet je uitbuiten. Gewoon doen alsof je sip bent. Extra aandachtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:37 schreef Soempie het volgende:
We gaan vanavond uit eten.![]()
Ik zie er alleen niet uit. Ik heb m'n bril op, omdat m'n oog geirriteerd is. M'n oog traant ook al de hele tijd, waardoor het net lijkt of ik heel erg sip ben.
Hij dus. Ik vond het ook vreemd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:48 schreef Nembrionic het volgende:
Wie gaat er nou niet met z'n pinpas op stap?
Mjah, ik ben zonder portemonnee (of identificatie, that is) het ijs opgegaanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:48 schreef Nembrionic het volgende:
Wie gaat er nou niet met z'n pinpas op stap?
Just like that?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er werd net aangebeld via het intercomsysteem hier, claimde iemand van de politie te zijn die graag naar binnen wilde
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:48 schreef B.ertha het volgende:Dat doe ik niet omdat ik graatmager wil zijn, maar omdat ik er niks aan kan doen. Dat is er in gestampt. Door de media misschien wel, maar ook doordat ik gepest werd met dik zijn, van jongs af aan.
Je beseft toch wel dat je zelf nu net zo erg bezig bent, of niet?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:23 schreef B.ertha het volgende:
Ik vind trouwens geen van de kerels goed, maar dat is misschien ook omdat ze oud en hangerig zijn, of overbehaard. Niet te mager, maar ook geen dikke pens is prima.
Dit bewijst maar weer hoe ontzettend mensen met uiterlijk bezig zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:57 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, ik post dit echt niet om ruzie te zoeken hoor maar ik moet het wel even kwijt
[..]
[..]
Je beseft toch wel dat je zelf nu net zo erg bezig bent, of niet?
Dus je baalt ervan dat je dun zou moeten zijn maar vervolgens stel je dezelfde eisen.
Ja. Niet bij mij overigens, maar toch een vreemd verhaal.quote:
www.p2000-online.netquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja. Niet bij mij overigens, maar toch een vreemd verhaal.
Dat wel, maar het is natuurlijk ook maar net waar je op valt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dit bewijst maar weer hoe ontzettend mensen met uiterlijk bezig zijn.
Terwijl het zoveel belangrijker is wat voor persoon je bent....
Nee, ik geloof gewoon echt niet zo in vallen op een type... dus bij voorbaat iemand afwijzen omdat ie klein is, dik is, blond is etc, dat lijkt me echt kansen missenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat wel, maar het is natuurlijk ook maar net waar je op valt.Ik vind magere mensen totaal niet aantrekkelijk, dus tja, anderen vinden een buik(je) niet mooi. Maar ging geloof ik meer om de woordkeuze.
Woordkeuze inderdaadquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat wel, maar het is natuurlijk ook maar net waar je op valt.Ik vind magere mensen totaal niet aantrekkelijk, dus tja, anderen vinden een buik(je) niet mooi. Maar ging geloof ik meer om de woordkeuze.
Voor de meeste mensen, mijzelf incluis, speel uiterlijk gewoon altijd mee. Is niets mis mee vind ik, maar je moet nier Roomser dan de paus zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dit bewijst maar weer hoe ontzettend mensen met uiterlijk bezig zijn.
Terwijl het zoveel belangrijker is wat voor persoon je bent....
Tja, ligt toch echt aan die aantrekkingskracht denk ik. En dat moet je dus per persoon bekijken, omdat je misschien wel helemaal hoteldebotel kan zijn terwijl die persoon toch iets heeft waarvan je in eerste instantie dacht dat je dat niet aantrekkelijk zou vinden. Toch kan er dan aantrekkingskracht zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, ik geloof gewoon echt niet zo in vallen op een type... dus bij voorbaat iemand afwijzen omdat ie klein is, dik is, blond is etc, dat lijkt me echt kansen missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |