*proest*quote:Op maandag 5 januari 2009 19:04 schreef Strolie75 het volgende:
Ze heeft er toch echt 2 hoor.
Een onder haar neus en en boven haar ogen.
Ik zit weer heftig in te kakken na een lekkere warme douche. Tijd voor koffie dunkt mequote:
Of ga een half uurtje buiten staan...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zit weer heftig in te kakken na een lekkere warme douche. Tijd voor koffie dunkt me
Gek genoeg wordt ik heel duf van die kou als ik op de fiets zitquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of ga een half uurtje buiten staan...
Ik moet vanavond op de fiets naar de whiskyproeverij, omdat niemand z'n partner zo gek heeft gekregen om ons met de auto te brengen...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek genoeg wordt ik heel duf van die kou als ik op de fiets zit
En aangezien we vandaag gaan verhuizen vermoed ik dat ik nog kou genoeg over me heen krijg.
Dan moet je ze vandaag halen, morgen zal het erg druk zijn en de dooi is in aantocht...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:42 schreef Etcetera het volgende:
Net even op het ijs gestaanZus was met de school waar ze vandaag werkt in de buurt op een vijver, wij even heen om te kijken. Denk dat ik toch schaatsen ga halen
Heb nog wel een paar maar die zijn 2 maten te klein.
Als je valt, val je zachtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet vanavond op de fiets naar de whiskyproeverij, omdat niemand z'n partner zo gek heeft gekregen om ons met de auto te brengen...![]()
Heen zal nog wel lukken, maar terug (midden in de nacht door de de ijskoude weilanden en onder invloed van...) vrees ik met grote vreze...
Ja ik weet hetquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je ze vandaag halen, morgen zal het erg druk zijn en de dooi is in aantocht...
welcome to my world baby!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet vanavond op de fiets naar de whiskyproeverij, omdat niemand z'n partner zo gek heeft gekregen om ons met de auto te brengen...![]()
Heen zal nog wel lukken, maar terug (midden in de nacht door de de ijskoude weilanden en onder invloed van...) vrees ik met grote vreze...
Ik kan het niet hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:00 schreef Yurithemaster het volgende:
Ben ik trouwens de enige die niet kan schaatsen, tenminste ga niet sneller dan 2km/h
Er is nu een hele generatie die niet kan schaatsen. Gewoonweg omdat er haast nooit ijs meer ligt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:00 schreef Yurithemaster het volgende:
Ben ik trouwens de enige die niet kan schaatsen, tenminste ga niet sneller dan 2km/h
Same here. Ik heb hele polders doorgeschaats. Heerlijk. Maar ik denk dat ik nu wel weer even zou moeten oefenen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:07 schreef iamredleader het volgende:
Ik kon vroeger redelijk schaatsen, zelfs pootje-over (), maar al enkele jaren niet of nauwelijks op ijs geweest, dus ik zal ook wel beroerd schaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |