abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64834979
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:51 schreef Urquhart het volgende:

[..]

De Mol heeft in de voorgaande jaren altijd wel van tevoren geoefend voor bepaalde opdrachten. Denk aan George en de waterski-opdracht.
En Yvon had bij die namen-opdracht al 10x die naam in dat dorp gevonden, maar dat werd ook niet uitgezonden.
Ja, dat is bekend. Natuurlijk zenden ze geen dingen uit waaruit je meteen kunt afleiden wie de Mol is. Dat is ook niet wat ik zei. Dingen weglaten is heel wat anders dan de kijker keihard voorliegen. Dat laatste is volgens mij nooit gebeurd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2009 23:59:29 ]
pi_64834990
Vond Viviënne erg verdacht toen ze maar even terugliep naar Sebastiaan terwijl ze al lang op de goede plek stond
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_64834998
Waarom topito's? Dat was toch juist iets voor mexico
You dream it, I live it.
pi_64835131
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:42 schreef rene90 het volgende:

[..]

Bedoelde eigenlijk dat hij zo voorover gebogen met ze helmpie en brilletje op liep. Kleine paint (ben heel slecht ,sorry maar dan heb je een idee, en ik kan zelf geen foto's maken van filmpjes beetje irritant)
[ afbeelding ]
Was een korte shot van
Zoiets?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_64835155
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:59 schreef Meddo het volgende:
Ja idd, had dan goudstukken of klavertjes 4 gedaan om in de sfeer van Ierland te blijven
pi_64835158
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:59 schreef Meddo het volgende:
Dat vind ik ook. Maak dan vormpjes van Noord-Ierland of zo...
I HATE MUSIC
  vrijdag 9 januari 2009 @ 00:06:02 #47
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_64835215
Ik zou het heel erg flauw vinden als de dj bij wie iedereen in de loop der jaren over de Mol heeft verteld, nou uitgerekend de Mol zou blijken te zijn.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_64835244
Toen ik Hans met die zonnebril zag, zei ik gelijk: (nep)mollenactie! Maar dit ligt er toch veel te dik bovenop mensen?! Of wordt dit weer een gevalletje als die Miljuscka ofzoiets, waarvan je bij aflevering 1 al kon zeggen dat ze het was?

Anders denk ik ook Dennis; maar op dit moment heeft de regie het programma zo geknipt dat je geen idee kan hebben wie het moet zijn. Ik heb een aantal mensen nog niet goed in beeld of aan het werk gezien, dat komt nog als er minder mensen zijn. Ik weet wel dat je op het einde dan die terugblik aflevering zag, en dan lieten ze beelden zien die haast niet uitgezonden waren... het is dus helemaal in handen van de programmamakers wat ze nu willen laten zien.
pi_64835260
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zou het heel erg flauw vinden als de dj bij wie iedereen in de loop der jaren over de Mol heeft verteld, nou uitgerekend de Mol zou blijken te zijn.
Ik vond en vind het sowieso raar dat hij aan het programma mee mag doen.
I HATE MUSIC
pi_64835285
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
Hij is waarschijnlijk wel een speler die dingen gauw door heeft, en misschien ook mee manipuleert.
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 00:07 schreef FictionalFenna het volgende:

[..]

Dat vond ik ook.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 00:09:42 #51
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_64835350
quote:
Ook dat Misschien heeft hij wel heel lang gezeurd
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_64835377
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 00:06 schreef Kidney_Bean het volgende:
Toen ik Hans met die zonnebril zag, zei ik gelijk: (nep)mollenactie! Maar dit ligt er toch veel te dik bovenop mensen?! Of wordt dit weer een gevalletje als die Miljuscka ofzoiets, waarvan je bij aflevering 1 al kon zeggen dat ze het was?

Anders denk ik ook Dennis; maar op dit moment heeft de regie het programma zo geknipt dat je geen idee kan hebben wie het moet zijn. Ik heb een aantal mensen nog niet goed in beeld of aan het werk gezien, dat komt nog als er minder mensen zijn. Ik weet wel dat je op het einde dan die terugblik aflevering zag, en dan lieten ze beelden zien die haast niet uitgezonden waren... het is dus helemaal in handen van de programmamakers wat ze nu willen laten zien.
Volgens mij duurt het knip- en plakwerk ook máánden. De montage mag namelijk ook niet te suggestief naar bijv. 1 persoon toe zijn.
I HATE MUSIC
pi_64835421
Volgens mij valt dat wel mee. Er komen altijd hele theoriën over dingen die achteraf helemaal niets betekenden.
pi_64835430
Hans was wel de eerste die opmerkte: ''En wat als er nu allang een mol is gekozen'' in het begin.
pi_64835452
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 00:12 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij valt dat wel mee. Er komen altijd hele theoriën over dingen die achteraf helemaal niets betekenden.
Ja, klopt. Zoiets is moeilijk te voorkomen.
I HATE MUSIC
pi_64835519
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 00:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Hans was wel de eerste die opmerkte: ''En wat als er nu allang een mol is gekozen'' in het begin.
Maar hoe lang doet Hans nu de muzikale hints in zijn programma? Hij zal voorgaande jaren ook wel gevolgd hebben en kent de "logica" van het spel.
I HATE MUSIC
pi_64835580
Iedere fanatieke kijker kent het spel. Toch hebben die het vaak ook niet goed, zo blijkt achteraf. Ik weet ook niet of het er veel makkelijker van wordt als je er zelf opeens middenin zit.
pi_64835608
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 00:15 schreef FictionalFenna het volgende:

[..]

Maar hoe lang doet Hans nu de muzikale hints in zijn programma? Hij zal voorgaande jaren ook wel gevolgd hebben en kent de "logica" van het spel.
Das waar, maar het wil wel zeggen dat Hans een pienter iemand is en dus zeker de boel scherp in de gaten houdt zonder zichzelf nadrukkelijk op de voorgrond te willen begeven.
pi_64835655
Het probleem bij die eerste vraag is dat alleen de Mol zelf met zekerheid kan zeggen dat dat een spel is en niet echt hoe ze de Mol kiezen. Maar wel dom van de kandidaten dat ze niet meteen denken van, he waarom filmen ze dit anders?
  vrijdag 9 januari 2009 @ 00:21:33 #60
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_64835721
quote:

[..]

waarom? hij gaat toch net zo onvoorbereid als iedereen het programma in?
wat moet ik hier nu neerzetten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')