abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64872839
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:38 schreef FictionalFenna het volgende:
Ik heb een mailtje teruggekregen van de AVRO:
[..]
Haha, standaardmailtje blijkbaar, want ik heb exact dezelfde teruggekregen.
pi_64872941
Of misschien is er een soort hulpmol
  zaterdag 10 januari 2009 @ 00:02:31 #243
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_64873090
Ik kan na de 1ste aflevering alleen maar concluderen dat Dennis de mol is
Oh en dat er meerdere mooie vrouwen mee doen dit jaar
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 00:15:07 #244
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64873512
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:50 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Omdat er nog geen mol was, lijkt mij.

Zodra ze in dat hotelletje waren, gebeurde er niks meer. Het kan prima dat iedereen toen apart bij de crew is gekomen om onder andere van die verhaaltjes te doen voor de camera, en dat de mol toen is ingelicht over de eerste opdracht(en) en er een theorie is doorgesproken. Dat kan dan iedere dag even kort zo gaan ofzo.

Ze zullen de opdrachten er wel op hebben aangepast dat er geen speciale vaardigheden vereist zijn. Zoals k_man in dit topic of een eerder topic al zei, er zijn eerder dingen weggelaten uit de montage, maar er is nooit verkeerde info aan de kijker gegeven. Ik geloof dus wel dat het waar is.
Nou ja ik geloof het niet, het lijkt mij een te onzekere factor. aan de andere kant, met die bekende mollen is het iedere keer nog zo geweest dat de niet-mollen meer molden dan de echte mollen. Vandaar mijn vraag. De Avro ondervangt zo wel teleurstellingen dat er geen doordachte theorieen zjn.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_64873591
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:54 schreef Maravilla het volgende:

[..]

Haha, standaardmailtje blijkbaar, want ik heb exact dezelfde teruggekregen.
Ik denk dat de AVRO ook wel veel boze mailtjes heeft gekregen.
I HATE MUSIC
pi_64873609
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 22:48 schreef Rubenaldo het volgende:
[ afbeelding ]

Hilarisch!
I HATE MUSIC
  zaterdag 10 januari 2009 @ 00:21:28 #247
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_64873689
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 00:15 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Nou ja ik geloof het niet, het lijkt mij een te onzekere factor. aan de andere kant, met die bekende mollen is het iedere keer nog zo geweest dat de niet-mollen meer molden dan de echte mollen. Vandaar mijn vraag. De Avro ondervangt zo wel teleurstellingen dat er geen doordachte theorieen zjn.
Voorheen was het zo dat deelnemers op voorhand gevraagd werden of ze wilden mollen, ik denk dat dat nu weer is gebeurd, en dat er al wel een voorkeur voor een kandidaat was. Desalniettemin hebben ze het spel nu anders gestart, en waarschijnlijk zouden de meeste spelers die voorheen 'ja' antwoordden dat nu weer doen.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  zaterdag 10 januari 2009 @ 01:22:48 #248
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_64875435
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:10 schreef k_man het volgende:

[..]

Anniek vertelt dat ja. We hebben het haar niet zien zeggen. Ze kan net zo goed ja geantwoord hebben. Zo ongeveer iedereen loog in dat gesprek.
Nou ja, aangezien PJH later ook zei dat er 2x nee was geantwoord en 8x ja, ga ik er vanuit dat het klopt.

En volgens mij wisten de kandidaten van elkaar wel of ze in 'het kamertje' (met de eerdere mollen) waren geweest. Daar hoor je ze over praten. Hans zegt bij binnenkomst bijvoorbeeld dat hij 'nee' heeft gezegd, waarop men gelijk reageert met 'oké, Hans is een leugenaar' o.i.d. Volgens mij omdat ze in die huiskamer konden merken of mensen via de mollenkamer kwamen of niet.
Men twijfelt geen seconde aan Annieks verhaal dat ze 'nee' had gezegd. Ze zei ook dat ze '500 euro verdiend had'. Dat kon ze alleen weten als ze 'nee' gezegd had (wat de rest ook gelijk concludeert). De rest liegt inderdaad, maar allemaal met bullshit als 'ik kreeg een andere vraag' of 'er is niet over geld gesproken' enz..
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_64876838
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:20 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik vond het ook al opvallend dat hij een zonnebril op had in zo'n donker gebouw. Die vergelijking verklaart een hoop. In het onderhandelspel heeft hij alles gewoon uit handen gelaten, en dat heeft natuurlijk helemaal niet verkeerd uitgepakt.
En even later staan ze bijna allemaal met zonnebril op in de zon buiten, en dan heeft hij geen zonnebril op.

En voor ze naar binnen in de loods gaan lijkt het net of Dennis zijn bril op zijn achterhoofd in zijn nek heeft
  zaterdag 10 januari 2009 @ 02:40:21 #250
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_64877084
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 00:02 schreef kingmob het volgende:
Ik kan na de 1ste aflevering alleen maar concluderen dat Dennis de mol is
Oh en dat er meerdere mooie vrouwen mee doen dit jaar
Ja, hoe onbekender hoe mooier.
pi_64877131
Was het niet in eerdere series zo dat de pot niet negatief kon worden? Volgens mij meen ik te herinneren dat de pot naar 0 werd in een bepaalde serie, terwijl het eigenlijk een negatief bedrag had moeten worden, maar dat weet ik niet zeker meer. Op zich zou het ook wel een goede regel zijn want nu moet de winnaar van het spel dokken -.-
  zaterdag 10 januari 2009 @ 02:53:06 #252
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_64877270
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 02:43 schreef Irving het volgende:
Op zich zou het ook wel een goede regel zijn want nu moet de winnaar van het spel dokken -.-
Dat zou dan de eerste keer zijn, want dat is nog nooit voorgekomen.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  zaterdag 10 januari 2009 @ 03:24:19 #253
88233 Steve
Still the best.
pi_64877643
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:46 schreef k_man het volgende:
Ik denk wel dat het waar is dat de Mol niet eerder bekend was. De Mol zelf mag liegen en bedriegen, manipuleren en marchanderen, maar wat de programmamakers ons laten zien is de afgelopen jaren toch altijd de waarheid geweest. Natuurlijk wel op een bepaalde manier in beeld gebracht en suggestief gemonteerd, maar ik geloof niet dat we door de programmamakers ooit keihard voorgelogen zijn. Als dat nu wel zo zou zijn, vind ik dat teleurstellend.
Ik zou het teleurstellend vinden als de makers echt de mol pas een dag van tevoren kiezen, helemaal als het door een paar oude mollen wordt bepaald. Mol zijn lijkt me niet iets wat je zomaar even doet.
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:59 schreef Meddo het volgende:
Waarom topito's? Dat was toch juist iets voor mexico
Dat is erg inspiratieloos inderdaad. Als je dan toch weer van die rotdingen in het spel wil brengen, verzin dan iets nieuws na de kokers, sjekkels, topito's enzovoort.
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 09:43 schreef Angelof9 het volgende:
Verassing kandidaten, jullie hebben het natuurlijk helemaal gehad met Noord-Ierland en dus gaan we naar een nieuwe locatie
[que gejuich]
En die nieuwe locatie is.....!
[tromgeroffel]
Gewoon Ierland!
Ik hoop dat ze naar een nog kouder land gaan. . Die BN'ers hoeven echt niet zo verwend te worden.
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:45 schreef rene90 het volgende:
Wat is een goed seizoen van de mol geweest? Heb niks te doen vandaag
Seizoen 3 was het beste. Seizoen 4 was ook heel erg goed. Seizoen 1 was leuk omdat het nieuw was en had leuke opdrachten. De mol van seizoen 2 viel (nu ik het terugkijk ) tegen, maar was ook erg vermakelijk. Van de BN'ers vond ik seizoen 4 leuk, vooral omdat het zo grappig was. .
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 19:16 schreef easy-going het volgende:
Ik zit ff op die wikipedia te kijken.
Toch wel grappig dat George als de beste Mol ever wordt beschouwd terwijl in die editie het meeste prijzengeld is gewonnen.
Ligt ook een beetje aan hoeveel geld er te verdienen is hè. Dat wil per editie volgens mij ook wel verschillen. En de hoofdtaak is ook wel om zo min mogelijk geld in de pot te krijgen, maar je moet daarbij ook de mensen misleiden. En daar was George een kei in.
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:05 schreef Jane het volgende:
Leuke post.
Ik vind het toch iets te duidelijk. Misschien dat hij nadat hij de helm zag zijn zonnebril maar heeft opgelaten? Die man is ook niet gek, die begrijpt ook dat wij zitten te geilen op hints.
Maar ja, na Inge Ipenburg en de vingerhint zou het me ook weer niet echt verbazen. .

Heerlijk trouwens, alle theorieën weer. Ze zijn ook weer goed aan het mindfucken met bijvoorbeeld het 'kiezen' van de mol.

[ Bericht 1% gewijzigd door Steve op 10-01-2009 03:34:27 ]
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_64878414
Ik geloof echt niet dat er nog geen mol was.
Het programma staat of valt met een goede mol en daar zit voorbereiding aan vast.

Voor de programmamakers zit er teveel risico om niet van te voren al een mol te hebben.
Stel dat niemand de mol wilde zijn?
Misschien zijn er dit jaar wel 2 mollen. 1 al van te voren bekend en 1 ter plekke gekozen.
pi_64878498
Ik heb de eerste uitzending gemist
En kan nergens vinden wanneer het herhaald wordt

Kan ik het alleen nog terugzien via internet?
  zaterdag 10 januari 2009 @ 10:28:39 #256
240288 RonBurgundy
You stay classy
pi_64879399
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 08:34 schreef snowgoon het volgende:
Ik heb de eerste www.uitzendinggemist.nl
En kan nergens vinden wanneer het herhaald wordt

Kan ik het alleen nog terugzien via internet?
Well, I could be wrong, but I believe diversity is an old, old wooden ship that was used during the Civil War era.
pi_64879620
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 08:10 schreef Utrecht het volgende:
Voor de programmamakers zit er teveel risico om niet van te voren al een mol te hebben.
Stel dat niemand de mol wilde zijn?
Misschien zijn er dit jaar wel 2 mollen. 1 al van te voren bekend en 1 ter plekke gekozen.
Dit is niet het eerste seizoen hè? De programmamakers weten uit eerdere seizoenen best dat een groot deel van de mensen graag de rol van Mol op zich neemt.
pi_64879682
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 01:22 schreef Jane het volgende:
Nou ja, aangezien PJH later ook zei dat er 2x nee was geantwoord en 8x ja, ga ik er vanuit dat het klopt.

En volgens mij wisten de kandidaten van elkaar wel of ze in 'het kamertje' (met de eerdere mollen) waren geweest. Daar hoor je ze over praten. Hans zegt bij binnenkomst bijvoorbeeld dat hij 'nee' heeft gezegd, waarop men gelijk reageert met 'oké, Hans is een leugenaar' o.i.d. Volgens mij omdat ze in die huiskamer konden merken of mensen via de mollenkamer kwamen of niet.
Men twijfelt geen seconde aan Annieks verhaal dat ze 'nee' had gezegd. Ze zei ook dat ze '500 euro verdiend had'. Dat kon ze alleen weten als ze 'nee' gezegd had (wat de rest ook gelijk concludeert). De rest liegt inderdaad, maar allemaal met bullshit als 'ik kreeg een andere vraag' of 'er is niet over geld gesproken' enz..
Van een aantal kandidaten hebben we het antwoord niet in beeld gezien: Rick, Anniek en Hans. Van deze drie moet er eentje nee gezegd hebben. Viviënne, Sebastiaan, Vera, Jon, Paula en Froukje zeiden ja. Dennis zei nee, maar begon later te twijfelen.

Volgens mij - maar dat weet ik niet zeker - was er maar één deur waardoor ze die kamer binnenkwamen en kon je dus niet weten wie in dat andere kamertje geweest was. Ik vond Anniek niet erg overtuigend klinken, een beetje alsof ze terplekke een antwoord aan het bedenken was. En je kunt natuurlijk best gokken dat als een 'ja' je ¤ 500 kost, dat een 'nee' je dan ¤ 500 oplevert.

Het kan best zo zijn dat Anniek nee gezegd heeft, maar wat mij betreft kan het net zo goed dat Rick degene is die nee heeft geantwoord.
pi_64880094
ik dacht tijdens de hele aflevering dat Dennis en Anniek nee hadden gezegd..
Hoe kan ik Rick dan helemaal over het hoofd hebben gezien?!
pi_64880122
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 10:51 schreef k_man het volgende:

[..]

Van een aantal kandidaten hebben we het antwoord niet in beeld gezien: Rick, Anniek en Hans. Van deze drie moet er eentje nee gezegd hebben. Viviënne, Sebastiaan, Vera, Jon, Paula en Froukje zeiden ja. Dennis zei nee, maar begon later te twijfelen.

Volgens mij - maar dat weet ik niet zeker - was er maar één deur waardoor ze die kamer binnenkwamen en kon je dus niet weten wie in dat andere kamertje geweest was. Ik vond Anniek niet erg overtuigend klinken, een beetje alsof ze terplekke een antwoord aan het bedenken was. En je kunt natuurlijk best gokken dat als een 'ja' je ¤ 500 kost, dat een 'nee' je dan ¤ 500 oplevert.

Het kan best zo zijn dat Anniek nee gezegd heeft, maar wat mij betreft kan het net zo goed dat Rick degene is die nee heeft geantwoord.
denk nog steeds dat het een spel was, de mol was al lang bekend...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')